Beantwoord

Guidion en Tmobile klantenservice

  • 30 May 2023
  • 1 reactie
  • 43 Bekeken

Op 24-03-2023 een T-mobile thuis abonnement aangevraagd en op de dag van vandaag 30-05-2023 is de installatie nog steeds niet uitgevoerd door Guidion. Er zijn in totaal 4 (!) afspraken gemaakt en elke keer was er weer iets tussen Guidion / T-mobile en/of KPN, waardoor de installatie niet door kon gaan. Laatste poging gewaagt; op 29-05-2023 zou een Guidion monteur tussen 20:00 en 22:00 langs komen voor de installatie, is er niemand komen opdagen, zonder enige communicatie waarom de monteur niet meer langs kon komen. T-mobile thuis klantenservice gebeld, die lijkt het helemaal niks te schelen.

 

Waardeloze service. Na 5 pogingen hoeft de monteur niet meer langs te komen, de T-mobile modem wordt weer keurig retour gestuurd.  

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 30 May 2023, 15:10

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Emreee70, welkom op onze Community!

Bedankt voor het delen van je ervaring. Dit is uiteraard niet hoe wij met onze klanten willen omgaan. Echter ben ik dit ook niet gewend van Guidion en van mijn collega's van de klantenservice! Ik zal hiervoor ook een melding maken. Ik vind het jammer om te horen dat je ons gaat verlaten, echter snap ik de keuze. Ik wil je heel veel succes wensen bij je nieuwe provider. Mijn excuses voor dit ongemak. 

Reageer