Beantwoord

Glasvezelverbinding niet zichtbaar

  • 18 June 2021
  • 3 reacties
  • 82 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Beste mensen,

 

In juni 2020 is er bij mijn woning glasvezel aangelegd. KPN Netwerk meldt sindsdien dat alles afgemeld is en dat bij de gewenste provider een abonnement afgesloten kan worden.

Nu zegt T-Mobile dat ze geen glasvezelverbinding kunnen zien en verwijzen naar KPN Netwerk, die vervolgens weer meldt dat alles afgemeld is en verwijst mij naar de provider.

Oftewel een kast-muur situatie. Wie heeft een idee hoe ik verder kan?

 

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Waqqas 18 June 2021, 14:49

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @JD87 

Sinds 2020 legt KPNnetwerkNL bij alle nieuwe glasvezelprojecten glasvezel aan met de nieuwe GPON technologie.

Dit is te zien aan dat je op dit moment alleen een abonnement kan afnemen bij KPN, online.nl, Freedom, Solcon en XS4ALL.

Alle andere providers dienen deze nieuwe techniek eerst te ondersteunen voordat ze erover kunnen leveren. T-Mobile is hier wel al druk mee bezig maar volgens mij gaat T-Mobile hier op korte termijn nog niet over kunnen leveren, misschien dat een moderator al wat meer nieuws heeft.

Hallo @JD87 

Sinds 2020 legt KPNnetwerkNL bij alle nieuwe glasvezelprojecten glasvezel aan met de nieuwe GPON technologie.

Dit is te zien aan dat je op dit moment alleen een abonnement kan afnemen bij KPN, online.nl, Freedom, Solcon en XS4ALL.

Alle andere providers dienen deze nieuwe techniek eerst te ondersteunen voordat ze erover kunnen leveren. T-Mobile is hier wel al druk mee bezig maar volgens mij gaat T-Mobile hier op korte termijn nog niet over kunnen leveren, misschien dat een moderator al wat meer nieuws heeft.

Bedankt voor je reactie! Sowieso al een meer zinnig en inhoudelijk antwoord dan ik tot nu toe heb gekregen.

Zolang er geen tijdschema bekend is wanneer T-Mobile dit gaat ondersteunen blijf ik maar zitten waar ik zit.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @JD87 

Je bent niet de enige hoor, ik zit hierdoor nu ook even bij KPN 😌

Reageer