Beantwoord

Hulp nodig thuis installatie

  • 25 March 2021
  • 5 reacties
  • 92 Bekeken

Hoi!

 

Ik heb mijn T-mobile thuispakket ontvangen en mag het vanaf gisteren installeren. Nu werkt het helaas niet vandaar mijn hulvraag hier. 

 

Mijn ISRA situatie thuis ziet er zo uit:


Toen dacht ik, nouja mooi dit kan werken ik pak de rode en blauwe draad, maak die los en zet ze op the t-mobile boxje, met het volgende resultaat:

 

Dus mijn vraag, wat doe ik hier fout en hoe kan ik het wel aansluiten?

 

Alvast bedankt en met vriendelijke groet,

 

Jorrit Stutterheim

icon

Beste antwoord door Waqqas 25 March 2021, 13:50

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Jorrit05 

Eigenlijk mag je niet aan die draadjes in het ISRA zitten omdat het KPN eigendom is dus je kunt ze beter terug plaatsen.

Probeer een losse telefoonkabel te regelen van maximaal 30 cm waarvan je aan allebei de kanten de draadjes kan aansluiten. Sluit de ene kant aan op rood en blauw in het aansluitdoosje en de andere kant boven het ISRA eerst bij rood en blauw en een alternatief is op wit en oranje.

Hi @Waqqas ,

Dank voor je antwoord!

Ik heb 2 meegeleverde telefoonkabels, waarvan ik er een zou kunnen openknippen is dat wat je zegt?

Dus de kabels in de isra terugzetten en dan boven in, zie de rode (of blauwe) cirkels op de foto, de uiteinden van een opengeknipte telefoonkabel aansluiten?

 



Nogmaals bedankt!

gr.
Jorrit

Reputatie 7
Badge +15

@Jorrit05

Dat klopt inderdaad bij die rode cirkels aansluiten, eerst op rood en blauw proberen en dan op wit en oranje.

Ik weet niet hoe die telefoonkabels van binnen eruit zien, het moet in ieder geval een kabel zijn met minimaal 2 draden en maximaal 30 cm ongeveer.

@Waqqas gelukt. Het was de oranje + witte draad. 

Misschien wel beter om het ISRA punt te laten herstellen, ik zag in een andere post dat T-mobile dit kan helpen faciliteren. Maar eens kijken of dat lukt. 

Reputatie 7
Badge +15

Goed om te horen dat het werkt :)

Je ISRA ziet er overigens prima uit, er hoort ook nog een kapje op.

Reageer