3,5 week geleden ben ik een hele dag thuis gebleven omdat de monteur van Guidion zou komen om mijn glasvezel aansluiting om te zetten naar die van T-Mobile. Na uren te wachten heb ik (een half uur na de eindtijd van de afspraak) maar eens gebeld waar de monteur bleef. Er werd mij gezegd dat de monteur snel contact met me op zou nemen. Nog een half uur later heb ik zelf maar weer gebeld, ze zouden wederom contact opnemen met de monteur. Weer een kwartier laten gebeld en toen konden ze me melden dat hij autopech zou hebben en niet meer zou komen. Dit weten ze toch niet pas 1,5uur na het einde van de afspraak! Zeer slechte service! Er werd me toen ook al gezegd dat het niet direct mogelijk was een nieuwe datum te plannen. Nu 3,5 week later krijg ik eindelijk een mail om een afspraak te maken. Staat er tot mijn grote verbazing in de mail dat ze geen afspraakmoment hebben, dus dat ik maar aan moeten geven welke dagen in de week ik kan, dat zij de afspraak kunnen plannen.
1. Waarom kan deze mail 3,5 later dan toch ineens verstuurd worden als er net als toen toch geen afspraakmoment is.
2. Ik werk onregelmatig, dus hoe moet ik (terwijl ik nieteens weet welke week een optie zou zijn) een vast aantal dagen aangeven.
Echt belachelijk dat jullie met zo'n partij samenwerken en wie vergoed mijn vrije dag?