Installatie datum stond voor vandaag tussen 10 en 12 uur. Geen monteur gezien dus om 12:15 gebeld voor een update met guidion… monteur ziek we komen niet sorry… Pardon? we hebben u een sms gestuurd (niet gezien om eerlijk te zijn)
Maar wat mij mateloos irriteert geen monteur en de klant kan stikken… echt is dit klantgericht handelen tegenwoordig?
Ik heb ook 20 jaar in telecom gewerkt en dik 10 jaar daar van voor internetbedrijven, kwamen er monteurs te vervallen werd het werk verdeeld over anderen en of de onderaannemer ingeschakeld maar afspraken afzeggen…. never!
Ondertussen heb ik nog geen T-Mobile thuis en moet maar afwachten wanneer ik word aangesloten.
En ik ben vrije uren kwijt die ik ergens anders voor had kunnen gebruiken.
En het vooruitzicht is niet goed als ik de reviews van guidion mag geloven.
Echt een goede start T-Mobile echt klantgericht handelen.
Beste antwoord door eric
Bekijk origineel