Beantwoord

Ik kan niet wachten tot 20 juni

  • 6 June 2019
  • 4 reacties
  • 237 Bekeken

Reputatie 1
Ik vind het heel erg irritant! Dan krijg ik een mail om een afspraak te maken voor internet thuis, blijkt dat die data voor mij niet uitkomen. Dan zou ik moeten bellen. Heb al vier keer gebeld vandaag! De laatste keer meer dan 27 minuten gewacht, en niks!!!!!!!!!! SUPER PISSED!!!!!!!!!!!!!!!!! Hoe gaan jullie dit oplossen? IK WIL NIET WACHTEN TOT 20 JUNI!!! Geef me gewoon het pakket en dan regel ik hetzelf ! OEFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
icon

Beste antwoord door Sander 9 June 2019, 16:30

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Hoi @klantvantmobile,

Laat ik beginnen met je te bedanken voor je vertrouwen en je aanvraag. Daar word ik altijd blij van! Ik geef graag uitleg over je bestelling. Op deze pagina laten we zien hoe een oplevering start: status van je bestelling.

Jij hebt op 3 juni je bestelling geplaatst. Gelukkig konden we deze op jouw verzoek versnellen en dat is gelukt. Het kan al op 20 juni. Het is niet mogelijk dit nog verder te vervroegen, aangezien het altijd 1 à 2 weken duurt voordat de lijn geactiveerd kan worden. De monteur kan wel eerder komen, maar die kan niets als de lijn niet actief is.

We hopen je dus snel officieel als klant te mogen verwelkomen - we zijn er alvast hard voor aan de slag!
Reputatie 7
Done!
Reputatie 1
Hey Sander, top man, thanks voor je reactie, duidelijk 🙂!
Reputatie 1
@Sander, kun je me ook helpen met mijn andere vraag in een andere topic over cashback?

Reageer