Glasvezelkabel gelegd en in meterkast geplaatst, installatiepakket ontvangen.

  • 18 March 2023
  • 6 reacties
  • 123 Bekeken

Hi Tmobile,

Enig idee wat er aan de hand is met mijn bestelling rondom glasvezel? Alles is gedaan (de kabel is eind vorig jaar aangelegd en in januari in de meterkast gebracht) en ik heb al 2 maanden het installatiepakket liggen met modem e.d. 

Status van de bestelling blijft echter hangen in stap 3.

Zou graag willen dat het nu ook gewoon gaat werken 🙂.

 

Tommie van Odido 1 jaar geleden

Hi @Lemonator, ik kan jammer genoeg niet zien waardoor het komt. Ook weet ik niet of dat er wat mee te maken heeft. Normaliter wordt dit ook doorgegeven aan de klant, snap niet zo goed waarom dit nu niet gebeurt is. Je kan eventueel bij Fiber aankloppen, zij kunnen waarschijnlijk meer vertellen hierover.

Bekijk origineel

6 reacties

Hi @Lemonator, goed dat je hiervoor weer aanklopt.

Ik ben direct gaan kijken, ik zie dat de vertraging nog langer gaat duren. Hij staat nu op 14 juli, zodra de wijkcentrale opgeleverd is zul je bericht ontvangen over de oplevering! 

Dank!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Lemonator, welkom op onze Community! Ik ben meteen voor je gaan kijken. Ik zie dat er een vertraging is opgelopen in de wijkcentrale. De vertraging zal ongeveer tot juni duren. Waar dit door komt durf ik niet te zeggen. Je zou contact op kunnen nemen met Open Dutch Fiber om meer uitleg te vragen. Als ik verder nog iets voor je kan doen, hoor ik het graag!

Hi @Lemonator, welkom op onze Community! Ik ben meteen voor je gaan kijken. Ik zie dat er een vertraging is opgelopen in de wijkcentrale. De vertraging zal ongeveer tot juni duren. Waar dit door komt durf ik niet te zeggen. Je zou contact op kunnen nemen met Open Dutch Fiber om meer uitleg te vragen. Als ik verder nog iets voor je kan doen, hoor ik het graag!

Hi Tommie, ok. Dank je wel. Had dan wel verwacht dat dit sort of gemeld zou worden bij een dergelijke lange vertraging…  KPN is nu ondertussen ook bezig met glasvezel wat hier dan misschien mee te maken heeft?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Lemonator, ik kan jammer genoeg niet zien waardoor het komt. Ook weet ik niet of dat er wat mee te maken heeft. Normaliter wordt dit ook doorgegeven aan de klant, snap niet zo goed waarom dit nu niet gebeurt is. Je kan eventueel bij Fiber aankloppen, zij kunnen waarschijnlijk meer vertellen hierover.

Hi Tommie, zou je kunnen kijken wat nu de status is? Toch beetje bizar wat hier aan de hand is :/. Ik hoor gewoon helemaal niks. Dank alvast

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Lemonator, goed dat je hiervoor weer aanklopt.

Ik ben direct gaan kijken, ik zie dat de vertraging nog langer gaat duren. Hij staat nu op 14 juli, zodra de wijkcentrale opgeleverd is zul je bericht ontvangen over de oplevering! 

Reageer