Beantwoord

Herinneringsmail + herinnerings SMS

  • 28 November 2020
  • 15 reacties
  • 353 Bekeken

Ik heb eind oktober T-Mobile Thuis (Glasvezel) besteld en gezegd dat ik graag 30 november wil overstappen. Alles is goed gegaan en ik kon een afspraak maken met Guidion Op 30 nov. tussen 14:00-16.00 (bevestigingsmail ook direct ontvangen). KPN is voor mij opgezegd door T-Mobile en zal ook 30 nov. gebeuren. Twee weken geleden heb ik alle spullen ook al ontvangen en is alles gereed. Tot nu toe alles goed.


Nu krijg ik vanmiddag een mail met daarin een herinnering om een afspraak te maken voor de installatie en een kwartier later nog één. Ik denk, het zal wel een bevestiging zijn voor de afspraak oid, maar nee... ze willen een afspraak inplannen en de eerstvolgende mogelijkheid is pas op 23 dec. Rond 19.30 kreeg ik ook nog eens een SMS om een afspraak in te plannen.

Ik ga maandag direct bellen, want als ze maandag niet komen betekent dit dat ik 3 weken zonder internet kom te zitten. De eerste ervaring zijn nog niet goed te noemen, tenzij het een fout is dat ik TWEE mailtjes en een SMS heb gekregen het weekend voor de overstap (terwijl ze dicht zijn)

Edit: Als ik inlog in T-Mobile thuis dan staat er ook dat 30 november de monteur langs komt.

icon

Beste antwoord door Brian 2 December 2020, 13:10

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

15 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Wesleyl89 ,

 

Dit is niet wat je wilt horen als je over stapt.

Als je gebruik maakt van de overstapservice zit je, als het goed gaat niet zonder diensten, alleen op de dag van de overstap. T-Mobile meldt dat ze lijn klaar hebben bij KPN en dan pas eindigt het gebruik bij KPN en ga je bij T-Mobile gebruiken en betalen.

Kleine update: ik kreeg vannacht om 01:07 nog een sms waarin stond dat ze vandaag komen en dat ze van tevoren nog even bellen. Ik neem aan dat het dan wel goed moet komen.

KPN is inmiddels afgesloten, maar hier had ik vandaag al rekening mee gehouden.

Alsnog wel een beetje raar dat ik de andere mailtjes en sms-jes kreeg.

Inmiddels een SMS dat de monteur is uitgevallen. Lekker is dat. Zit ik lekker met de gebakken peren.

De telefoon nemen ze ook niet op

Inmiddels 5 keer geprobeerd met Guidion te bellen maar nemen de hele tijd niet op, uiteindelijk iemand aan de lijn gekregen. Zij kon mij vertellen dat het zomaar op een andere dag wordt gepland en dat er de komende week geen plek is. 

Vervolgens maar met T-Mobile zelf gebeld en na 10 minuten in de rij kreeg ik iemand aan delijn. Vriendelijk te woord gestaan en bood een unlimited voucher aan, maar heeft geen zin aangezien ik geen mobiel abonnement heb van T-mobile. Zij heeft geprobeerd met Guidion te bellen terwijl ik in de wacht stond. Ik werd in één keer doorverbonden met Guidion, kon ik weer het verhaal vertellen. Zij kon dus ook niks doen en dat ik maar moet wachten totdat ze contact met mij opnemen voor een nieuwe afspraak. (want valt niet onder haar afdeling ofzoiets)

Ik weet niet of dit de normale gang van zaken is, maar ik vind dit echt te belachelijk voor woorden. Waarschijnlijk zit ik nu de hele week zonder internet en heb ik meerdere vrije dagen verpest. 

 

Ik heb de neiging om het gewoon weer terug te draaien en KPN vragen of het abonnement weer terug gezet kan worden.

Ik krijg nu om 22:00 nog een mail van T-Mobile (niet guidion) waarhet volgende in staat:


"Je hebt een bestelling gedaan bij ons en we willen graag T-Mobile Thuis installeren. We hebben je nog niet te pakken gekregen om een afspraak te maken en we willen je natuurlijk nog steeds zo snel mogelijk laten genieten van T-Mobile Thuis!

Zou je contact op willen nemen met ons? Dit kun je doen door te bellen met onze Klantenservice op het telefoonnummer: 0800-0092 (gratis)."

 

Ik weet niet waar jullie mee bezig zijn, maar het is een zooitje.

Het begint een beetje op dit te lijken https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-internet-492/klacht-over-monteur-geen-overstap-gemaakt-want-kwam-niet-opdagen-312801

 

Mag ik het ook zelf aansluiten of mag ik niet aan de oude KPN glasvezel aansluting zitten? Mijn server blijft nog steeds offline waar meerdere mensen last van hebben. 

Het enige wat de monteur hoeft te doen is het glasvezel gedeelte de rest wil ik zelf wel doen. Dat is 5 minuten werk gok ik zo.

Ik ben eindelijk gebeld door Guidion na talloze mailtjes gestuurd te hebben (bellen werkt toch niet). 

Krijg ik te horen dat ze vrijdag pas kunnen komen!!! Dit is echt onacceptabel. Ik heb tegen de mevrouw gezegd dat ik graag iemand hogerop wil spreken, want ik weet dat zij hier ook niks aan kan doen. Ik wordt nog terug gebeld. 

 

Edit: snel alweer terug gebeld. Er is een monteur die vandaag kan komen maar die loopt ook al uit. Een tijdsindicatie kon ze dus niet geven. Prima, hier kan ik wat mee. Ik heb ook aangegeven dat de monteur alleen het glasvezel gedeelte hoeft te doen en de rest doe ik zelf wel.

Reputatie 7

Hi @Wesleyl89 Wauw dat is nogal een rollercoaster als ik je berichten zo lees. Zo te zien is het gisteren uiteindelijk toch gelukt, excuses voor de verwarring. Welkom bij T-Mobile en als je nog vragen hebt stel ze dan gerust, ik zit voor je klaar!

Ja het is uiteindelijk gelukt, maar niet van harte. Als ik niet tientallen telefoontjes/mailtjes/tweets had gepleegd dan zat ik tot vrijdag nog zonder internet… een WEEK zonder internet dat kan niet meer in deze tijd. Zeker niet als het ook nog niet eens mijn schuld is.

Ik hoop echt dat de ervaringen wat beter worden vanaf nu.

Reputatie 7
Badge +5

Daar reken ik op @Wesleyl89. Weet dat we hier maar ook via Twitter altijd voor je klaar staan!

Reputatie 3

Ja het is uiteindelijk gelukt, maar niet van harte. Als ik niet tientallen telefoontjes/mailtjes/tweets had gepleegd dan zat ik tot vrijdag nog zonder internet… een WEEK zonder internet dat kan niet meer in deze tijd. Zeker niet als het ook nog niet eens mijn schuld is.

Ik hoop echt dat de ervaringen wat beter worden vanaf nu.

Blijf hopen @Wesleyl89 probeer maar eens van tmobile af te komen. Ben al een half jaar bezig.. veel excuses, weinig wol..

Reputatie 7
Badge +14

Je reageert op een topic van 5 maanden oud. Niet veel toegevoegde waarde zeg maar....

Reputatie 3

Iedereen haar mening..

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Ritzee, zoals je inmiddels welbekend is, is het “bumpen” van oude topics niet toegestaan (Huisregels). Ik kan me jouw frustratie goed voorstellen, zeker met het oog op jouw eigen topic, maar wil je daarbij verzoeken dit voortaan te laten, alsjeblieft. 

Los van het feit dat dit geen toegevoegde waarde heeft, is het simpelweg een huisregel en daarmee houden we alles overzichtelijk en ordelijk op de Community. 

Thanks voor je medewerking! 

Dit topic zal ik nu sluiten.