Beantwoord

Hoe lang gaat het duren oplevering glasvezel?

  • 16 September 2022
  • 3 reacties
  • 57 Bekeken

Rond 24 /8 telefonisch glasvezel abonnement afgesloten. Er is mij toen verteld dat de glasvezelkabel die nog onder de stoep ligt door Reggefiber opgegraven moet worden en er daarna iemand van guidion komt voor het aansluiten.

Installatie pakket binnen gekregen maar tot op heden is er nog niets gebeurd. . Zou gebeld worden en zijn door Reggefiber. Geen telefoontje gehad. Ze zouden nogmaals een verzoek doen tot terug bellen. 

Ondertussen  van T-Mobile chat het nummer van Reggefiber gekregen. Krijg kpn aan de lijn . Gevraagd wanneer ze de kabel op komen vragen. Jongen wist te vertellen dat het ticket door Reggefiber gesloten en terug gegeven is aan T-Mobile??

hij kon er verder niets over zeggen. Ik moest bij T-Mobile zijn.

T-Mobile gebeld, ticket is terug gegeven/gesloten door Reggefiber en meer kon ze me niet vertellen. Ik word binnen zoveel werkdagen door Reggefiber gebeld... Wanneer kon hij niet zeggen.. Verwachten ze dus dat ik al die tijd bereikbaar ben? Gaat helaas niet met mijn werk....

 

heeft iemand een idee hoe ik erachter kan komen wat er nou aan de hand is/hoe lang dit gaat duren/waar ik aan toe ben?

icon

Beste antwoord door Cal 16 September 2022, 16:30

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Hoi @sushi77,

Leuk dat je binnenkort van ons glasvezelnetwerk gaat genieten! 😃

Geen zorgen, wij zullen het hele proces voor je begeleiden en ervoor zorgen dat jouw oude provider pas wordt opgezegd zodra je volledig van ons Internet kan genieten. Hiervoor zal eerst KPN NetwerkNL langskomen om jou aan te sluiten op het glasvezelnetwerk. Omdat alle aannemers momenteel op volle toeren draaien om Nederland van glasvezel te voorzien is het lastig om een exacte dag te geven waarop ze jou zullen contacteren. Je zal volgende week gebeld worden en in het geval dat je niet bereikbaar bent zullen wij je sowieso op een later moment contacteren.

Wij houden contact met je en zorgen dat je constant met Internet verbonden bent!

Beste Cal,

 

Bedankt voor je antwoord. Ik wacht het dan maar  nog even af. Tot op heden heb ik niks gehoord van kpn/tmobile

Wel van ziggo bericht of ik het modem binnen 14 dagen terug wil sturen..

Reputatie 7
Badge +2

Hoi @sushi77,

Dat komt helemaal goed, ik verwacht dat binnen één maand alles helemaal afgerond zal zijn!

Tegelijkertijd rijmt dat natuurlijk niet met de boodschap die je van Ziggo ontvangt. Ik kan je verzekeren dat wij nog géén opzegdatum aan Ziggo hebben doorgegeven en dat jouw signaal ook na de komende 14 dagen gewoon door zal lopen. Daarom heeft Ziggo jou onterecht deze email verstuurd. Mocht je nog een bevestiging van Ziggo ontvangen dat je de komende tijd gewoon bij hen aangesloten blijft dan raad ik je aan om hiervoor contact met hen op te nemen.

In de tussentijd houden wij contact met Ziggo om ervoor te zorgen dat je verbinding gewoon doorloopt én hoop ik snel iemand bij je langs te kunnen sturen voor het glasvezel! 

Reageer