Sticky

Inloggen Mijn Odido lukt niet!

Inloggen Mijn Odido lukt niet!
Reputatie 7
Badge +9

 

Mijn Odido is een online omgeving waar je jouw abonnement kunt inzien en aanpassen. Hieronder volgt informatie om in te loggen binnen deze persoonlijke online omgeving.

 

Je hebt net een bestelling geplaatst en je wilt deze nog eens nalezen. Of je bent al jaren klant en je wilt je rekeningen inzien. Of je wilt een zenderpakket aan- of uitzetten. Dat kan! In Mijn Odido kun je jouw abonnement inzien en aanpassen in jouw persoonlijke online omgeving, maar dan moet je wel kunnen inloggen. Dat lukt niet. Wat nu? Of je nu voor de allereerste keer in wilt loggen of je hebt ooit een wachtwoord aangemaakt, ik geef hieronder tips voor de meest voorkomende situaties.



Hulp bij het inloggen
Log je voor het eerst in of weet je jouw wachtwoord niet meer? Kun je niet meer inloggen? 

  • Gebruik de '’inloggegevens vergeten'’ knop. Gebruik hiervoor het door jou gekozen e-mailadres, ook al gebruik je deze niet om te e-mailen. Je hebt de afgelopen maanden vóór het startscherm, wanneer je inlogt, de optie gehad om één van de e-mailadressen die jij in gebruik hebt bij Odido te kiezen als gebruikersnaam. Dit is tevens nog de enige optie om nu in te loggen, zo ben je extra goed beveiligd! Je ontvangt op dat specifieke e-mailadres een wachtwoord reset e-mail. Kijk in de bevestiging van je abonnement-aanvraag welke e-mailadres bij ons bekend zijn. 
  • Kan je niet inloggen en komt er geen e-mail binnen via de knop ‘wachtwoord vergeten? Mogelijk gaat er iets mis omdat je hetzelfde of juist een ander e-mailadres gebruikt voor je mobiele abonnement. Gebruik dan je e-mailadres voor je mobiele abonnement en voeg je abonnement voor Internet + TV daarna toe via de knop 'Toevoegen'.

 

Ik wil Mijn Odido van verschillende abonnementen koppelen

Let op:

  • Het abonnement dient op dezelfde naam te staan. Klantvoordeel gaat op basis van adres, maar koppelen van Mijn Odido gaat op basis van naam. 
  • Dit geldt voor Odido abonnementen, maar zakelijke, Ben of Simpel abonnementen zijn uitgesloten.

 

🔔 Helpt dat niet, laat dan een bericht achter in dit topic, dan helpen we je verder!

 

Dit topic beschrijft wat er verder nog mogelijk is nu je abonnementen gekoppeld zijn:

Vernieuwingen op Mijn Odido omgeving | T-Mobile Community

 

Update 31 oktober 2022

Vrijwel iedereen heeft bericht gehad dat je jouw Mijn Odido account kan vernieuwen. We raden je aan dit direct te doen, zodat je van de nieuwe mogelijkheden kunt gebruikmaken. Zo kun je vanaf dat moment ook de Mijn Odido app gebruiken voor je abonnement voor Internet + TV. 

 

Update 8 juni 2022

Sinds vandaag hebben we één login voor Mijn Odido. De blokken boven de inlog zijn hiermee verleden tijd. Het inloggen zelf blijft hetzelfde. De gebruikersnaam en wachtwoord voor Mijn Odido brengt je nog steeds naar Mijn Odido. Net zoals je gebruikersnaam en wachtwoord voor Internet + TV van Odido je naar Mijn Odido brengt. 


718 reacties

Hello,

I tried to create a new T-Mobile thuis account but with no luck, I am not getting any emails from T-Mobile to set a password. Could you please help me? @Sander 

Kind regards,

Federico

Reputatie 7

Hi @federico_fossatti,

 

I'm here to help! I can't find any Thuis order using your e-mailaddress. Could you send me a private message (click my name) and sent me your zipcode, housenumber, date of birth and the last four digits of your IBAN? Also add the e-mailaddress you used to reset your password. 

Dag, 

Ook hier alles geprobeerd, maar ontvang maar geen link om mijn wachtwoord te resetten. 
 

Graag jullie hulp!? 
 

Alvast dank! 
mvg, CZRD20

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @CZ2020RD, er lijkt sprake te zijn van een tijdelijke bug in de communicatietool bij jouw account. Hierdoor komen de mails met wachtwoord resetlinks niet binnen, terwijl deze wel in het systeem staan. Ik heb dit doorgegeven en wacht nu op een herstelaanpak. Je hoort later meer  van me! 

Beste Jason, 

Dank voor je antwoord. 
Zojuist geprobeerd mijn wachtwoord te resetten en dit is gelukt. Het lijkt verholpen te zijn. 

Met vriendelijke groet, 

CZ2020RD

Reputatie 7
Badge +16

@CZ2020RD Dat is fijn, mooi dat het binnen relatief korte termijn verholpen is! Mocht ik je in de toekomst nog ergens bij kunnen helpen, geef dan een seintje. De Community zit altijd voor je klaar!

Beste heer/mevrouw,

Ik kan niet inloggen in My t-mobile thuis. Als ik een wachtwoord aanvraag doe met de door mij ingestelde email, krijg ik geen mail binnen. Ik kan ook niet inloggen op de webmail van ….@t-mobilethuis.

Wellicht kunnen jullie mij helpen.

Met vriendelijke groet,

Evelien

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @eefkoenders, jouw wachtwoord is aangepast zodat je zo weer kunt inloggen. Omdat je ook niet kunt inloggen in het opgegeven e-mailadres (@t-mobilethuis.), ontvang je de e-mails met wachtwoord reset ook niet. Dat wordt namelijk enkel naar die mailbox gestuurd.

Het nieuwe wachtwoord stuur ik per privébericht naar je toe, zorg er voor dat je dit meteen naar wens aanpast in de My-zone: Mijn Gegevens aanpassen.

Goedemorgen,

Ik kan niet inloggen in My t-mobile thuis. Als ik een wachtwoord aanvraag met de door mij ingestelde email, krijg ik geen mail binnen. 

Wellicht kunnen jullie mij helpen

 

Met vriendelijke groet,

 

Rik Godeke

Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem als hier eerder genoemd. Als ik een nieuw inlognaam+nieuw wachtwoord wil aanvragen komen er geen mails binnen op de ingevoerde e-mail.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @RikGodeke en @Zahhaf, top dat jullie het aangeven! 

Ik heb voor jullie beide het wachtwoord voor My T-Mobile Thuis aangepast, deze zal ik meteen in een privébericht toesturen. Vergeet niet om zo gelijk het wachtwoord naar eigen smaak te wijzigen: My T-Mobile Thuis! 😉

Hallo,

Het lukt mij ook niet om in te loggen of een nieuw wachtwoord aan te maken.

 

Met vriendelijke groet,

Mw. B

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Bousnina1, welkom op de Community!

Graag zorg ik ervoor dat jij ook weer kunt inloggen op jouw eigen account en wachtwoord resets ontvangt, mag ik alsjeblieft je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN ontvangen in een privébericht? Dan maak ik het meteen in orde!

P.s. ik wil je graag verzoeken om de volgende keer niet meerdere berichten in verschillende topics te plaatsen met dezelfde vraag: Inloggen My T-Mobile Thuis lukt niet. Dat zorgt ervoor dat we alles overzichtelijk houden en dat je nóg sneller van een antwoord voorzien wordt. Thanks! 😉

Hallo,

 

Bij mij ook moeite met inloggen.

Ik heb gewoon een account aangemaakt, netjes wachtwoord in een bestandje en gesaved in meerdere browsers.
Wil ik automatisch inloggen dan kloppen mijn gegevens niet, vraag ik nieuw wachtwoord aan dan kan ik direct inloggen, maar de volgende keer kloppen de gegevens weer niet.
Ik kopieer de gegevens vanuit het bewaarde bestand of ik probeer het automatisch, maar direct de foutmelding.

Als ik in chrome/firefox kijk bij opgeslagen wachtwoorden klopt alles gewoon.
Wat me wel opvalt is dat ik sowieso echte alle tracking en advertentie-filters uit moet zetten om via wachtwoord vergeten verder te komen.
Dus het lijkt dat het cookie verhaal wel heel zwaar weegt bij het inloggen en dit vind ik niet prettig als dit persé moet om wat meer informatie te krijgen over T-mobile.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Hanzsz, welkom op de Community!

Wat gebeurt er wanneer je inlogt op je mobiele telefoon, een tablet of andere PC/laptop? Kun je eens controleren of dit ook voorkomt wanneer je een andere browser gebruikt (zoals Opera, Brave of Edge)? 

Maak je gebruik van een streng antivirusprogramma? Heb je pop-up/adblockers die je aan hebt staan? Wat gebeurt er wanneer je de cache leegt en cookies verwijderd? 

Een heus vragenvuur, excuses, maar zo komen we achter de oorzaak en kunnen we het verhelpen!

Goedemiddag! Ik probeer in te loggen in My T-mobile Thuis om facturen te bekijken. Echter het e-mail +wachtwoord wat ik altijd ervoor heb gebruikt: werkt niet meer. 

Als ik een nieuw wachtwoord probeer in te stellen, krijg ik een melding: Met deze gegevens is het niet mogelijk om je wachtwoord te wijzigen. Probeer het opnieuw met de juiste gegevens. 

Welke juiste gegevens? Zo blijf ik in een oneindige loep proberen om in te loggen.. 

Kan ik verder geholpen worden? Ik heb de facturen nodig voor administratie en vergoedingen voor thuiswerken..

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Soraya88, om je te helpen, heb ik het wachtwoord gereset. De nieuwe inloggegevens ontvang je zo in een privébericht van me. Laat me weten of het daarmee lukt - aan onze kant is het getest en het inloggen lukt!

Verander zo gelijk je wachtwoord naar eigen smaak: My T-Mobile Thuis.

Hi, after I've ordered a T- Mobile Thuis package, I have never received a confirmation email. Also I cannot create a Thuis account. Even if I click on passwort reset etc. I don't receive any mails. Could there be an error with the mail address I used for my order?

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Avoara , I've checked if I could find your email address in the system, that you also use on here. But I can't find any subscription. Since you didn't receive any confirmation email, I'm not sure if the order went through. Can you send me a private message with your zip code, house number, date of birth and the last four digits of your bank account? I will check if I can find the subscription with these details and if there is any mistake in the email address. If there is no subscription found, you can try to order the Home subscription again at our website

hallo,

ik probeer in te loggen, maar dit lukt niet meer.

geen idee wat mijn inloggegevens zijn, te lang geleden dat ik die gebruikt heb.

Heb alles al geprobeerd, maar krijg geen het niet voor elkaar.

 

Groet, Jan-eric

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @je van den Bosch, dat wil ik meteen herstellen voor je! Stuur me een privébericht met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN, alsjeblieft. Dan zorg ik ervoor dat je straks weer kunt inloggen op My T-Mobile Thuis!

Beste moderators,

Ik kan niet inloggen in My t-mobile thuis. Als ik een wachtwoord aanvraag doe met de door mij ingestelde email, krijg ik geen mail binnen. Ik kan ook niet inloggen op de webmail van ….@t-mobilethuis.

Hopelijk kunnen jullie mij snel helpen.

 

Met vriendelijke groet,

Tim

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @T-mobiel thuis, het is opgelost: jouw My T-Mobile Thuis account is aangemaakt en ik zal de inloggegevens naar je versturen via privébericht. Pas hierna meteen jouw wachtwoord aan naar smaak: My T-Mobile Thuis Mijn gegevens!

Beste, het zal u niet verbazen gezien het onderwerp van dit topic, maar ook ik krijg geen e-mails om mijn wachtwoord te resetten. Kunt u mij ook helpen?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @SANbuca, jouw wachtwoord heb ik gereset en het tijdelijke wachtwoord stuur ik naar je per privébericht. Verander alsjeblieft meteen het wachtwoord in een wachtwoord naar je eigen smaak! 😉

Je kunt dit doen door in te loggen op je persoonlijke account en dan het wachtwoord aan te passen: My T-Mobile Thuis Mijn gegevens.

Reageer