Beantwoord

In Augustus 2021 bestelling geplaatst, nog steeds in behandeling

  • 17 January 2022
  • 1 reactie
  • 43 Bekeken

Goedendag, 

Ik vroeg me af waarom het zo lang duurt voor er hier glasvezel aangesloten kan worden. 
Ik woon in het Regentessekwartier in Den Haag, de kabels liggen al een tijdje in de grond, maar bij de bestelling staat er al maanden dat er geen glasvezelaansluitpunt in de straat is en dat dat dus nog aangesloten moet worden. Is er enig zicht op wanneer dit gebeurd want dit duurt wel erg lang zo.

icon

Beste antwoord door Boris 18 January 2022, 14:17

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7

Hi @Bette ,

Dank voor je bericht en welkom bij de Community. Ik ben direct voor je in de boeken gedoken en zie dat we sinds augustus wachten tot de aannemer jouw woning in orde gaat maken om aan het netwerk te sluiten. Tot mijn grote schrik, begrijp ik uit jouw verhaal dat dit nog niet is gebeurd. Ik heb daarop direct gevraagd of de aannemer, VolkerWesselsTelecom, per direct contact met je wilt opnemen, zodat we jou van een verbinding kunnen voorzien. Mijn welgemeende en oprechte excuses. Dit heeft veel te lang geduurd, maar weet dat we er keihard gaan voor zorgen dat je zo snel mogelijk kan genieten van de supersnelle glasvezelverbinding. Mocht je in de tussentijd vragen hebben, laat het vooral weten. We zitten hier voor je klaar.