Beantwoord

In januari glasvezel aangevraagd en nog geen aansluiting


Reputatie 1

Op 09-01-2021 hebben wij een glasvezel abonnement afgesloten in Loosduinen. Echter zijn wij nu bijna 6 maanden verder en is er nog steeds geen enkele progressie te zien. 

Na contact met de klantservice kregen wij (als klant) het verzoek om zelf contact op te nemen met VWT. Daar zij slecht bereikbaar zijn is dit geen pretje, na enkele pogingen en lange wachttijden eindelijk iemand gesproken. Het zou doorgezet worden naar de onderaannemer. Enkele weken later nog steeds niks gehoord, dan maar weer contact opnemen met de klantenservice. Helaas kunnen zij niks doen, weer moeten wij zelf contact opnemen met VWT en weer krijgen wij te horen dat het bij de onderaannemer ligt. 

Alle lichten zouden op groen staan (akkoord vve, glasvezel ligt al sinds eind 2020 voor de stoep etc.) maar een werkende aansluiting in huis of zelfs een indicatie van een mogelijke oplevering is nergens te bekennen. En dit terwijl er genoeg woningen bij ons in de buurt al aangesloten zijn op glas….

Wij horen dan ook graag welke actie jullie nu gaan ondernemen zodat wij alsnog binnen een (voor zover dat nu nog van toepassing is) redelijke termijn een actieve glasvezel verbinding krijgen. 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 2 June 2021, 14:08

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

142 reacties

Reputatie 7

Hi @alfred.douma, ik heb gelijk aan mijn collega gevraagd of er een tijdsindicatie met mij gedeeld kan worden! Dan weet jij waar je aan toe bent en hoe lang het leggen van die kabel duurt. Jeetje, ik had echt gehoopt dat je hier al iets over had gehoord. Ik houd je op de hoogte, excuses! 

Reputatie 7

Hi @alfred.douma, ik ben blij dat mijn collega jou deze ochtend via de telefoon op de hoogte heeft kunnen brengen! Hopelijk laat de netwerkbeheerder snel van zich horen. Fingers crossed! 

Hi @alfred.douma, ik ben blij dat mijn collega jou deze ochtend via de telefoon op de hoogte heeft kunnen brengen! Hopelijk laat de netwerkbeheerder snel van zich horen. Fingers crossed! 

@Lisa , inderdaad fingers crossed :)

Goedenavond @Jason ,

Korte vraag over heel wat anders. Vandaag las ik op tweakers dat jullie nieuwe prijzen hanteren voor glasvezel en dat ook het mobiel+thuis abbonement hiermee duurder wordt. 

Daar wij de aanvraag dus meer dan 1 jaar geleden hebben gedaan en er nog (steeds) niks wordt geleverd, vraag ik mij nu af welke prijzen er voor ons gaan gelden. 

De oude (50 euro p/m voor unlimited mobiel+1gbps glasvezel) of de nieuwe (65 euro p/m voor unlimited mobiel+1gbps glasvezel). Hopelijk blijven de oude prijzen voor ons gelden gezien de overeenkomst een jaar geleden al is gesloten. 

Zou jij dit kunnen bevestigen ? Alvast bedankt.

@Lisa

Even op de zaken vooruitlopend... Bovenstaande is ook bij mij het geval. Jason bevestigde dat de originel prijs ten tijde van aanvragen geldt voor gvloosduinen. Kan jij bevestigen dat dit ook in mijn geval zo is?

Reputatie 7

Hi @alfred.douma,

Geen zorgen - ook jouw aanvraag is gedaan voor de nieuwe propositie. Daardoor zal ook jij gebruik kunnen maken van de originele prijs waartoe je deze hebt afgesloten. Heeft de netwerkbeheerder inmiddels contact gelegd? 

Hi @alfred.douma,

Geen zorgen - ook jouw aanvraag is gedaan voor de nieuwe propositie. Daardoor zal ook jij gebruik kunnen maken van de originele prijs waartoe je deze hebt afgesloten. Heeft de netwerkbeheerder inmiddels contact gelegd? 

@Boris, dank voor de terugkoppeling! Heb nog niets van VWT gehoord...

@Lisa @Boris ,

Weer 2 weken verder en geen enkel bericht van VWT. Enig idee wanneer ik iets hoor...

Reputatie 7

Hoi @alfred.douma,

Dank voor je bericht. Ik heb per direct om een update gevraagd bij onze Glasvezelexperts. Dit moet en zal een vervolg krijgen. We houden je nogmaals op de hoogte. Mijn excuses.

Hoi @alfred.douma,

Dank voor je bericht. Ik heb per direct om een update gevraagd bij onze Glasvezelexperts. Dit moet en zal een vervolg krijgen. We houden je nogmaals op de hoogte. Mijn excuses.

Hey @Boris @Lisa ,

Het is inmiddels 24 dagen sinds de laatste "echte" update. Ben erg benieuwd of er nog iets van vooruitgang is. Ik heb iig niets meer gehoord van vwt...

Reputatie 7
Badge +8

@alfred.douma Zo te zien wachten wij momenteel ook nog op een terugkoppeling vanuit VWT, gezien de installatie nog steeds op on hold staat vanuit VWT. Uit de navraag vanuit ons Fiber team komt het volgende naar voren: 

Voor nu kunnen we niks anders dan het uitwachten van bouwvak, waardoor ook deze order pas zal worden hervat na datum verwachting 14-08-2022 ODF Primevest. 25 juli t/m 14 aug worden er geen HAS-afspraken gepland vanuit VWT in Ijsselmonde, Kralingen, en Eindhoven. In Den Haag gaan ze met een kleine ploeg door. We hebben ook nog geen enige reactie ontvangen op navraag welke is uitgezet op 12-07.

Dit is alle info die ik momenteel voor je heb. Weet je voor nu voldoende?

Alles wat ik hier lees is standaard beleid van T-Mobile. morgenochtend cancel ik mijn contract. Begin er niet aan mede loosduiners! Ze naaien je, ze liegen tegen je en er zijn verborgen kosten.

@alfred.douma Zo te zien wachten wij momenteel ook nog op een terugkoppeling vanuit VWT, gezien de installatie nog steeds op on hold staat vanuit VWT. Uit de navraag vanuit ons Fiber team komt het volgende naar voren: 

Voor nu kunnen we niks anders dan het uitwachten van bouwvak, waardoor ook deze order pas zal worden hervat na datum verwachting 14-08-2022 ODF Primevest. 25 juli t/m 14 aug worden er geen HAS-afspraken gepland vanuit VWT in Ijsselmonde, Kralingen, en Eindhoven. In Den Haag gaan ze met een kleine ploeg door. We hebben ook nog geen enige reactie ontvangen op navraag welke is uitgezet op 12-07.

Dit is alle info die ik momenteel voor je heb. Weet je voor nu voldoende?

Hoi @Demi ,

14-8 is alweer twee weken geleden. Ik heb nog niets vernomen van vwt. Jullie? Het is inmiddels 84 weken geleden dat ik de order geplaatst heb. Wordt mijns inziens een keertje tijd dat er geleverd wordt…

 

Reputatie 7

Hi @alfred.douma, ik wil je graag laten weten dat ik opnieuw een status update heb opgevraagd! Weet dat ik jouw reactie volkomen snap en dit zelf ook erg lang vindt duren. We doen er achter de schermen dan ook alles aan om zo snel mogelijk een nieuwe update voor jou binnen te slepen. Graag houd ik weer een oogje in het zeil, zodat ik zeker weet dat de terugkoppeling bij jou uitkomt.  

Reputatie 7

Hi @alfred.douma, momenteel ben ik nog in afwachting van een reactie van mijn collega's! Ik heb nogmaals een reminder gestuurd, dus ik hoop dat ik snel een reactie krijg. Ik zit er bovenop, dus je hoort echt meteen van me als ik een terugkoppeling heb ontvangen. 

Reputatie 7

Hi @alfred.douma, ik hoop dat je van een mooi weekend hebt genoten! Ik wil je graag voorzien van een status update. Voor het weekend heb ik nogmaals aandacht gevraagd voor jouw case en mijn collega heeft toen opnieuw aan de mouw getrokken bij Volker Wessels Telecom. Vandaag wil ik je laten weten dat VWT heeft aangegeven opnieuw bij jou te gaan kijken en contact hierover op te nemen met je. Laat jij het hier weten als er contact is opgenomen en ze zijn langsgekomen? Ik hoop dat je na deze afspraak snel meer duidelijkheid krijgt! 🤞


 

Hi @alfred.douma, ik hoop dat je van een mooi weekend hebt genoten! Ik wil je graag voorzien van een status update. Voor het weekend heb ik nogmaals aandacht gevraagd voor jouw case en mijn collega heeft toen opnieuw aan de mouw getrokken bij Volker Wessels Telecom. Vandaag wil ik je laten weten dat VWT heeft aangegeven opnieuw bij jou te gaan kijken en contact hierover op te nemen met je. Laat jij het hier weten als er contact is opgenomen en ze zijn langsgekomen? Ik hoop dat je na deze afspraak snel meer duidelijkheid krijgt! 🤞


 

Hoi @Lisa ,

Nog steeds geen bericht contact of bericht...

Reputatie 7

Hi@alfred.douma, jeetje - dit duurt wel erg lang zeg! Dankjewel dat je dit hier doorgeeft. Ik heb de collega in kwestie meteen deze update doorgegeven en ben een kijkje gaan nemen achter de schermen. Hierin zie ik dat we inderdaad nog wachten op een antwoord van VWT en dat dit antwoord deze week wordt verwacht. Hopelijk gaan ze na mijn bericht van deze ochtend opnieuw een reminder sturen, want ik wil dat VWT zo snel mogelijk bij jou op de stoep staat. 

Reputatie 7

Hi @alfred.douma, ik wil je heel graag nog laten weten dat mijn collega gisteren een meeting heeft gehad met VWT waarbij ook jouw order is meegenomen! Ik verwacht dan ook dat VWT snel met een reactie gaat komen. We stellen jouw geduld enorm op prijs! 

Hi @alfred.douma, ik wil je heel graag nog laten weten dat mijn collega gisteren een meeting heeft gehad met VWT waarbij ook jouw order is meegenomen! Ik verwacht dan ook dat VWT snel met een reactie gaat komen. We stellen jouw geduld enorm op prijs! 

Hoi @Lisa ,

Weer bijna 2 weken verder zonder enig geluid van vwt...

Reputatie 7

Hi @alfred.douma, ik ben meteen weer met je mee gaan kijken! Gelukkig kan ik je laten weten dat wij niet stil zitten. Echter snap ik dat je actie wilt zien en daar doen mijn collega's hun uiterste best voor. Mijn collega heeft laten weten dat wij opnieuw het escalatiesheet hebben uitgezet naar Volker Wessels Telecom wat eerder ook al is uitgezet. De reactie lijkt aan de kant van VWT uit te blijven, dus dat is heel rot. Ik hoop dat wij door het chasen toch echt op korte termijn de reactie binnen zullen krijgen dat ze met jou contact gaan opnemen. 

Hi @alfred.douma, ik ben meteen weer met je mee gaan kijken! Gelukkig kan ik je laten weten dat wij niet stil zitten. Echter snap ik dat je actie wilt zien en daar doen mijn collega's hun uiterste best voor. Mijn collega heeft laten weten dat wij opnieuw het escalatiesheet hebben uitgezet naar Volker Wessels Telecom wat eerder ook al is uitgezet. De reactie lijkt aan de kant van VWT uit te blijven, dus dat is heel rot. Ik hoop dat wij door het chasen toch echt op korte termijn de reactie binnen zullen krijgen dat ze met jou contact gaan opnemen. 

Hoi @Lisa ,

Wij zijn weer 2 weken verder, nog niets gehoord...

Reputatie 7

Hi @alfred.douma, ik heb opnieuw de navraag voor je uitstaan! Ook heb ik gevraagd wat precies de reden is dat het stil blijft, want ik kan me voorstellen dat jij duidelijkheid wilt (en ik zelf trouwens ook). Je bent weer de eerste die het hoort als ik een terugkoppeling binnenkrijg. Ik wil zeggen dat jouw geduld echt enorm wordt gewaardeerd.  

Hi @alfred.douma, ik heb opnieuw de navraag voor je uitstaan! Ook heb ik gevraagd wat precies de reden is dat het stil blijft, want ik kan me voorstellen dat jij duidelijkheid wilt (en ik zelf trouwens ook). Je bent weer de eerste die het hoort als ik een terugkoppeling binnenkrijg. Ik wil zeggen dat jouw geduld echt enorm wordt gewaardeerd.  

@Lisa ,

Ik heb telefonisch contact gehad met een van jouw collega's. Hij gaf aan dat er donderdag contact zal zijn met vwt. 🤞

Reputatie 7

Hi @alfred.douma, super - ik ben heel blij dat mijn collega jou telefonisch heeft laten weten dat we jou zeker niet vergeten zijn! Hopelijk horen we donderdag meer, fingers crossed. 

Hi @alfred.douma, super - ik ben heel blij dat mijn collega jou telefonisch heeft laten weten dat we jou zeker niet vergeten zijn! Hopelijk horen we donderdag meer, fingers crossed. 

Hoi @Lisa ,

Jij toevallig al iets vernomen? Ik namelijk nog niet ...