Beantwoord

Hoe ziet een aansluitpunt eruit?

  • 7 July 2018
  • 4 reacties
  • 1736 Bekeken

Beste t-mobile,

Ik wil graag mijn modem installeren. In de video wordt er gewerkt met een telefoonstekker. Deze is alleen niet aanwezig in mijn appartement. Voor zover ik zie is er alleen een steekverbinding aanwezig? Daar hebben de vorige bewoners het internet op aansloten gehad. In het installatiepakket zit echter alleen een telefoonstekker. Wat kan ik nu doen om het modem toch aan te kunnen sluiten?
icon

Beste antwoord door Sander 27 July 2018, 08:47

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Hallo Susan,

Het is een beetje lastig om er een voorstelling van te maken. zou je misschien een foto kunnen maken ? dan kunnen we je vast verder helpen.

Reputatie 7
Ah, dat is niet de goede aansluiting. deze is voor kabel providers. er moet nog een andere aansluiting zijn.
Reputatie 7
Hoi @susan lammers

Allereerst bedankt voor je geduld! De aansluiting die je laat zien, is (zoals Hidden.nld (bedankt!) aangeeft) een aansluiting voor de kabel. Dat werkt met coax, het oude analoge systeem. Wij werken met DSL of met glasvezel. Ik hoop dan ook dat er een aansluitpunt voor DSL in jouw huis is. Dit heet een ISRA punt en ziet er ongeveer zo uit:



Zo'n aansluitpunt zit meestal in de woonkamer, de gang of de meterkast. Heel soms zit het punt in de kruipruimte.

Wil je meer informatie over de installatie kijk dan in ons groot-installatie-topic!

Laat je weten als je het gevonden hebt? 🙂

Reageer