Beantwoord

Hoe wil je je klanten irriteren. (glasvezel)

  • 2 January 2023
  • 6 reacties
  • 111 Bekeken

Installatie datum stond voor vandaag tussen 10 en 12 uur. Geen monteur gezien dus om 12:15 gebeld voor een update met guidion… monteur ziek we komen niet sorry… Pardon? we hebben u een sms gestuurd (niet gezien om eerlijk te zijn)
Maar wat mij mateloos irriteert geen monteur en de klant kan stikken… echt is dit klantgericht handelen tegenwoordig?
Ik heb ook 20 jaar in telecom gewerkt en dik 10 jaar daar van voor internetbedrijven, kwamen er monteurs te vervallen werd het werk verdeeld over anderen en of de onderaannemer ingeschakeld maar afspraken afzeggen…. never!

Ondertussen heb ik nog geen T-Mobile thuis en moet maar afwachten wanneer ik word aangesloten.
En ik ben vrije uren kwijt die ik ergens anders voor had kunnen gebruiken.
En het vooruitzicht is niet goed als ik de reviews van guidion mag geloven.
Echt een goede start T-Mobile echt klantgericht handelen.

icon

Beste antwoord door eric 2 January 2023, 13:58

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Silverwolf ,

Het is inderdaad heel vervelend als mensen gewoon niet op komen dagen.

In de tjd dat jij in de Telecom werkte was er waarschijnlijk in mindere mate sprake van personeelsgebrek. Technische mensen schaars, Guidion heeft helaas geen mensen op de wachtbank zitten om in te springen bij ziekte. Daarom is het wel belangrijk dat je alvast een nieuwe datum hebt afgesproken met Guidion. Mocht je die nog niet hebben, benader hen dan even om dat af te spreken.

Hadden ze dat maar gelijk gedaan toen ik met callcenter van guidion sprak met mijn vraag, was ik niet hier terecht gekomen.
Klantgericht handelen is de-escaleren en de klant helpen met zijn probleem.
Want ik heb ook nog gevraagd wanneer het dan wel kon, ik kreeg het antwoord “de afdeling neem nog contact met u op” …. dus ja hoe denk je dat ik ga reageren met begrip? of irritatie?

Reputatie 7
Badge +14

Het is goed om het hier te melden. De moderators geven het signaal mee naar de projectmanagers die in contact staan met Guidion. Maar T-Mobile medewerkers kunnen niet de agenda's van Guidion inzien, dus de afspraak met hen maken blijft het beste pad om ze snel mogelijk online te zijn.

Installatie datum stond voor vandaag tussen 10 en 12 uur. Geen monteur gezien dus om 12:15 gebeld voor een update met guidion… monteur ziek we komen niet sorry… Pardon? we hebben u een sms gestuurd (niet gezien om eerlijk te zijn)
Maar wat mij mateloos irriteert geen monteur en de klant kan stikken… echt is dit klantgericht handelen tegenwoordig?
Ik heb ook 20 jaar in telecom gewerkt en dik 10 jaar daar van voor internetbedrijven, kwamen er monteurs te vervallen werd het werk verdeeld over anderen en of de onderaannemer ingeschakeld maar afspraken afzeggen…. never!

Ondertussen heb ik nog geen T-Mobile thuis en moet maar afwachten wanneer ik word aangesloten.
En ik ben vrije uren kwijt die ik ergens anders voor had kunnen gebruiken.
En het vooruitzicht is niet goed als ik de reviews van guidion mag geloven.
Echt een goede start T-Mobile echt klantgericht handelen.

Goh, jij ook al. Mijn afspraak was tussen 8 en 10. T-mobile en gideon geven niet thuis. Heb alweer spijt dat ik bij ziggo weg ben gegaan. Nog niet eens te spreken over de Google cam die je zou krijgen in de installatiedoos. Schijn je ergens onderin de mail een link moeten aanklikken. Tja en nu is dat toevallig verlopen. Echt schunnige klanten binding.

 

Goh, jij ook al. Mijn afspraak was tussen 8 en 10. T-mobile en gideon geven niet thuis. Heb alweer spijt dat ik bij ziggo weg ben gegaan. Nog niet eens te spreken over de Google cam die je zou krijgen in de installatiedoos. Schijn je ergens onderin de mail een link moeten aanklikken. Tja en nu is dat toevallig verlopen. Echt schunnige klanten binding.

Hmm mja dat is niet leuk van Google cam… maar dan nog het strijkt me tegen de haren dat een bedrijf niet wil meedenken en actie ondernemen een klant te helpen.
Nee bel onze installateur die moet het oplossen …. wat ik als eerste heb gedaan dit afschuiven is wat mij uiteindelijk het meeste irriteert.

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Silverwolf, excuus voor deze ervaring! Als de monteur uitvalt informeert Guidion je daarover zo snel mogelijk. Fijn is het niet, dat ben ik met je eens. Ik zie aan deze kant dat je nog geen nieuwe afspraak met Guidion hebt gemaakt. Guidion neemt in dit geval zo snel mogelijk contact met je op voor het inplannen van een nieuwe afspraak. Hoor je vandaag niets? Laat het mij dan weten, ik check dan graag wat ik in dit geval voor je kan betekenen!

@lecon2805 Ook voor jou mijn excuses voor het ongemak. Ik zie dat er voor jou overmorgen een nieuwe afspraak staat met de installatiemonteur. Ik ga ervanuit dat dit helemaal goed verloopt. Succes en voor nu toch een mooie dag gewenst!

Reageer