Beantwoord

In januari glasvezel aangevraagd en nog geen aansluiting



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

142 reacties

Reputatie 7

Hi@alfred.douma, jeetje - dit duurt wel erg lang zeg! Dankjewel dat je dit hier doorgeeft. Ik heb de collega in kwestie meteen deze update doorgegeven en ben een kijkje gaan nemen achter de schermen. Hierin zie ik dat we inderdaad nog wachten op een antwoord van VWT en dat dit antwoord deze week wordt verwacht. Hopelijk gaan ze na mijn bericht van deze ochtend opnieuw een reminder sturen, want ik wil dat VWT zo snel mogelijk bij jou op de stoep staat. 

Hi @alfred.douma, ik hoop dat je van een mooi weekend hebt genoten! Ik wil je graag voorzien van een status update. Voor het weekend heb ik nogmaals aandacht gevraagd voor jouw case en mijn collega heeft toen opnieuw aan de mouw getrokken bij Volker Wessels Telecom. Vandaag wil ik je laten weten dat VWT heeft aangegeven opnieuw bij jou te gaan kijken en contact hierover op te nemen met je. Laat jij het hier weten als er contact is opgenomen en ze zijn langsgekomen? Ik hoop dat je na deze afspraak snel meer duidelijkheid krijgt! 🤞


 

Hoi @Lisa ,

Nog steeds geen bericht contact of bericht...

Reputatie 7

Hi @alfred.douma, ik hoop dat je van een mooi weekend hebt genoten! Ik wil je graag voorzien van een status update. Voor het weekend heb ik nogmaals aandacht gevraagd voor jouw case en mijn collega heeft toen opnieuw aan de mouw getrokken bij Volker Wessels Telecom. Vandaag wil ik je laten weten dat VWT heeft aangegeven opnieuw bij jou te gaan kijken en contact hierover op te nemen met je. Laat jij het hier weten als er contact is opgenomen en ze zijn langsgekomen? Ik hoop dat je na deze afspraak snel meer duidelijkheid krijgt! 🤞


 

Reputatie 7

Hi @alfred.douma, momenteel ben ik nog in afwachting van een reactie van mijn collega's! Ik heb nogmaals een reminder gestuurd, dus ik hoop dat ik snel een reactie krijg. Ik zit er bovenop, dus je hoort echt meteen van me als ik een terugkoppeling heb ontvangen. 

Reputatie 7

Hi @alfred.douma, ik wil je graag laten weten dat ik opnieuw een status update heb opgevraagd! Weet dat ik jouw reactie volkomen snap en dit zelf ook erg lang vindt duren. We doen er achter de schermen dan ook alles aan om zo snel mogelijk een nieuwe update voor jou binnen te slepen. Graag houd ik weer een oogje in het zeil, zodat ik zeker weet dat de terugkoppeling bij jou uitkomt.  

@alfred.douma Zo te zien wachten wij momenteel ook nog op een terugkoppeling vanuit VWT, gezien de installatie nog steeds op on hold staat vanuit VWT. Uit de navraag vanuit ons Fiber team komt het volgende naar voren: 

Voor nu kunnen we niks anders dan het uitwachten van bouwvak, waardoor ook deze order pas zal worden hervat na datum verwachting 14-08-2022 ODF Primevest. 25 juli t/m 14 aug worden er geen HAS-afspraken gepland vanuit VWT in Ijsselmonde, Kralingen, en Eindhoven. In Den Haag gaan ze met een kleine ploeg door. We hebben ook nog geen enige reactie ontvangen op navraag welke is uitgezet op 12-07.

Dit is alle info die ik momenteel voor je heb. Weet je voor nu voldoende?

Hoi @Demi ,

14-8 is alweer twee weken geleden. Ik heb nog niets vernomen van vwt. Jullie? Het is inmiddels 84 weken geleden dat ik de order geplaatst heb. Wordt mijns inziens een keertje tijd dat er geleverd wordt…

 

Alles wat ik hier lees is standaard beleid van T-Mobile. morgenochtend cancel ik mijn contract. Begin er niet aan mede loosduiners! Ze naaien je, ze liegen tegen je en er zijn verborgen kosten.

Reputatie 7
Badge +8

@alfred.douma Zo te zien wachten wij momenteel ook nog op een terugkoppeling vanuit VWT, gezien de installatie nog steeds op on hold staat vanuit VWT. Uit de navraag vanuit ons Fiber team komt het volgende naar voren: 

Voor nu kunnen we niks anders dan het uitwachten van bouwvak, waardoor ook deze order pas zal worden hervat na datum verwachting 14-08-2022 ODF Primevest. 25 juli t/m 14 aug worden er geen HAS-afspraken gepland vanuit VWT in Ijsselmonde, Kralingen, en Eindhoven. In Den Haag gaan ze met een kleine ploeg door. We hebben ook nog geen enige reactie ontvangen op navraag welke is uitgezet op 12-07.

Dit is alle info die ik momenteel voor je heb. Weet je voor nu voldoende?

Hoi @alfred.douma,

Dank voor je bericht. Ik heb per direct om een update gevraagd bij onze Glasvezelexperts. Dit moet en zal een vervolg krijgen. We houden je nogmaals op de hoogte. Mijn excuses.

Hey @Boris @Lisa ,

Het is inmiddels 24 dagen sinds de laatste "echte" update. Ben erg benieuwd of er nog iets van vooruitgang is. Ik heb iig niets meer gehoord van vwt...

Reputatie 7

Hoi @alfred.douma,

Dank voor je bericht. Ik heb per direct om een update gevraagd bij onze Glasvezelexperts. Dit moet en zal een vervolg krijgen. We houden je nogmaals op de hoogte. Mijn excuses.

@Lisa @Boris ,

Weer 2 weken verder en geen enkel bericht van VWT. Enig idee wanneer ik iets hoor...

Hi @alfred.douma,

Geen zorgen - ook jouw aanvraag is gedaan voor de nieuwe propositie. Daardoor zal ook jij gebruik kunnen maken van de originele prijs waartoe je deze hebt afgesloten. Heeft de netwerkbeheerder inmiddels contact gelegd? 

@Boris, dank voor de terugkoppeling! Heb nog niets van VWT gehoord...

Reputatie 7

Hi @alfred.douma,

Geen zorgen - ook jouw aanvraag is gedaan voor de nieuwe propositie. Daardoor zal ook jij gebruik kunnen maken van de originele prijs waartoe je deze hebt afgesloten. Heeft de netwerkbeheerder inmiddels contact gelegd? 

Goedenavond @Jason ,

Korte vraag over heel wat anders. Vandaag las ik op tweakers dat jullie nieuwe prijzen hanteren voor glasvezel en dat ook het mobiel+thuis abbonement hiermee duurder wordt. 

Daar wij de aanvraag dus meer dan 1 jaar geleden hebben gedaan en er nog (steeds) niks wordt geleverd, vraag ik mij nu af welke prijzen er voor ons gaan gelden. 

De oude (50 euro p/m voor unlimited mobiel+1gbps glasvezel) of de nieuwe (65 euro p/m voor unlimited mobiel+1gbps glasvezel). Hopelijk blijven de oude prijzen voor ons gelden gezien de overeenkomst een jaar geleden al is gesloten. 

Zou jij dit kunnen bevestigen ? Alvast bedankt.

@Lisa

Even op de zaken vooruitlopend... Bovenstaande is ook bij mij het geval. Jason bevestigde dat de originel prijs ten tijde van aanvragen geldt voor gvloosduinen. Kan jij bevestigen dat dit ook in mijn geval zo is?

Hi @alfred.douma, ik ben blij dat mijn collega jou deze ochtend via de telefoon op de hoogte heeft kunnen brengen! Hopelijk laat de netwerkbeheerder snel van zich horen. Fingers crossed! 

@Lisa , inderdaad fingers crossed :)

Reputatie 7

Hi @alfred.douma, ik ben blij dat mijn collega jou deze ochtend via de telefoon op de hoogte heeft kunnen brengen! Hopelijk laat de netwerkbeheerder snel van zich horen. Fingers crossed! 

Reputatie 7

Hi @alfred.douma, ik heb gelijk aan mijn collega gevraagd of er een tijdsindicatie met mij gedeeld kan worden! Dan weet jij waar je aan toe bent en hoe lang het leggen van die kabel duurt. Jeetje, ik had echt gehoopt dat je hier al iets over had gehoord. Ik houd je op de hoogte, excuses! 

Hi @alfred.douma, ik wil je graag laten weten dat ik een update heb gekregen van mijn collega! Mijn collega heeft geprobeerd jou net ook te bellen, maar kreeg je niet te pakken. Ik geef je dan ook via deze weg meer duidelijkheid. Je dient nog even geduld te hebben, want er moet nog een kabel worden gelegd door VWT. Daarna zal VWT contact met jou gaan opnemen voor de verdere afhandeling. Er wordt dus nog zeker contact met je opgenomen! 

 

Hoi @Lisa ,

Er zijn weer 2 weken voorbij zonder enig bericht... Nog iets van een update vanuit VWT? Het is nu op een week na een 1,5 jaar na mijn bestelling.

Reputatie 7

Hi @alfred.douma, ik wil je graag laten weten dat ik een update heb gekregen van mijn collega! Mijn collega heeft geprobeerd jou net ook te bellen, maar kreeg je niet te pakken. Ik geef je dan ook via deze weg meer duidelijkheid. Je dient nog even geduld te hebben, want er moet nog een kabel worden gelegd door VWT. Daarna zal VWT contact met jou gaan opnemen voor de verdere afhandeling. Er wordt dus nog zeker contact met je opgenomen! 

 

Reputatie 7

Hi @alfred.douma, ik heb direct één van mijn collega's aan zijn mouw getrokken en gevraagd of hij hier een update over kan geven! Zodra ik een reactie ontvang, dan laat ik je dat weten. Thanks voor het aangeven!

Yeah, ik ook @alfred.douma! Houd je ons hier op de hoogte? 💪

@Lisa,

Heb jij enig idee over de termijn waarbinnen contact opgenomen gaat worden? Heb de afgelopen 2 weken nog niets gehoord...

Reputatie 7

Yeah, ik ook @alfred.douma! Houd je ons hier op de hoogte? 💪

Hi @alfred.douma, dit klopt als een bus! Echt super fijn dat dit (weer) mogelijk is op jouw adres. De eerste mogelijke opleverdatum zal rond eind juli zijn. Ik ben gelijk een kijkje gaan nemen achter de schermen en jouw eerdere order staat nog netjes in ons systeem, dus jij hoeft je hier geen zorgen over te maken. We pakken dan ook de aanvraag op de oude Glasvezel order van januari 2021 op. Er zal contact opgenomen worden vanuit VWT. Weet jij zo voldoende? 😁

@Lisa 

Goed nieuws! Ik hoop dat het deze keer gaat lukken! Dank je.

Reputatie 7

Hi @alfred.douma, dit klopt als een bus! Echt super fijn dat dit (weer) mogelijk is op jouw adres. De eerste mogelijke opleverdatum zal rond eind juli zijn. Ik ben gelijk een kijkje gaan nemen achter de schermen en jouw eerdere order staat nog netjes in ons systeem, dus jij hoeft je hier geen zorgen over te maken. We pakken dan ook de aanvraag op de oude Glasvezel order van januari 2021 op. Er zal contact opgenomen worden vanuit VWT. Weet jij zo voldoende? 😁

@Jason @Boris,

Online zie ik dat glasvezel weer "beschikbaar" is op mijn adres, nadat dit een tijd via de postcode check niet zo was. Betekent dat, dat mijn adres nu binnenkort wel kan worden aangesloten? 

Ben erg benieuwd. Zie trouwens mijn bestaande openstaande order niet meer terug, allen de mogelijkheid om tegen een hogere prijs te bestellen. Neem aan dat ik (mits er geleverd kan worden) de aansluiting kan krijgen tegen de originele voorwaarden.

Hoor graag jullie reactie.