Beantwoord

Glasvezelaansluiting niet werkend opgeleverd. Geen TV, Internet en Telefonie

  • 11 June 2019
  • 1 reactie
  • 528 Bekeken

Afgelopen vrijdag is door Guidion in opdracht van T-Mobile onze T-Mobile thuis aansluiting opgeleverd. Tijdens de installatie kwam de installateur van Guidion er achter dat onze glasvezelaansluiting niet goed is aangesloten in de centrale (gebeurt volgens hem wel vaker). De installateur zou het probleem doorgeven aan de 'backoffice' en dan zou er contact met mij opgenomen worden en er iemand van Reggefiber langskomen om dit samen met iemand in de centrale op te lossen. Tot op heden niets vernomen.
De zelfde middag heeft KPN het lopende ADSL/Telefonie abonnement beëindigd met als gevolg dat we sinds vrijdag geen Internet, TV en telefonie hebben.

Ik heb geen gegevens van Reggefiber en ben contractueel klant bij T-Mobile. Graag hoor ik wat er moet gebeuren om de verbinding aan de gang te krijgen.
icon

Beste antwoord door Piotr 20 June 2019, 15:11

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hey @brambooo,

Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt! Nu zie ik dat onze technische dienst ermee aan de slag is geweest en dat alles gelukkig weer naar behoren zou moeten werken. Mocht je nog problemen ervaren dan wil ik je vragen om ons op de hoogte te stellen. Dan gaan we ze snel mogelijk je te hulp schieten!

Reageer