Beantwoord

Hoe lang duurt nummerportering vaste lijn?

  • 7 January 2022
  • 4 reacties
  • 72 Bekeken

Hoi Allen,

 

Allereerst iedereen de beste wensen voor 2022 !!

Nu mijn vraag, ik ben afgelopen woensdag omgezet van KPN naar T-Mobile thuis met vaste telefoon.

De verbinding werkt ( alhoewel hij er net even uit lag ) vanaf woensdag,  echter mijn nummer is nog niet geporteerd en de bestelling status is dat het pakket onderweg is en dat vandaag de installatie dag is. Het is nu vrijdag ( we zijn dus ruim 2 dagen verder )  en het overzetten van het nummer zou volgens zeggen niet veel tijd in beslag nemen. Ik hoop niet dat dit typerend is voor T-Mobile want dan is een volgende “verhuizing” aanstaande.

icon

Beste antwoord door Waqqas 7 January 2022, 11:09

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @boxdreamer 

Normaal zou alles binnen 48 uur automatisch administratief goed staan maar jouw verbinding lijkt administratief nog niet in orde, eenmaal in orde dan zal de status in je T-Mobile thuis account automatisch geüpdatet worden. Een moderator kan dit voor je nakijken.

Brand het telefonie lampje op je modem en helpt het om de andere PHONE poort te gebruiken of je modem herstarten?

Voor jou ook de beste wensen voor 2022 😊

Hallo @boxdreamer 

Normaal zou alles binnen 48 uur automatisch administratief goed staan maar jouw verbinding lijkt administratief nog niet in orde, eenmaal in orde dan zal de status in je T-Mobile thuis account automatisch geüpdatet worden. Een moderator kan dit voor je nakijken.

Brand het telefonie lampje op je modem en helpt het om de andere PHONE poort te gebruiken of je modem herstarten?

Voor jou ook de beste wensen voor 2022 😊

48 uur…... , de monteur had het over 4 uur na activering lijn dat het zou moeten werken….. en zoals bij alle problemen geroepen wordt heb ik ook het modem én de media converter net even opnieuw gestart, maar helaas geen enkel effect. Ze moeten dat nummer overzetten en de config naar mijn modem pushen en de zooi administratief afmelden. Ik hoop niet dat dit dagen/weken gaat duren……..

Reputatie 7
Badge +15

@boxdreamer 

Administratief is het vaak dezelfde dag al in orde, die paar uur kan zeker kloppen. Bij mij was het vrijwel meteen al in orde administratief.

Zaterdag rond het middag uur mailtje dat de zaak is opgeleverd…….

En inderdaad alles werkt, nu ook telefonie.

Toch vreemd dat zoiets 3 dagen moet duren…..

Maar ik ben blij.

Goed weekeind iedereen !!!!!!