Beantwoord

glasvezelkabel niet goed bevestigd in Genexis kast

  • 26 September 2022
  • 2 reacties
  • 363 Bekeken

Over 2 weken komt een installateur van Guidion bij ons op bezoek om T-mobile thuis met glasvezel te installeren. Ik zag nu in de meterkast dat het huidige Genexis glasvezel-kastje niet goed is geinstalleerd. De glasvezel kabel zit hier niet in, deze hangt gewoon los naast het modem. 

Is het noodzakelijk dat deze kabel is gemonteerd in het Genexis kastje voordat de monteur op bezoek komt, of wordt dit uberhaupt vervangen door een T-mobile variant van het kastje?

 

 

icon

Beste antwoord door prodigy 26 September 2022, 14:17

Bekijk origineel

2 reacties

Dit zal inderdaad gerepareerd moeten worden.

Wanneer de Guidion monteur langskomt zal hij dit doorzetten naar de technische dienst van T-Mobile, deze maken een ticket aan bij KPN Netwerk, die dit direct naar een onderaannemer doorzet die dan binnen 4 werkuren met jou contact opneemt om een afspraak in te plannen.

Als het eenmaal bij KPN ligt gaat het best snel, meestal blijft de taak alleen enkele dagen openstaan bij de ‘technische dienst’ van T-Mobile, dus ik hoop dat je tijdelijk een andere manier hebt om jezelf van internet te voorzien. En nee, je kunt dit niet van te voren aangeven, dit moet via de Guidion monteur aangestuurd worden.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @NickB90 

Dat ziet er niet best uit, die glasvezelkabel hoort wel afgemonteerd in het glasvezelaansluitpunt te zitten. Guidion zal wel eerst moeten komen en als de monteur zelf niks kan doen dan zal de monteur KPN inschakelen.

Reageer