Beantwoord

Ik snap combinatievoordeel niet zo goed

  • 1 September 2022
  • 1 reactie
  • 36 Bekeken

Reputatie 3

Momenteel heb ik 1gb glasvezel en 3 mobiele abo’s. Voor glasvezel betaal ik 25,- pm. Als ik de binnenkort geplande verhuizing door wil geven, gaat t maandbedrag voor glasvezel naar 45,- pm. Ik begrijp dat in de combinatie met 3 mobiele abo’s ik korting zou moeten krijgen, maar het is mij niet helder hoe die korting eruit ziet.

De telefonische medewerkers kunnen hier geen antwoord op geven, want ‘twee verschillende bedrijven’. Kan iemand op dit forum mij vertellen wat ik voor 3x onbeperkt sim-only + 1gb glasvezel ga betalen?

icon

Beste antwoord door Anonymous 1 September 2022, 14:54

Bekijk origineel

1 reactie

Momenteel heb ik 1gb glasvezel en 3 mobiele abo’s. Voor glasvezel betaal ik 25,- pm. Als ik de binnenkort geplande verhuizing door wil geven, gaat t maandbedrag voor glasvezel naar 45,- pm. Ik begrijp dat in de combinatie met 3 mobiele abo’s ik korting zou moeten krijgen, maar het is mij niet helder hoe die korting eruit ziet.

Als je verhuist dan krijg je te maken met een nieuw contract en de daarbij behorende prijsplan. Ongeacht het aantal mobiele abonnementen die je hebt afgesloten en toevoegt, krijg je hierbij nog maar één korting die maximaal € 5,00 betreft.

Als je bij “Extra korting met Klantvoordeel” Ja kiest, dan zie je aan de rechterzijde direct de korting verrekend worden onder het kopje “Looptijd 1 jaar”.

Voorbeeld in geval van 100Mbit abonnement.
€ 35,00 exclusief klantvoordeel korting € 30,00 inclusief klantvoordeel korting.

 

Reageer