Beantwoord

Guidon komt overmorgen, nog geen installatiepakket opgestuurd

  • 14 April 2020
  • 1 reactie
  • 154 Bekeken

Hallo,

Voor de installatie van het glasvezel komt de guidon monteur overmorgen (de 16e) langs, ik heb echter nog niet het installatiepakket ontvangen (wat ik tussen de 7 en 4 dagen voor dat de monteur langs kom zou krijgen). Ik neem aan dat de beste man/vrouw deze wel nodig zal hebben. In mijn besteloverzicht staat wel bevestigd dat de 16e een monteur langskomt, maar de stap:

‘T-Mobile Thuis Installatiepakket

Het Installatiepakket wordt tussen 4 en 7 dagen voor de installatiedatum door PostNL bij je thuis bezorgd.’

 

staat nog bij vervolgstappen. 

Kan iemand bevestigen dat ik de unit nog wel op tijd krijg? Anders moet ik weer een nieuwe afspraak gaan maken, en dat duurde de afgelopen keer (begrijpelijk, maar toch) ook al erg lang. Thuis colleges volgen op mijn huidige internet gaat voor geen meter dus er zit wel enige haast achter.

Groeten!

David

icon

Beste antwoord door Waqqas 14 April 2020, 12:19

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @David17 

T-mobile heeft wat vertraging met het verzenden van modems door het overgaan naar een nieuwe distributiepartner.

T-mobile zal je op de hoogte houden van de verzending via email en als het goed is moet er ook een link naar de track & trace in je T-Mobile thuis omgeving staan als het pakket klaar is voor verzending.

Het telefoonnummer van guidion is 088 2000 151 voor het geval iets gewijzigd moet worden.

Reageer