Beantwoord

In januari glasvezel aangevraagd en nog geen aansluiting

Reputatie 1

Op 09-01-2021 hebben wij een glasvezel abonnement afgesloten in Loosduinen. Echter zijn wij nu bijna 6 maanden verder en is er nog steeds geen enkele progressie te zien. 

Na contact met de klantservice kregen wij (als klant) het verzoek om zelf contact op te nemen met VWT. Daar zij slecht bereikbaar zijn is dit geen pretje, na enkele pogingen en lange wachttijden eindelijk iemand gesproken. Het zou doorgezet worden naar de onderaannemer. Enkele weken later nog steeds niks gehoord, dan maar weer contact opnemen met de klantenservice. Helaas kunnen zij niks doen, weer moeten wij zelf contact opnemen met VWT en weer krijgen wij te horen dat het bij de onderaannemer ligt. 

Alle lichten zouden op groen staan (akkoord vve, glasvezel ligt al sinds eind 2020 voor de stoep etc.) maar een werkende aansluiting in huis of zelfs een indicatie van een mogelijke oplevering is nergens te bekennen. En dit terwijl er genoeg woningen bij ons in de buurt al aangesloten zijn op glas….

Wij horen dan ook graag welke actie jullie nu gaan ondernemen zodat wij alsnog binnen een (voor zover dat nu nog van toepassing is) redelijke termijn een actieve glasvezel verbinding krijgen. 

icon

Beste antwoord door Jason 2 June 2021, 14:08

Bekijk origineel

133 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hi @alfred.douma, ik heb meteen gevraagd aan mijn collega of er iets nieuws bekend is! Je hoort weer van me, zodra ik een reactie heb gekregen. 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @alfred.douma, ik hoop dat je van een mooi weekend hebt genoten! Ik wil je laten weten dat ik nog in afwachting ben van een reactie. Hopelijk krijg ik snel iets door en/of nemen mijn collega's weer contact met jou op om je meer duidelijkheid te geven. 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @alfred.douma, mijn collega heeft laten weten dat jouw case wekelijks wordt meegenomen in de meeting met VWT. Het wachten is op het doortrekken van de kabel, daar zit op specifiek dit adres nog een technische belemmering. Weet in elk geval dat het volop de aandacht heeft en dat ook mijn collega's jouw geduld enorm waarderen. 

Hi @alfred.douma, mijn collega heeft laten weten dat jouw case wekelijks wordt meegenomen in de meeting met VWT. Het wachten is op het doortrekken van de kabel, daar zit op specifiek dit adres nog een technische belemmering. Weet in elk geval dat het volop de aandacht heeft en dat ook mijn collega's jouw geduld enorm waarderen. 

Hoi @Lisa ,

Sinds ik een maand geleden jouw collega heb gesproken nog weinig nieuws gehoord, ben erg benieuwd naar de voortgang...

Reputatie 7
Badge +4

Hi @alfred.douma, volkomen terecht dat je dit aanstipt! Ik heb opnieuw gevraagd of er al meer nieuws is en of ze jou maandelijks op de hoogte kunnen brengen met updates aan de hand van de meetings die ze hebben. Zo hoef je er niet telkens zelf achteraan. Ik hoop dat ze jou hierbij kunnen helpen en dat ze jou zo elke maand kort kunnen laten weten wat op dat moment de status is. 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @alfred.douma, ik ben heel blij dat mijn collega jou deze ochtend nog kon bellen met een update! Hopelijk ben je zo weer wat meer op de hoogte gebracht. Weet dat je hier te allen tijde kunt aankloppen. 

Hi @alfred.douma, ik ben heel blij dat mijn collega jou deze ochtend nog kon bellen met een update! Hopelijk ben je zo weer wat meer op de hoogte gebracht. Weet dat je hier te allen tijde kunt aankloppen. 

Hoi @Lisa ,

De update van 14 dagen geleden was dat VWT de kabel zou gaan aanleggen tot aan het huis. Helaas is het sinds die tijd weer stil. Enig idee wanneer VWT aan het werk gaat?

Reputatie 7
Badge +6

@alfred.douma De laatste update is dat ze zijn nog bezig met werkzaamheden om de glasvezel klaar te maken naar de gevel toe. De order loopt door, maar er zit een vertraging op. Ik heb ook gelijk navraag gedaan bij onze technische dienst. Hopelijk kunnen we je ook snel meer vertellen over de voortgang!

Reageer