Beantwoord

Gratis video deurbel van Ring

  • 2 December 2021
  • 76 reacties
  • 2492 Bekeken

Hallo,  

Ik heb afgelopen week een contact afgesloten bij t-mobile thuis. Ik heb gisteren het installatie  pakket thuis gekregen.  Deze word in 3 januari  geïnstalleerd. Nu is mijn vraag hoe zit het met de gratis video deurbel. Deze zat namelijk  niet in de doos van het installatie pakket. Word deze later geleverd?

Alvast  bedankt  voor het antwoord 

Mvg Patrick Joosten 

icon

Beste antwoord door Sander 21 December 2021, 14:22

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

76 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @antoon83, dat durf ik je niet met zekerheid te zeggen omdat het via een externe promoter gaat. Hoe jij de situatie beschrijft, komt het over alsof je de aanmeldlink inderdaad gevolgd hebt. De Rings worden, uit mijn hoofd, ergens eind januari/februari verzonden inderdaad dus het zal dan niet lang meer duren voor je er eentje ontvangt. Indien dit toch niet gebeurt en het is al maart geweest, geef dan weer een seintje. Dan zorg ik er hoogstpersoonlijk voor dat we alsnog een Ring versturen of het bedrag vergoeden op een factuur - dan wel onder voorwaarde dat jij ons de bevestigingsmail kunt laten zien natuurlijk! 😊👍

hoi @Jason, ik dacht nog moet het snel aanvragen voordat de datum verloopt. en ik meen (geen 100%) dat ik wel een formulier heb ingevuld en dat na de aanmelding ook stond dat deze eind januari begin februari dan geleverd zou worden. weet jij mischien uit welke naam de bevestigings mail zou zijn verstuurd. dan kan ik dat mischien makkelijker terug vinden in mijn mail box.

 

ps. bedankt voor je reactie

gr antoon 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @antoon83, wij kunnen niet voor je zien of jij de Ring via de aanmeldlink aangevraagd hebt, dat gaat via de promoter aldaar. Wat ik echter wel kan zien, is of jij de aanmeldlink überhaupt gehad hebt en deze heb je inderdaad op de 25e gehad tezamen met de welkomstmail. 

Heb je geen bevestiging ontvangen van je aanmelding voor de promotie destijds? Ik weet niet precies hoe het werkte, maar als het goed is, heb je sowieso een bevestiging moeten krijgen van de aanmelding.

Hallo waqqas, volgens mij wel maar weet het niet zeker meer. daarom mijn vraag of dit ergens terug te vinden is.

 

gr antoon

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @antoon83 

Had je op promoties.t-mobile.nl je bestelling geregistreerd voor de Ring doorbell actie?

Ik heb ook een glasvezel abonnement afgesloten tijdens Black Friday. Er staat me iets van bij dat de Ring deurbel ergens eind januari begin februari geleverd zou worden maar ik weet niet 100% zeker meer of ik dit nou wel of niet heb aangevraagd. kan ik dit ergens terug vinden.

 

gr antoon 

Reputatie 7
Badge +16

@WahiedR Thanks voor je terugkoppeling! Heb je destijds wellicht jouw welkomstmail per ongeluk in de prullenmand gedeponeerd, dat kan weleens gebeuren natuurlijk?

Nee sorry wanneer de welkomstmail inclusief aanmeldlink verstuurd is, kunnen we geen compensatie aanbieden. 

@WahiedR De e-mail is verstuurd naar je persoonlijke e-mailadres - hetzelfde adres waar de welkomstmail naartoe verzonden is. Laat je het me weten zodra je deze ontvangen hebt? Thanks!

Hey Jason!

ik heb je mail net ontvangen met de screenshot!. Alleen is dit voor het eerst dat ik deze mail zie helaas.. ik weet niet waar het is mis gegaan. Maar bedankt voor de moeite!, waarschijnlijk valt er niks meer te doen hieraan? Aangezien het systeem zegt dat die wel verzonden is

met vriendelijke groet,

Wahied

Reputatie 7
Badge +16

@WahiedR De e-mail is verstuurd naar je persoonlijke e-mailadres - hetzelfde adres waar de welkomstmail naartoe verzonden is. Laat je het me weten zodra je deze ontvangen hebt? Thanks!

Reputatie 7
Badge +16

@WahiedR Ik stuur je een e-mail met daarin de screenshot van de volledige welkomstmail alsmede het e-mailadres waarmee je bij ons bent aangemeld! 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @WahiedR ,

Deze mail is als het goed is gestuurd naar het mailadres waarmee je hebt aangemeld voor het abonnement. Als het goed is heb je ook een T-Mobile Thuis account daar ben je ook aangemeld met een mail adres. Je zou kunnen kijken of deze mail in je spam/ongewenste mail is terecht gekomen.

Hallo,

ik heb echt overal gekeken en ben de mail niet tegengekomen. Enige mail die ik heb gehad op 29 november komt niet overeen met de boven getoonde screen. Dus ik weet niet waar het precies mis is gegaan.

ik weet niet of jullie verder nog iets voor me kunnen betekenen, aangezien jullie zeggen dat die wel verzonden is.

met vriendelijke groet,

Wahied Rahimbaks

 

Hallo @WahiedR ,

Ik ben zelf ook maar een klant dus ik kan verder niets voor je betekenen wat dit betreft. Je zult het met het antwoord van @Jason moeten doen. Zij kunnen precies zien wie welke mail heeft ontvangen. Dit kun je in dit hele topic terug lezen.

Hallo @WahiedR ,

Deze mail is als het goed is gestuurd naar het mailadres waarmee je hebt aangemeld voor het abonnement. Als het goed is heb je ook een T-Mobile Thuis account daar ben je ook aangemeld met een mail adres. Je zou kunnen kijken of deze mail in je spam/ongewenste mail is terecht gekomen.

Hallo,

ik heb echt overal gekeken en ben de mail niet tegengekomen. Enige mail die ik heb gehad op 29 november komt niet overeen met de boven getoonde screen. Dus ik weet niet waar het precies mis is gegaan.

ik weet niet of jullie verder nog iets voor me kunnen betekenen, aangezien jullie zeggen dat die wel verzonden is.

met vriendelijke groet,

Wahied Rahimbaks

 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @WahiedR ,

Deze mail is als het goed is gestuurd naar het mailadres waarmee je hebt aangemeld voor het abonnement. Als het goed is heb je ook een T-Mobile Thuis account daar ben je ook aangemeld met een mail adres. Je zou kunnen kijken of deze mail in je spam/ongewenste mail is terecht gekomen.

Hoi @WahiedR, we hebben op 29 november 2021 om 14:09 de welkomstmail gestuurd en daarin staat het kopje Black Friday vermeld inclusief aanmeldlink. Dat betekent dat je niet in aanmerking komt voor de vergoeding, sorry.

 

Hey Jason,

ik heb overal gezocht naar de mail maar kan hem nergens vinden. Ook heb gekeken op datum maar niks kunnen vinden?

Weet jij naar welke mail het is verzonden?

met vriendelijke groet,

wahied

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @WahiedR, we hebben op 29 november 2021 om 14:09 de welkomstmail gestuurd en daarin staat het kopje Black Friday vermeld inclusief aanmeldlink. Dat betekent dat je niet in aanmerking komt voor de vergoeding, sorry.

 

Ik heb de bevestiging mail ook niet gehad, dus ook geen ringdoor. Zou iemand voor mij kunnen kijken of ik ergens aanspraak op heb?

ben er namelijk heel laat achtergekomen dat ik aanspraak maakte op een ringdoor

Met vriendelijke groet,

Wahied Rahimbaks

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Fongqiu, sorry dat er in jouw welkomstmail niet het kopje Black Friday bijzat, dat had natuurlijk wel gemoeten! Ik vraag meteen de vergoeding voor je aan zodat je op een volgende factuur alsnog het bedrag gecompenseerd krijgt. 

Hoi @Moz3s, kun je mij jouw e-mailadres toesturen in een privébericht, alsjeblieft? Dan check ik meteen of je in aanmerking komt voor de vergoeding! 

Hi @Moz3s ,

Wil je je klantgegevens toevoegen aan je profiel hier op de Community? Normaliter kan ik bij je account met het e-mailadres wat hier bekend is, alleen lijkt daar niks aan gekoppeld in ons klantenbestand. Dan kunnen we kijken wat er eventueel mogelijk is. Alvast bedankt! 

Mijn email adres is XXXX Hiervoor had ik tele 2 en ben met de black friday deal overgestapt naar t mobile. Ook omdat het mij een leuke deal leek met de nieuwe deurbel die ik dan zou krijgen. Ik kan geen welkomstemail van jullie terug vinden waar klantgegevens in staan :s

Ook in het pakket trouwens die ik thuis mocht ontvangen waar de modem en dergelijke inzat geen contract met gegevens wat voor abonnement ik had afgesloten

Hi @Moz3s ,

Wil je je klantgegevens toevoegen aan je profiel hier op de Community? Normaliter kan ik bij je account met het e-mailadres wat hier bekend is, alleen lijkt daar niks aan gekoppeld in ons klantenbestand. Dan kunnen we kijken wat er eventueel mogelijk is. Alvast bedankt! 

Mijn email adres is XXXX. Hiervoor had ik tele 2 en ben met de black friday deal overgestapt naar t mobile. Ook omdat het mij een leuke deal leek met de nieuwe deurbel die ik dan zou krijgen. Ik kan geen welkomstemail van jullie terug vinden waar klantgegevens in staan :s

Moderator edit: e-mailadres verwijderd -  geen persoonsgegevens in een openbaar bericht plaatsen, alsjeblieft.

Ik was ook al aan het wachten tot dat de deurbel verstuurd zou worden zonder zelf iets te moeten doen. Toen zag ik op dit forum dat er in de welkomsmail je dit zelf dient aan te vragen. In mijn welkomsmail stond niet het kopje met de black friday actie.

Reputatie 7

Hi @Moz3s ,

Wil je je klantgegevens toevoegen aan je profiel hier op de Community? Normaliter kan ik bij je account met het e-mailadres wat hier bekend is, alleen lijkt daar niks aan gekoppeld in ons klantenbestand. Dan kunnen we kijken wat er eventueel mogelijk is. Alvast bedankt! 

Hallo @Moz3s 

Heb je je bestelling voor 13 december geregistreerd voor de promotie? Dan ontvang je de deurbell 5 tot 7 weken nadat je contract ingaat.

Ik heb nooit daarvoor een email gekregen...

Ik heb geen welkomstmail ontvangen met het kopje van de black friday actie

Reputatie 7
Badge +16

Ook ik heb geen ring door bell kunnen krijgen. Met de black friday deal wel overgestapt naar deze provider, omdat t me wel een leuke deal leek inclusief die deurbel. Mooi niet dus. Ook van kastje naar de muur gestuurd. 10 x crew gebeld waar je een vaag iemand aan de lijn krijgt die slecht te verstaan. Echt heel slecht dit. 

Hoi @Moz3s, heb jij een welkomstmail ontvangen met daarin het kopje van de Black Friday actie?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @mtthw, op 24 november heeft T-Mobile je een welkomstmail gestuurd met daarin het volgende kopje:

Je diende de Ring zelf aan te vragen via de aanmeldlink. Die aanmeldlink kon je tot en met 13 december gebruiken en is nu al enige tijd vervallen. De vergoeding die we aanbieden, is alleen geldig wanneer je geen welkomstmail hebt ontvangen.