Beantwoord

ik wacht op vervolg afspraak monteur

  • 31 August 2022
  • 17 reacties
  • 176 Bekeken

Reputatie 1

Donderdag vrij genomen om t-mobile thuis te laten installeren door een monteur maar er was nog geen signaal vrijgegeven. Sinds vandaag geen internet, tv ,telefoon meer van mijn oude provider en ik werk vanuit huis. Voor de 2e keer gebeld wanneer er een vervolg afspraak gemaakt kon worden en voor de 2e keer een ticket aangemaakt, Gideon gebeld maar daar staat nog niks in het systeem. Ter compensatie een code gekregen voor een hotspot en dat heeft meteen mijn hele bundel verbruikt! 

Vind dit niet zo'n fijne start en zie graag voor het weekend, liefst natuurlijk morgen een monteur verschijnen??

icon

Beste antwoord door Boris 1 September 2022, 14:15

Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 7

Hi @Cynthia01, dank voor je bericht en welkom op de Community! Ik denk meteen met je mee. Om ervoor te zorgen dat de overgang helemaal loopt zoals je van ons gewend bent. Ik zie dat er inderdaad al contact is geweest met onze telefonische collega's en dat de situatie is uitgezet naar de netwerkbeheerder. Dit is vanochtend gedaan en zij zullen het probleem met de bezette lijn gaan oplossen. We gaan keihard aan de slag om je zo snel mogelijk online te krijgen!

Wat betreft de vouchercode; deze is er juist om ervoor te zorgen dat je niet door je bundel heengaat. Je ontvangt immers voor 7 dagen Unlimited data. Maak je gebruik van een T-Mobile of Tele2 SIM kaart? Dan heb je de mogelijkheid, om zonder bijvullers, dit te gebruiken. 

Reputatie 1

Hoi Boris, ik gebruik T mobile maar na 2 GB wordt mijn telefoon trager en blijft deze continue waarschuwen?

Reputatie 7

Hi @Cynthia01, dankjewel voor de aanvulling - wat gek zeg! Ik wil graag vragen of mijn mobiele collega @Hajar weet of hier een oplossing voor is. Kan jij hierbij helpen? 😊

Reputatie 1

@Lisa ik heb het gevonden de waarschuwing stond aan bij 2 GB verbruik. Is nu verholpen.

Nu de monteur nog, heb nog steeds niets vernomen 😏

Reputatie 7

Hi @Cynthia01, helemaal super - dankjewel voor het aangeven! Ik ben gelijk een kijkje gaan nemen achter de schermen en ik zie dat de netwerkbeheerder gisteren het verzoek heeft geaccepteerd. Zij bellen jou dan ook zo snel mogelijk (met een anoniem nummer) om een afspraak in te schieten. Laat jij het weten zodra zij hebben gebeld? Ik heb geen zicht in hun agenda, anders gaf ik je graag meer duidelijkheid over wanneer zij precies contact opnemen. Maar weet dat dit zo snel mogelijk gaat gebeuren. Dankjewel voor jouw geduld! ❤

Reputatie 1

@Lisa 

Hoi Lisa,

Ik geb net gebeld met Gideon en daar staat nog niets in het systeem vermeldt, ik wordt er echt een veetje moedeloos van 

Reputatie 1

@Lisa het is gelukt afspraak is gemaakt met monteur. Er was een miscommunicatie t mobile dacht dat KPN voor glasvezel aansluiting moest komen, maar die geb ik al. De monteur moet alkeen maar uit en in pluggen.

Reputatie 7

Hi @Cynthia01, ik wilde je echt net laten weten dat ik Guidion zelf voor jou wilde aansturen! Gelukkig zag ik ook net dat één van mijn collega's mij zojuist voor is geweest en er een afspraak is ingeschoten. Dankjewel voor de terugkoppeling. Ik had alleen gehoopt dat Guidion eerder bij jou kon langskomen. Kan ik jou verblijden met een extra voucher? Die stuur ik je heel graag toe. 

Reputatie 1

@Lisa ik heb er 2 ontvangen en daar ben ik blij mee, dank je wel voor je hulp en meedenken. Ik had ook gehoopt dat ze voor het weekend nog kwamen ,maar helaas.

Reputatie 7

Hi @Cynthia01, helemaal super - thanks voor de snelle terugkoppeling! Geef jij hier een seintje zodra jij volop van jouw verbinding aan het genieten bent? Dan weet ik dat het helemaal geregeld is bij jou. Voor nu alvast een heel fijn weekend.

Reputatie 1

@Lusa  13 september eerst mogelijke datum, ik ven er nu eigenlijk wel helemaal klaar mee! Ik ga echt niet zo lang zonder tv en internet zitten, ik werk thuis daar gebruik ik nu hotspot voor 

Ik sta op het punt om weer mijn oude provider te bellen en opnieuw aan te melden  

Dit verdiend geen schoonheidsprijs heb vandaag 6 keer ga een en weer gebeld net weer met Gideon, ik maak voor de 6e een afspraak en krijg een bevestiging voor de 13e, hoe dan?

Reputatie 1

@Lisa ik zeg die monteur af en ga het vanmiddag zelf doen, ik heb geen monteur nodig nam die omdat deze gratis was.

Reputatie 7

Hi @Cynthia01, ik had heel graag een andere reactie gelezen - excuses dat Guidion niet eerder langs kan komen! Wel wil ik je afraden om deze handeling zelf uit te voeren. Wanneer de afspraak met de monteur af wordt gezegd, vervalt ook de installatiegarantie. Wanneer er dan problemen met het aansluitpunt zijn, dan kunnen deze in kosten worden gebracht. Ook zal de monteur naast de fysieke installatie de installatie achter de schermen gereedmaken. Alleen dan kan de verbinding worden geactiveerd. 

Als ik ervoor kon zorgen dat Guidion eerder langs kon komen, dan deed ik dat zeker. Echter wil ik je toch vragen om nog af te wachten. Ik hoop dat je deze dagen met de vouchers kunt overbruggen en daarna volop van jouw verbinding kunt genieten!

Reputatie 1

Het aansluitpunt is er al heb ik van de vorige provider

Reputatie 1

Sorry maar ik wil niet meer wachten, ik zal het nog over weekend tillen maar daarna ben ik er toch echt klaar mee! @Lisa 

Reputatie 7

Hi @Cynthia01, dankjewel voor het willen afwachten! Ik kan je natuurlijk niet tegenhouden en respecteer de keuze die je maakt. Mocht je het na het weekend toch zelf hebben gedaan, dan hoor ik het graag van je. Dan ga ik kijken of alles achter de schermen goed staat. Want ik wil dat je een goedwerkende verbinding hebt! 💪

Reputatie 1

@Lisa ik heb niet meer gewacht en gisteren alles zelf aangesloten en alles werkt naar behoren. Ik tv internet en telefoon, wat een drama om niks is dit weer geweest.

Reageer