Beantwoord

Graag ook korting op activatie kosten

  • 25 January 2023
  • 8 reacties
  • 95 Bekeken

Reputatie 1

Vorige week donderdag heb ik een Thuis abo afgesloten. Daarbij heb ik 75 euro korting gekregen en betaal ik de 30 euro activatie kosten. Ik zie tot mij verbazing vandaag dat deze kosten vervallen als ik nu de abo af zou sluiten.

Graag maak ik daarom ook nog van deze korting gebruik .

icon

Beste antwoord door TjallingH 26 January 2023, 14:17

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @TjallingH 

Aanbiedingen komen en gaan. Als je op een gegeven moment voor een aanbieding, met alle bijbehorende voorwaarden, looptijd, levertijd etc. kiest is dat het pakket. Dat kun je later niet weer aanvullen met een andere aanbieding.

Wat wel zou kunnen is dat je de vorige aanbieding niet meer neemt, je hebt immers 14 dagen bedenktijd. En jij hebt je dan bedacht en sluit nadat die annulering is verwerkt een nieuw abonnement af met de voorwaarden die dan nu weer gelden. De levertijd start dan natuurlijk ook weer opnieuw.

 

 

Reputatie 1

Hoi @eric , dat snap ik. Maar ik weet dat een week voor dat ik de overstap aangevraagd heb de korting er toen wel was. Ik wilde echt over en heb toen inderdaad bewust deze keuze gemaakt. Maar ik heb er moeite mee dat dan na een week de korting er wel weer is. Vandaar mijn verzoek

Reputatie 7
Badge +14

Ik snap dat je hier moeite mee hebt, maar niets is zo dynamisch qua aanbiedingen als bij telecom providers. Ik geef je een way out. Maar moderators lezen ook mee hoor.

Reputatie 1

Dat snap ik ook.  Daarom de overstap ook gemaakt terwijl ik wist dat de aanbieding net voorbij was. Ik wacht op reactie van een moderator :-)

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @TjallingH  begrijp ik het goed dat je nu korting op korting wil ontvangen.

Dus en de €75 en de €30?  

Reputatie 1

Hallo @TjallingH  begrijp ik het goed dat je nu korting op korting wil ontvangen.

Dus en de €75 en de €30?  

Klopt. Twee weken geleden was het €105 euro korting. Vorige week €75 euro en nu weer €105 euro

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @TjallingH, logisch dat je hier navraag naar doet! In principe sluit ik mij geheel aan bij @eric. Omdat het erg omslachtig is om een nieuw abonnement aan te moeten vragen regel ik graag voor je dat de activatiekosten doorgestreept worden.

Ik zal ook direct een nieuw contract toe mailen. Ik ga het voor je in orde maken! 😃

Reputatie 1

Hoi @TjallingH, logisch dat je hier navraag naar doet! In principe sluit ik mij geheel aan bij @eric. Omdat het erg omslachtig is om een nieuw abonnement aan te moeten vragen regel ik graag voor je dat de activatiekosten doorgestreept worden.

Ik zal ook direct een nieuw contract toe mailen. Ik ga het voor je in orde maken! 😃

Hoi @Cal  Top, Bedankt voor je reactie en oplossing!

Reageer