Beantwoord

In afwachting van afspraak voor aansluiting glasvezel

  • 18 May 2022
  • 8 reacties
  • 198 Bekeken

Goedemiddag,

Afgelopen februari heb ik een abonnement afgesloten voor T-Mobile Thuis (glasvezel). Uit de e-mails welke ik heb ontvangen, zou er contact worden opgenomen met mij voor het inplannen van een afspraak voor het doortrekken van de kabel naar de woning en verdere afhandeling.

Tot op heden (3 maanden later) is er nog geen contact opgenomen met mij hierover.

Uit andere topics kan ik inmiddels opmaken dat dit een lastig proces blijkt te zijn en wij (klanten) zelf er continu achteraan moeten zitten om beweging in te krijgen.

Kunnen jullie inzien wat de status momenteel is en welke stappen ik zelf moet ondernemen om het e.e.a. geregeld te krijgen?

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 18 May 2022, 14:31

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Plisson 

Betreft het KPN glasvezel of glasvezel van T-Mobile? De moderators kunnen je wel informeren over de voortgang maar misschien kan je ook eens zelf bellen met de aannemer?

Hi @Waqqas 

Betreft glasvezel van T-Mobile. Is het bekend welke aannemer het is aangezien ik in de communicatie zowel VWT als Guidion staan. 

Reputatie 7
Badge +15

@Plisson 

Guidion is de installatiepartner van T-Mobile die de mediaconverter en router komt installeren, VolkerWessels Telecom is de aannemer die de glasvezel naar binnen komt brengen.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Plisson,

Leuk om te horen dat je glasvezel bij T-Mobile hebt besteld! 😄

Een veelvoorkomende vertraging van de oplevering is het ontbreken van toestemming van de VVE, ik weet niet of dit bij jou ook het geval is? In ieder geval wil ik graag duidelijkheid voor je regelen. Hier zijn twee opties voor:

  • VolkerWessels is telefonisch te bereiken op 088-186 0444. Zij zijn bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 08.00 - 17.00 en zij kunnen jou direct de status van de oplevering doorgeven.
  • Daarnaast vraag ik het ook graag voor je na bij VolkerWessels. Omdat je jouw Community account nog niet hebt gekoppeld aan jouw T-Mobile voor thuis abonnement heb ik hiervoor wel nog de volgende gegevens nodig. Stuur deze gegevens graag via een privébericht:
    • Postcode en huisnummer.
    • Jouw geboortedatum.
    • De laatste vier cijfers van jouw IBAN.
    • Een mobiel telefoonnummer waarop je makkelijk bereikbaar bent.

Hoe dan ook weet je snel meer!

Hey @Cal 

Heb je zojuist een bericht gestuurd met de gevraagde gegevens!

Ik heb nog niet eens glasvezel besteld, maar ik heb al twee keer voor niets thuis zitten wachten op een “adviseur” (of moet ik zeggen “verkooppief”), omdat ik wat vragen had. Telefonisch wilde men mij wel helpen, maar omdat ik specifieke situatiegebonden vragen had, heb ik dat aanbod afgeslagen. Volgend jaar komt KPN bij ons in Zoetermeer glasvezel leggen; misschien moet ik daar dan maar op wachten….

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Eddy Molle 

Je kan je vragen hier ook stellen en uitleggen wat thuis de situatie is, er zullen vast wel oplossingen komen 💪

Maar je krijgt nu glasvezel van T-Mobile?

Neen, ik ben afgehaakt vanaf gisteren. Het is toch een beetje trekken aan een dood paard….. En toen ik de TV-problemen las in een ander topic, had ik het helemaal gehad.