Beantwoord

glasvezelaansluiting

  • 11 September 2022
  • 2 reacties
  • 71 Bekeken

Vanaf 29 juni jl is bij ons glasvezel actief opgeleverd door kpn netwerk. Het is een open netwerk, dus ik moet via T-mobile een abonnement kunnen afsluiten. Bij meerdere providers is het mogelijk een abonnement af te sluiten, maar (nog) niet bij T-mobile. De wijkcentrale is actief heeft kpn netwerk me verzekerd. En dat klopt wel want onze buren zitten al 2 maanden via kpn op glasvezel. Kan iemand mij vertellen hoe lang het normaliter duurt voordat ik een positieve glasvezelcheck ga krijgen?

icon

Beste antwoord door Boris 12 September 2022, 09:04

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3

In de meeste gevallen is de eerste periode van oplevering voor de partij die het heeft laten leggen. Naar ik aan neem is dit KPN. Na een overbruggings periode gaat het meestal open voor de rest.

 

ook kan het zo zijn dat T-mobile hier nog afspraken over moet maken met KPN over het “nieuwe” netwerk.

Reputatie 7

Hi @JPO Barendrecht, goed dat je het bij ons navraagt en welkom bij de Community! De Postcodecheck kan altijd als leidend worden gezien, qua wat er mogelijk is en wat niet. Daarvoor moeten we inderdaad soms nog een seintje krijgen van KPN Netwerk NL. Mocht een dubbelcheck fijn zijn, mag je mij een privébericht sturen met je postcode en huisnummer. Dat kan je doen door op mijn naam te drukken. Ik ga dan direct nogmaals een check uitvoeren. Let me know!

Reageer