Kunnen jullie mij helpen?
Beste antwoord door Hidden.nld
Bekijk origineelBeste antwoord door Hidden.nld
Bekijk origineelJe kan de overstap natuurlijk ook zelf regelen. Zo gepiept. Er zit wel een verschil tussen Standaard Internet (DSL) en Glasvezelinternet.
Standaard Internet (DSL) > Hiervoor is geen monteur nodig. Bij je aanvraag krijg je een verwachte opleverdatum te zien. Deze bevestigen wij na twee weken. Dan weet je de startdatum dus zeker. Dan kun je dus je oude provider opzeggen per die datum.
Glasvezelinternet > Nu komt er een monteur langs om de installatie uit te voeren. Deze belt twee à drie weken na je aanvraag om een afspraak te maken. Je kunt tussen één en zes weken in de toekomst plannen. Kies die monteursafspraak dan vier weken in de toekomst en zeg daarna pas je oude provider op. Je hebt namelijk een maand opzegtermijn bij je oude provider.
Let op! Er kan maar één provider op de lijn zitten. Heb je Glasvezel bij een andere provider, dan nemen wij de lijn dus over. Een kabelaansluiting kan wel naast DSL of glasvezel bestaan.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.