herkent iemand deze slechte service?

  • 10 May 2023
  • 1 reactie
  • 41 Bekeken

Inmiddels 2 maanden geleden besloten over te stappen, met overstap service zodat ik altijd internet zou houden. super fijn

echter lukt het de installatie partner niet om internet aan te sluiten, je wordt van het kastje naar de muur gestuurd en je moet zelf de ene keer T-Mobile bellen dan guidion en er werd me ook nog geadviseerd kpn te bellen. Dit moet je toch niet van een klant vragen 

 

vandaag voor de 3e keer een nieuwe monteurs afspraak nadat er ook al 2x niemand gekomen was, en dus 2x zonder succes 

 

ook nu was de conclusie het licht bij kpn, je krijgt zo een sms om een afspraak te maken. Helaas niet dus zelf maar de klantenservice weer gebeld. Ze begrepen de frustratie en zouden het direct regelen 

 

echter kreeg ik zojuist een e-mail succes het werkt, wat dus ook betekent dat de oude provider afgesloten wordt. Nou nu zit ik dus echt met de problemen maar volgens de servicedesk moet ik maar gewoon geduld hebben.

 

uit frustratie opgezegd, maar nu kom ik tot de conclusie dat ik helemaal geen aansluiting heb de komende periode omdat mijn oude reeds opgezegd is door tmobile terwijl dat nog niet had moeten gebeuren 

 

 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +14

Dan zou je de oude provider moeten bellen. De overstapservice kent geen reverse variant dat de nieuwe provider weer een abonnement bij de oude provider voor je afsluit. Want nadat je oude abonnement is opgezegd bestaat die gewoon niet meer.

Reageer