Beantwoord

Hoe vraag ik de overstapservice aan?

  • 13 December 2017
  • 3 reacties
  • 200 Bekeken

Ik heb van de week Tmobile thuis aangevraagd maar kan nergens de overstap info vinden.

Kunnen jullie mij helpen?
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 13 December 2017, 18:46

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hoi Richard,

Je kan alles over de overstap service hier terug lezen.

Wanneer is de Overstapservice niet mogelijk
Is jouw huidige aanbieder KPN, Telfort, Tele2, XS4ALL, Ziggo, Online, NLE of PlinQ? Geen probleem, we regelen een zorgeloze overstap voor je.

Vind je jouw huidige aanbieder niet in dit rijtje terug? Dan biedt deze geen Overstapservice aan. Dit betekent ook dat wij niet jouw abonnement kunnen opzeggen, Dit zul je zelf moeten doen.
Ja er staat dat je moet inloggen en dat heb ik gedaan maar daar zie ik nergens staan over de overstap service
Reputatie 7
Hoi richard_86, dan is de overstapservice niet aangevinkt bij de aanvraag voor T-Mobile Thuis. Maar niet getreurd, als je de aanvraag minder dan een week geleden hebt gedaan, dan kunnen we het alsnog regelen. Stuur hiervoor een privébericht met je postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van je IBAN naar mij. Dan ga ik voor je aan de slag.

Je hoeft natuurlijk geen overstapservice te gebruiken, maar het gewoon zelf doen. De uitleg plak ik hier:

Je kan de overstap natuurlijk ook zelf regelen. Zo gepiept. Er zit wel een verschil tussen Standaard Internet (DSL) en Glasvezelinternet.
Standaard Internet (DSL) > Hiervoor is geen monteur nodig. Bij je aanvraag krijg je een verwachte opleverdatum te zien. Deze bevestigen wij na twee weken. Dan weet je de startdatum dus zeker. Dan kun je dus je oude provider opzeggen per die datum.
Glasvezelinternet > Nu komt er een monteur langs om de installatie uit te voeren. Deze belt twee à drie weken na je aanvraag om een afspraak te maken. Je kunt tussen één en zes weken in de toekomst plannen. Kies die monteursafspraak dan vier weken in de toekomst en zeg daarna pas je oude provider op. Je hebt namelijk een maand opzegtermijn bij je oude provider.
Let op! Er kan maar één provider op de lijn zitten. Heb je Glasvezel bij een andere provider, dan nemen wij de lijn dus over. Een kabelaansluiting kan wel naast DSL of glasvezel bestaan.

Reageer