Beantwoord

Glasvezelkabel nog niet na 3 maanden

  • 1 November 2022
  • 37 reacties
  • 811 Bekeken


Toon eerste reactie

37 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Ramera.AH, fijn dat je hierop terug komt! Volgens een netwerkmonteur die gistermiddag is langs geweest zou je weer online moeten zijn, hopelijk ervaar jij dit ook zo? Zo niet, zou je dan kunnen proberen om het Zyxel modem en de Huawei Media Converter kort van het stroom af te halen? 

In ieder geval stuur ik je voor de zekerheid een vouchercode door in een privébericht. Ik ben benieuwd hoe de vork in de steel zit en ik hoop snel meer van je te horen, ik laat het hier absoluut niet bij zitten! 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @wvdlee, fijn dat je dit doorgeeft, hier wil ik absoluut mee aan de slag!

Zelf hebben wij op dit moment ook niet meer informatie over de oplevering en daarom zal ik ervoor zorgen dat iemand van de glasvezelafdeling contact voor je op gaat nemen met Open Dutch Fiber. Zij zullen snel bij je terug komen voor een terugkoppeling over de verwachte acties en data.

Dat wij geen overstapservice aanbieden is, zoals @Jason aangeeft, geen onwil maar eerder dat het met de traditionele regels die voor de overstapservice zijn vastgelegd in samenspraak met de andere providers steeds minder toereikend zijn door de toenemende groei van nieuwe glasvezelaansluitingen. Ook wij zouden graag iedereen en daarmee jou overstapservice aan willen bieden!

Hi Lisa. Nog steeds geen vooruitzicht wanneer Volker Wessel de aan kabel komt leggen?

Ik heb nu een dongel gekocht en NLziet abonnement genomen (de t-mobile app werkt ook niet zoals jullie weten)en elke week de voucher activeren maar dit kan toch niet de oplossing zijn?

Wel heb ik een aankondiging ontvangen dat de factuur klaar staat en afgeschreven gaat worden. 

Reputatie 7
Badge +4

Hi Lisa. Nog steeds geen vooruitzicht wanneer Volker Wessel de aan kabel komt leggen?

Ik heb nu een dongel gekocht en NLziet abonnement genomen (de t-mobile app werkt ook niet zoals jullie weten)en elke week de voucher activeren maar dit kan toch niet de oplossing zijn?

Wel heb ik een aankondiging ontvangen dat de factuur klaar staat en afgeschreven gaat worden. 

Hoi! Gaat het hier wellicht om de aankondiging van de factuur van je mobiele abonnement? 
Tot het moment van activatie worden er naar mijn weten geen kosten in rekening gebracht. 

Reputatie 7

Hi @Ramera.AH, yes - dit klopt! Maar als uitzondering wil ik de kosten voor deze sim-kaart voor jou vergoeden. Zo wil ik je namelijk toch tegemoetkomen. Wanneer je op de sim-kaart de Unlimited Data voucher gebruikt, dan zitten hier geen extra kosten aan verbonden. Deze code ontvang je namelijk uit coulance van ons. Is dat wat je bedoelt of begrijp ik jouw vraag verkeerd? 🍀

Coulance?

Tegemoedkomen?

Ik zit zonder tv en internet!!! Omdat t mobile sinds 8 augustus niet in staat is gebleken de glasvezelkabel aan te leggen. Ook niet na 12x telefonisch contact met een wachttijd van +/- 40 minuten.

Is het al bekend wanneer? 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Ramera.AH 

Maak je gebruik van de overstapservice? Dan hoef je niet te vrezen voor dat je zonder internet zit, als T-Mobile op 4 november nog geen internet kan leveren dan schuift de einddatum van je huidige provider op totdat T-Mobile wel internet kan leveren.

Het T-Mobile contract start ook pas wanneer je weekend internet hebt van T-Mobile.

Reputatie 7

Hi @Ramera.AH, heel goed dat je dit aangeeft! Ik heb nog geen nieuwe update gezien die ik met je kan delen jammer genoeg. Zojuist heb ik dan ook opnieuw een status update voor je opgevraagd met het verzoek of mijn collega's jou kunnen bellen met het laatste nieuws. Heel fijn dat @Seccie je alvast aangeeft dat je je geen zorgen hoeft te maken over de kosten. Die brengen we inderdaad pas in rekening als het abonnement actief is. 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Ramera.AH, sorry dat er nog geen vervolgafspraak voor de installatie gemaakt is. Ik heb de operationele afdeling aan de digitale mouw getrokken zodat er vandaag nog actie ondernomen kan worden. Ik verwacht dat je uiterlijk woensdag een afspraaktool per sms en e-mail ontvangt, maar doe er alles aan om het zelfs vandaag nog in orde te maken!

Moest zelf - 8 augustus 2023- mijn huidige provider opzeggen van T mobile, 3 maanden geleden (ivm kabel aanleggen). 

Dus zit ik inderdaad zonder TV en internet na 3 november?

Hoelang weet ook nog niemand? 

Hi Lisa, 

Je zou toch denken dat wanneer je je 8 augustus aangemeld hebt en de aansluiting 4 november in orde zou zijn - alle tijd dus - je kunt verwachten dat je hetzelfde jaar nog tv/internet hebt. NEE DUS!

Kan je mij weer vouchers sturen naar mijn email? 

Reputatie 7

Hi @Ramera.AH, ik wil je graag voorzien van een update! Mijn collega's zijn nog in afwachting van een update van Volker Wessels Telecom. Ze willen zeker weten dat als de monteur op 16-11 bij jou langskomt om alles aan te sluiten of er dan ook een aansluitpunt aanwezig is. Ik hoop dat we hier snel een reactie op binnenkrijgen. Mijn collega's zitten hier bovenop. 

Reageer