Beantwoord

Gratis video deurbel van Ring

  • 2 December 2021
  • 76 reacties
  • 2486 Bekeken

Hallo,  

Ik heb afgelopen week een contact afgesloten bij t-mobile thuis. Ik heb gisteren het installatie  pakket thuis gekregen.  Deze word in 3 januari  geïnstalleerd. Nu is mijn vraag hoe zit het met de gratis video deurbel. Deze zat namelijk  niet in de doos van het installatie pakket. Word deze later geleverd?

Alvast  bedankt  voor het antwoord 

Mvg Patrick Joosten 

icon

Beste antwoord door Sander 21 December 2021, 14:22

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

76 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Patrickjoosten1977 

Ik heb het voor je nagevraagd en de deurbel moet via een formulier aangevraagd worden die niet in je installatiepakket zit maar deze deze staat dus online, misschien in de bevestiging.

Beste @Waqqas 

Het zou goed mogelijk zijn dat het in mijn bevestigings mail heeft gestaan. Deze heb ik helaas niet ontvangen door een fout van mijn eigen. Ik had namelijk een fout in mijn e-mail adres bij het invullen van de aanvraag. Heb dit telefonisch kunnen recht zetten door wel in mijn account te kunnen. 

Maar dus geen bevestings mail meer gehad.

Is er een mogelijkheid om toch aan het formulier te komen of is er een link na toe zodat ik deze toch kan aanvragen?

 

Mvg

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Patrickjoosten1977, welkom Thuis en op de Community! 😁

Ik heb dankzij @Waqqas stiekem eventjes meegelezen en jouw klantprofiel erbij gepakt en zie dat we op 27 november om 17:50 gemaild hebben met onder andere de link om de Ring aan te vragen - geen zorgen! Ik stuur de link alsnog per privébericht naar je toe! 😉

Reputatie 1

Ik heb 22 november een aanvraag gedaan voor t-mobile thuis.  Geen link te vinden in de bevestigings e-mail die daarop volgde. Nu dacht ik gelezen te hebben in de voorwaarden dat de bel enkel geleverd zou worden bij een aansluiting met een snelheid tot 50mbps. Gezien ik heb gekozen voor 1000Mbs kan het best zo zijn dat er dus geen bel bij wordt geleverd. 

Reputatie 1

Dit zou volgens mij de link moeten zijn:

Black Friday (t-mobile.nl)

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Ferdid, mijn vermoedens gaan uit naar een tijdelijke fout in de e-mail met bevestiging. Ik zie bij jou inderdaad niet de Ring-actie in de mail staan. Geen zorgen! De snelheid is hier niet op van invloed, zolang jij een nieuwe aanvraag voor een Thuis abonnement hebt ingediend gedurende de actieperiode (22 tot en met 29 november), heb jij recht op de Ring.

Gebruik de door jou toegestuurde link om het aan te vragen. Mocht het toch niet lukken, let me know. Dan fixen we het op een andere manier voor je! 

Hallo,

@Jason 

Ik heb ook 29 november een contract afgesloten, maar niks in mijn email waar ik een formulier in moet vullen. Hoe werkt dat nu verder?

Reputatie 7
Badge +15

@Robertpw 

De bovenstaande link was de juiste maar voor deze promotie was de laatste datum voor registratie 13 december.

@Waqqas nou dat is raar want @Jason zegt hierboven dat snelheid niet uitmaakt. Ik krijg geen info, kan t mobile over chat of telefoon nooit bereiken, en krijg nu te horen dat ik te laat ben?

Mooie oplichting praktijken zijn dat dan.

Reputatie 7
Badge +15

Zoals hij eronder vermeldt, mocht het via de link niet lukken dan kunnem ze het misschien nog via een andere manier regelen hopelijk.

Ik had het zelf puur over de link.

Tja, een reactie hier van iemand van t mobile zou ik waarderen. Verder kan ik nergens iemand bereiken...

Reputatie 7

Heb je een abonnement van T-Mobile Thuis besteld op 29 november en heb je geen informatie ontvangen over deze Black Friday deal in je bevestigingse-mail? Deze e-mail heet ‘Welkom bij T-Mobile Thuis'. Staat hier geen vermelding van de Ring doorbel in, dan kun je contact opnemen met de klantenservice via 0800-0092. Via de telefoon zorgen we dan voor een passende oplossing. 

 

Heb je een abonnement van T-Mobile Thuis besteld op 29 november en heb je geen informatie ontvangen over deze Black Friday deal in je bevestigingse-mail? Deze e-mail heet ‘Welkom bij T-Mobile Thuis'. Staat hier geen vermelding van de Ring doorbel in, dan kun je contact opnemen met de klantenservice via 0800-0092. Via de telefoon zorgen we dan voor een passende oplossing. 

 

Ik ging er vanuit dat ik aan de actievoorwaarden voldeed en niet nog eens een handmatige actie moest doen. T-Mobile heeft immers alle gegevens die nodig zijn deze actie uit te voeren.

 

Nu blijkt dat ik een formulier moest invullen, maar de indientermijn is verstreken.

Kan ik dit ook alsnog via de klantenservice geregeld krijgen? (Zoja, dan kom ik vast in een keuzemenu, welke kiezen?)

Reputatie 7

Heb je een abonnement van T-Mobile Thuis besteld op 29 november en heb je geen informatie ontvangen over deze Black Friday deal in je bevestigingse-mail? Deze e-mail heet ‘Welkom bij T-Mobile Thuis'. Staat hier geen vermelding van de Ring doorbel in, dan kun je contact opnemen met de klantenservice via 0800-0092. Via de telefoon zorgen we dan voor een passende oplossing. 

 

Ik ging er vanuit dat ik aan de actievoorwaarden voldeed en niet nog eens een handmatige actie moest doen. T-Mobile heeft immers alle gegevens die nodig zijn deze actie uit te voeren.

 

Nu blijkt dat ik een formulier moest invullen, maar de indientermijn is verstreken.

Kan ik dit ook alsnog via de klantenservice geregeld krijgen? (Zoja, dan kom ik vast in een keuzemenu, welke kiezen?)

Eerst kies je één voor T-Mobile Thuis. Daarna kun je een woord inspreken (deurbel) of administratie kiezen (toets één). 

Ik hoop niet dat ik blij wordt gemaakt met dode mus. Qua wachttijd leek het me praktischer om het via facebook te doen maar die weigeren pertinent mee te werken :-(

Ik hoop niet dat ik blij wordt gemaakt met dode mus. Qua wachttijd leek het me praktischer om het via facebook te doen maar die weigeren pertinent mee te werken :-(

Ik vind het eigenlijk schandalig.

Herhaalde pogingen via FB duidt op nihil verplaatsen in de schoenen van mij als klant en men heeft nog liever dat ik weer opzeg binnen de bedenktijd dan dat ik mijn bel krijg.

Telefonisch: heel wat mensen gesproken. Van kastje naar de muur, verbinding verbroken, medewerkers die mij gewoon met een willekeurige andere collega verbinden om er vanaf te zijn…. Tot persoon nummer 6: “u heeft er gewoon recht op en wij moeten het gewoon goed regelen, ik kan nog wél bij het formulier dus die vul ik wel voor u in.".

 

Die laatste medewerkerster heeft gewoon begrepen dat als je als bedrijf het zelf matig regelt je verantwoordelijkheid moet nemen.

Maar wat een teleurstelling in de andere tig medewerkers.

Ik hoop dat bij een echte storing de medewerkers het wél een bal kan schelen. De interactie tot nu toe geeft weinig hoop. Jammer.

 

Hallo,

Ik heb op 29 november 2021 aangemeld voor t mobile thuis en mobiel. Maar ik heb ook geen link ontvangen of de ring deurbel. Hoe kan ik deze alsnog ontvangen? Alvast bedankt.

Ik had op een van de emails die ik ontvangen had van t mobile gereageerd omtrent de deurbel maar tot heden ook geen reactie gehad op mijn email van 30 november.

Groeten

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Ishaira 

Zou je zoals hierboven eens contact op willen nemen met de klantenservice op telefoonnummer 0800 0092?

Online kon je tot 13 december de aanvraag voor de deurbel indienen 

Reputatie 7

Hi @titusvh, merci voor de heldere terugkoppeling! Ik had echt heel erg gehoopt dat jij een ander gevoel had. Het is uiteraard niet de bedoeling dat jij het gevoel hebt dat je niet goed wordt geholpen, excuses hiervoor. Weet dat ik je met alle liefde wil helpen, dus ik ben gelijk gaan checken of het goed is gegaan met de coulance. Ik had je ontzettend graag willen verblijden met de mededeling dat jij het aankoopbedrag terugkreeg van de Ring Doorbell, maar ik zie jammer genoeg dat het verzoek is afgekeurd vanochtend. Het verzoek is afgekeurd omdat jij inderdaad de e-mail hebt gekregen waarin staat vermeld dat jij je hier zelf voor kan aanmelden. Sorry! Weet dat als je verder nog vragen hebt, je altijd hier aan kunt kloppen. Dan help ik je met liefde verder! ❤

Hi @Ishaira, ik ben gelijk een kijkje gaan nemen in jouw profiel! Hierin zie ik terug dat jij de e-mail over deze deal inderdaad niet hebt gekregen, maar wel op 29 november de aanvraag van je abonnement hebt gedaan. Zojuist heb ik dan ook het formulier voor je ingevuld om het aankoopbedrag van de Ring Doorbell terug te krijgen. Op deze manier hoef jij niet meer te bellen naar de klantenservice. Zodra dit is verwerkt, kun jij de vergoeding terugzien in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties! 😊

Hi @titusvh, merci voor de heldere terugkoppeling! Ik had echt heel erg gehoopt dat jij een ander gevoel had. Het is uiteraard niet de bedoeling dat jij het gevoel hebt dat je niet goed wordt geholpen, excuses hiervoor. Weet dat ik je met alle liefde wil helpen, dus ik ben gelijk gaan checken of het goed is gegaan met de coulance. Ik had je ontzettend graag willen verblijden met de mededeling dat jij het aankoopbedrag terugkreeg van de Ring Doorbell, maar ik zie jammer genoeg dat het verzoek is afgekeurd vanochtend. Het verzoek is afgekeurd omdat jij inderdaad de e-mail hebt gekregen waarin staat vermeld dat jij je hier zelf voor kan aanmelden. Sorry! Weet dat als je verder nog vragen hebt, je altijd hier aan kunt kloppen. Dan help ik je met liefde verder! ❤️

 

Jeez dus ook nog eens blijgemaakt met dooie mus.

Ik ga mijn review op tweakers maar eens aanpassen.

Ik vind het raar dat terwijl jullie alle gegevens hebben ik de deurbel zelf moet aanvragen, dat hoef ik met de aansluitkosten toch ook niet? Dit is ook niet vantevoren aangegeven tijdens de aanvraag.

Als jullie sneller konden aansluiten (kon pas de 13e)  had ik de mail ook eerder gelezen. Immers omdat via de website alles soepel ging en helder was heb ik inderdaad geen haast gemaakt de bevestiging uit de spam te vissen omdat alles goed geregeld leek.

Geen enkele tegemoetkoming of hand in eigen boezem dus en daar (gedeelde) verantwoordelijkheid voor nemen. Dat is blijkbaar T-Mobile. If I only knew. Ik hou mijn hart vast voor de eerstvolgende storing.

Mijn vorige aansluiting is nog aktief, het verschil met T-Mobile in de praktijk is beperkt. Maar de bedenktermijn is voorbij (zie FB conversatie, daar heb ik geen gebruik van gemaakt omdat jullie toch verantwoordelijkheid leken te nemen).

Gelukkig had ik op onderbuikgevoel onze mobiele nummers nog niet verhuisd. Dan hadden we daar 2 jaar vastgezeten.

Ik ben vooral geïrriteerd omdat ik het gewoon niet fair vind dat de blame nu 100% bij mij wordt gelegd terwijl ik echt vind dat dit niet duidelijk is gecommuniceerd. Men komt niet verder dan “ik vind het echt vervelend" (standaard in de cliché cursus omgang met boze klanten). Zegt men deze holle woorden straks ook als ik niet kan thuiswerken en kinderen geen online-toetsen kunnen doen als er storing is?

Hi @titusvh, merci voor de heldere terugkoppeling! Ik had echt heel erg gehoopt dat jij een ander gevoel had. Het is uiteraard niet de bedoeling dat jij het gevoel hebt dat je niet goed wordt geholpen, excuses hiervoor. Weet dat ik je met alle liefde wil helpen, dus ik ben gelijk gaan checken of het goed is gegaan met de coulance. Ik had je ontzettend graag willen verblijden met de mededeling dat jij het aankoopbedrag terugkreeg van de Ring Doorbell, maar ik zie jammer genoeg dat het verzoek is afgekeurd vanochtend. Het verzoek is afgekeurd omdat jij inderdaad de e-mail hebt gekregen waarin staat vermeld dat jij je hier zelf voor kan aanmelden. Sorry! Weet dat als je verder nog vragen hebt, je altijd hier aan kunt kloppen. Dan help ik je met liefde verder! ❤

Hi @Ishaira, ik ben gelijk een kijkje gaan nemen in jouw profiel! Hierin zie ik terug dat jij de e-mail over deze deal inderdaad niet hebt gekregen, maar wel op 29 november de aanvraag van je abonnement hebt gedaan. Zojuist heb ik dan ook het formulier voor je ingevuld om het aankoopbedrag van de Ring Doorbell terug te krijgen. Op deze manier hoef jij niet meer te bellen naar de klantenservice. Zodra dit is verwerkt, kun jij de vergoeding terugzien in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties! 😊

@Lisa bedankt voor de moeite. Verder had ik nog eem vraagje. Ik heb dus tmobile thuis en mobile samen afgesloten. Thuis gaat 29 december 2021 in en mobiel 31 december 2021. Alleen zie in mijn account verkeerde bedragen ipv de bedragen die ik zag tijdens het afsluiten. Ik had thuis inet voor 25 euro en tv 1e 6 maanden 2.50 euro en mobiel abo onbeperkt voor 26 euro. Maar ik zie voor tmobile thuis inet abo voor 35 euro.

@Lisa bedankt voor de moeite. Verder had ik nog eem vraagje. Ik heb dus tmobile thuis en mobile samen afgesloten. Thuis gaat 29 december 2021 in en mobiel 31 december 2021. Alleen zie in mijn account verkeerde bedragen ipv de bedragen die ik zag tijdens het afsluiten. Ik had thuis inet voor 25 euro en tv 1e 6 maanden 2.50 euro en mobiel abo onbeperkt voor 26 euro. Maar ik zie voor tmobile thuis inet abo voor 35 euro.

Als het goed is zie je nog de volledige bedragen zonder klantvoordeel, de tarieven die behoren bij klantvoordeel betaal je op het moment dat alle diensten worden geleverd en je klantvoordeel geactiveerd heb.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @titusvh, ik begrijp je frustratie wel, maar tegelijkertijd wordt het bij dit soort acties nu eenmaal zo geregeld dat het aan de persoon in kwestie is om de link te volgen en zich aan te melden voor de Ring deurbel. Dit staat daarom ook expliciet vermeld in de welkomstmail. 

“Geen enkele tegemoetkoming of hand in eigen boezem dus en daar (gedeelde) verantwoordelijkheid voor nemen. Dat is blijkbaar T-Mobile. If I only knew. Ik hou mijn hart vast voor de eerstvolgende storing.” → Dat ben ik niet helemaal met je eens sorry, wij steken wel degelijk de hand in eigen boezem door juist extra te benadrukken dat we erachteraan willen gaan en bij de personen waar het misgegaan is, zelf proactief actie hierop te ondernemen. Het is wellicht een gekke vergelijking, maar wanneer jij een product bestelt bij bijvoorbeeld de Media Markt, daar een cashback bijzit en het aan jou is om hiervoor bijvoorbeeld je bestelbon op te sturen per e-mail of het product online aan te melden via een link en je besluit dit niet te doen, dan kun je na de actieperiode/aanmeldperiode ook niet aankloppen om alsnog de coulance in werking te stellen. 

De welkomstmail is op 27 november naar jou verstuurd en je kon je tot en met 13 december aanmelden om alsnog de Ring te ontvangen. Ik kan me voorstellen dat je niet altijd alles kunt lezen en het onduidelijk weergegeven is wanneer het kopje bijvoorbeeld onderaan die mail zou staan, maar heel veel duidelijker dan hoe het destijds ingestoken is, kan naar mijn mening ook niet:

 

Hoi @titusvh, ik begrijp je frustratie wel, maar tegelijkertijd wordt het bij dit soort acties nu eenmaal zo geregeld dat het aan de persoon in kwestie is om de link te volgen en zich aan te melden voor de Ring deurbel. Dit staat daarom ook expliciet vermeld in de welkomstmail. 

“Geen enkele tegemoetkoming of hand in eigen boezem dus en daar (gedeelde) verantwoordelijkheid voor nemen. Dat is blijkbaar T-Mobile. If I only knew. Ik hou mijn hart vast voor de eerstvolgende storing.” → Dat ben ik niet helemaal met je eens sorry, wij steken wel degelijk de hand in eigen boezem door juist extra te benadrukken dat we erachteraan willen gaan en bij de personen waar het misgegaan is, zelf proactief actie hierop te ondernemen. Het is wellicht een gekke vergelijking, maar wanneer jij een product bestelt bij bijvoorbeeld de Media Markt, daar een cashback bijzit en het aan jou is om hiervoor bijvoorbeeld je bestelbon op te sturen per e-mail of het product online aan te melden via een link en je besluit dit niet te doen, dan kun je na de actieperiode/aanmeldperiode ook niet aankloppen om alsnog de coulance in werking te stellen. 

De welkomstmail is op 27 november naar jou verstuurd en je kon je tot en met 13 december aanmelden om alsnog de Ring te ontvangen. Ik kan me voorstellen dat je niet altijd alles kunt lezen en het onduidelijk weergegeven is wanneer het kopje bijvoorbeeld onderaan die mail zou staan, maar heel veel duidelijker dan hoe het destijds ingestoken is, kan naar mijn mening ook niet:

 

Missing the point….

Daarom klopt vergelijking met mediamarkt ook niet bepaald.

Waarom hoef ik geen cashback voor de 105 euro aansluit/installatiekosten zelf aan te vragen als dat zo vanzelfsprekend is?

Bij de mediamarkt staat OP DE WEBSITE al duidelijk dat er sprake is van een cashback.

Bij jullie stond het niet op de website (dat gaf ik hierboven toch ook al aan...) dus die vergelijking gaat stevig mank.

Jullie steken GEEN hand in eigen boezem omdat T-Mobile nergens erkent dat de communicatie gewoon onhandig en foutgevoelig is. En totaal afwijkend van hoe het normaal bij andere bedrijven gaat. En het dus ook niet oplost!

En wat is precies jullie PROACTIEVE actie? Alles is juist reactief, maar zonde resultaat.
(Verantwoordelijkheid delen had ook gekund, en had ik mee kunnen leven, maar dat het helemaal bij mij wordt gelegd, nee, dat is echt onzin).
 

Merk op dat ik jullie in principe niet als persoon aanspreek maar als bedrijf hè..

Reputatie 7
Badge +16

@titusvh Als ik je goed begrijp, ervaar jij miscommunicatie of een gebrek aan communicatie doordat er niet op de website aangegeven werd dat je de Ring via een link in de e-mail diende aan te vragen. Enerzijds vind ik dat je een goed punt aansnijdt omdat dit best nog duidelijker gecommuniceerd had mogen worden. Tegelijkertijd is de kwestie of er sprake was van miscommunicatie en dat ligt natuurlijk altijd aan een persoonlijke ervaring. Vooropgesteld is dat we alle feedback meenemen, ik zal dit aandragen bij onze marketeers zodat we hiermee aan de slag kunnen gaan.

Het feit dat iets niet expliciet tijdens een aanvraag van een actie op de website of bij de bestelling zelf aangegeven wordt, is voor mij (persoonlijk dan) niet zozeer een kwestie van miscommunicatie of een gebrek hieraan. Ik zou dat dan eerder scharen onder een: “Hier staat het niet, dus het is niet waar” en dat is natuurlijk nog altijd deels eigen intepretatie. Stel dat T-Mobile besloten had om op de website, of in de welkomstmail want daar gaat het aanvankelijk om, aan te geven dat je verder geen actie hoeft te ondernemen of dat T-Mobile de Ring zelf aanlevert, bijvoorbeeld in het installatiepakket, maar later blijkt dat dit niet het geval is, dan zou dit misleidend zijn geweest. 

Ik snap niet helemaal waarom T-Mobile in de gevallen waarbij de link niet gevolgd is terwijl er wel gemaild is met een link en uitleg een hand in eigen boezem zou moeten steken, tenzij jij bijvoorbeeld nooit een welkomstmail met link zou hebben gehad. Het gaat er immers om of er een Ring besteld is via de link die wij jou toegestuurd hebben. Als dit niet gedaan wordt, dan zie ik niet in hoe dat de schuld van T-Mobile is. Daar gaat voor mij de vergelijking enigszins mank. Proactief meedenken, is in dit geval het eigenhandig opzetten van een extra coulance voor mensen die de mail niet gekregen hebben. Wij hebben zelf veel tijd gestoken in het uitzoeken van wie dit betreft en hoe het gegaan is, daarbij wordt in die specifieke gevallen alsnog het aankoopbedrag vergoed. 

Dat allemaal in ogenschouw genomen hebbende, vind ik het uiteraard erg jammer dat het zo gelopen is. Het is nooit de bedoeling geweest om acties op te zetten waarbij misverstanden kunnen ontstaan, of waarbij mensen nadien ongelukkig zijn door de keuze die al dan niet gemaakt is. Ik ben 100 procent voorstander van daarmee aan de slag gaan en leren van de ervaring van anderen en kan je verzekeren dat wij daar zeker wel oor naar hebben, indien realistisch. 

Je geeft aan dat het afwijkend is van hoe het normaal bij andere bedrijven gaat: er is volgens mij niet één telecomprovider die zo coulant is met vergoedingen en het aandragen van creatieve oplossingen als T-Mobile.