Beantwoord

Guidion heeft afspraak afgezegd

  • 5 November 2022
  • 6 reacties
  • 119 Bekeken

Hi,

Ik kreeg zojuist 10 minuten geleden een SMS dat mijn afspraak met Guidion voor vandaag (zou tussen 16:00 & 18:00 plaatsvinden) wordt afgezegd vanwege problemen met de voorraad??? De klantenservice van T-mobile zelf snapte ook niet wat er niet op voorraad zou moeten zijn aangezien ik de T-Mobile kit al in huis heb. Ik kon sowieso pas 6 dagen na mijn gewenste aansluitdatum een afspraak maken wat al vervelend was & nu is mijn afspraak dus ook geannuleerd, ik zit nu in de problemen met mijn werk door een veel te late afzegging naar mijn mening.

 

Ik werk als webdeveloper, zonder internet gaat dit nogal lastig… Ik heb vanuit T-mobile wel nu een code gekregen voor unlimited data maar dat werkt niet ideaal voor het constant downloaden & uploaden van bestanden, vergaderen & ook dus via een telefoon programma op mijn computer bellen met klanten.. wat ik (veel) moet doen voor mijn werk. Ik heb dus ook nog met Guidion gebeld & ik kreeg een medewerker aan de lijn die aangaf niets te kunnen doen & dat ik later maar terug moet bellen om te kijken of ze dan wel wat voor mij kunnen betekenen, echter klonk deze medewerker niet alsof er enig zins aandacht aan de klant wordt besteed. Ik ben nog geen enkele stap verder. 

 

Is er nog iets wat ik kan doen? Aangezien ik anders echt in de problemen met mijn werk zit...

icon

Beste antwoord door samvdhouten 5 November 2022, 12:09

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Ik vermoed dat er iets anders aan de hand was maar dat ze de verkeerde code hebben gebruikt. Het belangrijkste is dat je een nieuwe afspraak maakt. Guidion is een must bij glasvezel installaties. 

Reputatie 7
Badge +2

Er zijn momenteel weldegelijk leveringsproblemen van bepaalde onderdelen @eric. Naast het installatiepakket heeft de monteur onderdelen nodig om de glasvezelverbinding tot stand te brengen in de wijkcentrale en aan de ftu. Als er een onderdeel niet beschikbaar is kan de verbinding niet tot stand worden gebracht en de installatie niet doorgaan. Zodra deze weer beschikbaar zijn wordt er een nieuwe afspraak gepland.

 

Zojuist weer contact opgenomen met Guidion & ze kunnen dinsdag pas langskomen, bij deze nu de afspraak gemaakt. Probleem zat niet in de levering, het probleem zat in het feit dat de monteur ziek is. Het is helaas niet anders dat het niet eerder kan worden aangesloten. Bedankt voor jullie reacties @eric & @Marcel MCi.

Reputatie 7

Hi @samvdhouten, heel erg fijn dat je via deze weg aan de bel hebt getrokken! Ik had ontzettend gehoopt dat het bezoek met de monteur vandaag netjes door kon gaan zoals gepland. Excuses voor deze ervaring en het ongemak. Heel fijn dat er nu wel een nieuwe afspraak is ingepland voor begin volgende week en dat je op de hoogte bent gebracht van de reden van de annulering. Merci voor deze update. Houd je ons hiervan op de hoogte of je na deze nieuwe afspraak van een goedwerkende verbinding kunt genieten? Kan een extra code tot dinsdag jou verder helpen? Ik denk namelijk met liefde met je mee en wil dat je zo min mogelijk hinder ervaart! 🍀

@Lisa Ik heb van de T-Mobile klantenservice al een code gekregen voor 7 dagen mobiele data echter zal mobiele data niet voldoen aan het internet dat ik nodig heb om mijn werk te kunnen uitoefenen, ik heb al een dag vrij aangevraagd van werk op maandag zodat dit geen issue zal zijn. Mochten er weer problemen voorkomen na maandag (zoals weer een afgezegde afspraak) dan zal ik dit hier nog even melden.

Reputatie 7

Hi @samvdhouten, merci voor deze snelle terugkoppeling - helemaal helder! Excuses dat je hier een vrije dag voor hebt moeten opnemen. Yes, laat het ons zeker even weten. Je kunt hier te allen tijde aankloppen! 

Reageer