Beantwoord

Glasvezelkabel nog niet na 3 maanden

  • 1 November 2022
  • 37 reacties
  • 804 Bekeken

Aanmelding contrect 08-08-2022. 

Glasvezel kabel van stoep naar woning ligt al (waarschijnlijk verkeerd). Van tuin naar woning nog niet! 4 november 2022 gaat mijn T-mobile abonnement in en mijn huidige stopt. 

Wanneer wordt eindelijk de kabel gelegd??? 

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 1 November 2022, 16:21

Bekijk origineel

37 reacties

16 januari 2023. Nog even geduld en weer wachten op afspraak kunnen maken met Guidion.

Tot die tijd graag voucherscodes. 

Mvg. Annie 

Hoi Cal, 

Zou je mij weer vouchercodes kunnen sturen voor internet? De afspraak voor aansluiting kan nog wel even duren schijnt het. 

Kan je ook 'regelen' dat ik een email met een link naar Guidion krijg om een afspraak te kunnen maken voor aansluiting?  Zonder deze kan ik geen afspraak maken met Guidion. 

Mvg Annie

 

 

Reputatie 4

pffffff, wat een pech zeg en weer een horror verhaal over overstappen erbij. Bij mij is alles gelukkig goed gegaan, sinds  4 januari heb ik werkend glasvezel en sinds 10 januari weg bij ziggo. Wel goed dat T-Mobile iig niet moeilijk doet over data vouchers, want Vodafone-Ziggo doet daar ook nog wel eens moeilijk over.

@Ramera.AH Ik hoop dat het snel werkt bij jou. Wat mij betreft komt er wetgeving met verplichte termijnen voor NUTS voorzieningen, want nu ben je aan de goden overgeleverd.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Ramera.AH, fijn dat je hierop terug komt! Volgens een netwerkmonteur die gistermiddag is langs geweest zou je weer online moeten zijn, hopelijk ervaar jij dit ook zo? Zo niet, zou je dan kunnen proberen om het Zyxel modem en de Huawei Media Converter kort van het stroom af te halen? 

In ieder geval stuur ik je voor de zekerheid een vouchercode door in een privébericht. Ik ben benieuwd hoe de vork in de steel zit en ik hoop snel meer van je te horen, ik laat het hier absoluut niet bij zitten! 

Hoi Cal, mijn tv is nog niet aangesloten op modem. Guidion kon dat niet doen omdat er nog geen signaal was (KPN). Nu heb ik eindelijk signaal. 

Guidion kan met mij geen afspraak maken om aan te sluiten omdat dat alleen kan dmv een link in de email die t-mobile mij moet toezenden.

Het blijft dus tobben met vouchers. Graag een email met link voor installatie door Guidion.

Mvg Annie 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi Cal, mijn tv is nog niet aangesloten op modem. Guidion kon dat niet doen omdat er nog geen signaal was (KPN). Nu heb ik eindelijk signaal. 

Guidion kan met mij geen afspraak maken om aan te sluiten omdat dat alleen kan dmv een link in de email die t-mobile mij moet toezenden.

Het blijft dus tobben met vouchers. Graag een email met link voor installatie door Guidion.

Mvg Annie 

Als je snel aan de slag wil met TV dan is de meest eenvoudige aansluiting hoor. De ethernet kabel die je al hebt liggen tussen meterkast en tv, of de kabel uit de doos in 1 van de 4 gele poorten stoppen van de router. De andere zijde in de decoder. Stroom erop, HDMI kabel in de TV en klaar :)

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Ramera.AH, ik wil je hiermee graag helpen! Kan je het probleem wat duidelijker omschrijven? Heb je alleen problemen met het aansluiten van de TV Box? Of zijn er meer dingen waar je zelf niet uitkomt? Hoor graag van je terug!

Hoi Tommie, de glasvezelkabel komt in de meterkast. De man van Guidion kon niet verder aansluiten omdat er geen signaal was. Nu wel. 

Dus kan Guidion aansluiten. 

Maar ik kan geen afspraak krijgen bij Guidion omdat, volgens hen, dat alleen kan als t-mobile opdracht geeft dmv mij een email te sturen met een link erin waarmee ik de afspraak kan inplannen. 

 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Ramera.AH, sorry dat er nog geen vervolgafspraak voor de installatie gemaakt is. Ik heb de operationele afdeling aan de digitale mouw getrokken zodat er vandaag nog actie ondernomen kan worden. Ik verwacht dat je uiterlijk woensdag een afspraaktool per sms en e-mail ontvangt, maar doe er alles aan om het zelfs vandaag nog in orde te maken!

Aanmelding contrect 08-08-2022. 

Glasvezel kabel van stoep naar woning ligt al (waarschijnlijk verkeerd). Van tuin naar woning nog niet! 4 november 2022 gaat mijn T-mobile abonnement in en mijn huidige stopt. 

Wanneer wordt eindelijk de kabel gelegd??? 

 

Heb je inmiddels wel al glasvezel? Hebben ons aangemeld maar als ik de berichten zo lees twijfel ik of ik er wel goed aan gedaan heb. 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Heckies, mijn opmerking sluit niet geheel aan op je bericht, maar inmiddels heb ik je van een antwoord voorzien in je topic: Waarom werkt de overstapservice niet bij glasvezelkabel. Je zal snel meer van ons horen! 😁

Hallo Heckies, 

Het was bij mij een drama. Eindelijk na maanden de kabel binnen. Tuintegels liggen nog steeds niet goed terug. Dan de aanleg in huis, wachten op signaal van KPN-duurt weer weken- en de kabel van modem naar tv en wifi verbindingen (wat Guidion zou moeten doen) moet je zelf doen. 

Reageer