Sticky

Inloggen Mijn Odido lukt niet!

Inloggen Mijn Odido lukt niet!
Reputatie 7
Badge +9

 

Mijn Odido is een online omgeving waar je jouw abonnement kunt inzien en aanpassen. Hieronder volgt informatie om in te loggen binnen deze persoonlijke online omgeving.

 

Je hebt net een bestelling geplaatst en je wilt deze nog eens nalezen. Of je bent al jaren klant en je wilt je rekeningen inzien. Of je wilt een zenderpakket aan- of uitzetten. Dat kan! In Mijn Odido kun je jouw abonnement inzien en aanpassen in jouw persoonlijke online omgeving, maar dan moet je wel kunnen inloggen. Dat lukt niet. Wat nu? Of je nu voor de allereerste keer in wilt loggen of je hebt ooit een wachtwoord aangemaakt, ik geef hieronder tips voor de meest voorkomende situaties.



Hulp bij het inloggen
Log je voor het eerst in of weet je jouw wachtwoord niet meer? Kun je niet meer inloggen? 

  • Gebruik de '’inloggegevens vergeten'’ knop. Gebruik hiervoor het door jou gekozen e-mailadres, ook al gebruik je deze niet om te e-mailen. Je hebt de afgelopen maanden vóór het startscherm, wanneer je inlogt, de optie gehad om één van de e-mailadressen die jij in gebruik hebt bij Odido te kiezen als gebruikersnaam. Dit is tevens nog de enige optie om nu in te loggen, zo ben je extra goed beveiligd! Je ontvangt op dat specifieke e-mailadres een wachtwoord reset e-mail. Kijk in de bevestiging van je abonnement-aanvraag welke e-mailadres bij ons bekend zijn. 
  • Kan je niet inloggen en komt er geen e-mail binnen via de knop ‘wachtwoord vergeten? Mogelijk gaat er iets mis omdat je hetzelfde of juist een ander e-mailadres gebruikt voor je mobiele abonnement. Gebruik dan je e-mailadres voor je mobiele abonnement en voeg je abonnement voor Internet + TV daarna toe via de knop 'Toevoegen'.

 

Ik wil Mijn Odido van verschillende abonnementen koppelen

Let op:

  • Het abonnement dient op dezelfde naam te staan. Klantvoordeel gaat op basis van adres, maar koppelen van Mijn Odido gaat op basis van naam. 
  • Dit geldt voor Odido abonnementen, maar zakelijke, Ben of Simpel abonnementen zijn uitgesloten.

 

🔔 Helpt dat niet, laat dan een bericht achter in dit topic, dan helpen we je verder!

 

Dit topic beschrijft wat er verder nog mogelijk is nu je abonnementen gekoppeld zijn:

Vernieuwingen op Mijn Odido omgeving | T-Mobile Community

 

Update 31 oktober 2022

Vrijwel iedereen heeft bericht gehad dat je jouw Mijn Odido account kan vernieuwen. We raden je aan dit direct te doen, zodat je van de nieuwe mogelijkheden kunt gebruikmaken. Zo kun je vanaf dat moment ook de Mijn Odido app gebruiken voor je abonnement voor Internet + TV. 

 

Update 8 juni 2022

Sinds vandaag hebben we één login voor Mijn Odido. De blokken boven de inlog zijn hiermee verleden tijd. Het inloggen zelf blijft hetzelfde. De gebruikersnaam en wachtwoord voor Mijn Odido brengt je nog steeds naar Mijn Odido. Net zoals je gebruikersnaam en wachtwoord voor Internet + TV van Odido je naar Mijn Odido brengt. 


718 reacties

Hallo!

Ik kan me helaas niet inloggen bij T mobile Thuis, wel bij mijn mobiel account. Er staat: “We hebben een e-mail gestuurd naar de bij ons bekende e-mailadressen. In die e-mail staat een link waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken. Let op: deze link is een uur geldig.” Helaas komt deze mail niet aan.

Kunnen jullie me helpen?

Mvg, Eléna

 

Reputatie 7
Badge +4

Hey Eléna @E.F.,


Dat kan goed kloppen! Voorheen was het herstel e-mailadres het T-Mobile Thuis e-mailadres dat wij voor je hadden aangemaakt. Zojuist heb ik dit gewijzigd naar het privé e-mailadres dat bij ons bekend is en die jij ook gebruikt voor jouw Community account. 

Mocht de Community of ik nog iets voor je kunnen betekenen, laat het gerust weten!

Hi, , I have never received a confirmation email. I cannot create a Thuis account. Even if I click on password reset etc. I don't receive any mails.

Reputatie 7
Badge +16

Hi @hau, I'll make sure you'll receive a confirmation email shortly and will activate your account immediately. I'll also send your login details by private message. Sorry for the inconvenience! 

In the future: please try to stick to one topic with the same question/subject. That way we'll be able to help you even faster and keep things organized. Thanks so much! 😄

P.s. please don't forget to change your password after having logged in for the first time: My T-Mobile Thuis.

Ik wil een account aanmaken en inloggen op myt-mobile thuis, maar ik krijg geen mail binnen

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Wesley999, welkom op de Community en bij Thuis!

In jouw klantprofiel zie ik dat het gelukt is om een My T-Mobile Thuis account aan te maken en deze is nu ook geregistreerd, lukt het ook om in te loggen nu? Zo niet, dan pak ik het zo snel mogelijk voor je op zodat je weer kunt inloggen!

Goedenavond, moet helaas hier inloggen via mijn t-mobile mobiel account, want het My T-mobile Thuis account welke ik samen met mijn vriend heb, werkt niet neer. Ik moest een nieuw emailadres opgeven, maar nu krijg ik nergens meer bevestigingsmails. Ik kan geen wachtwoord resetten en ik kan ook niet meer inlogen via de @t-mobilethuis.nl mailadres.

Kunnen jullie dit fixen?

Gr, Karmen

Reputatie 7
Badge +4

Hi @KarmendB,

Goed dat je dit hier aankaart! Zoals je zelf al aangeeft is jouw Community account gekoppeld met jouw mobiele abonnement. Hierdoor kan ik alleen niet bij het Thuis abonnement komen. Zou je mij daarom via een privébericht van de volgende gegevens kunnen voorzien zodat ik met jullie mee kan kijken:

  • Postcode & huisnummer.
  • Jouw geboortedatum.
  • De laatste vier cijfers van de IBAN.

Dit zal snel gefikst zijn!

Goedemorgen,

Ik kan niet inloggen in My t-mobile thuis. Als ik een wachtwoord aanvraag met het door mij ingestelde email adres, krijg ik geen mail binnen. 

Wellicht kunnen jullie mij helpen

 

Met vriendelijke groet,

Peter Marinello

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @pmarinello, daar help ik je graag bij! Kun je mij een privébericht (de link is klikbaar) sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN, alsjeblieft? Dan zorg ik ervoor dat jij straks weer kunt inloggen.

Reputatie 2

Hoi ik heb net een ‘my T-mobile thuis’ account aangemaakt en ik kan ook inloggen, maar bij elke pagina die ik probeer, krijg ik de response “Oeps! Hier ging iets mis. Je bent op een pagina die er even niet is.” Kunnen jullie dit fixen?

Reputatie 2

Hoi ik heb net een ‘my T-mobile thuis’ account aangemaakt en ik kan ook inloggen, maar bij elke pagina die ik probeer, krijg ik de response “Oeps! Hier ging iets mis. Je bent op een pagina die er even niet is.” Kunnen jullie dit fixen?


Wellicht helpt @Jason of @Sander taggen? Ik zie soms heel even gegevens van mij in beeld, vóór er een errorpagina verschijnt. Vast makkelijk te fixen, maar wel lullig als je net hebt besloten naar T-mobile over te stappen..

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @JdeJonge, welkom bij Thuis! 

Als het goed is, kun je nu weer volledig gebruikmaken van My T-Mobile Thuis zonder dat je foutmeldingen op de pagina's ziet, klopt dat? Er zijn geen obstructies meer in jouw account, het leek een tijdelijk issue te zijn met het opstarten van bepaalde applicaties waardoor de pagina's slechts kortstondig getoond werden wanneer jij inlogt. Gebeurde dit trouwens bij verschillende internetbrowsers of slechts bij eentje?

Indien ik je ergens anders mee kan helpen, let me know!

Reputatie 2

...

Als het goed is, kun je nu weer volledig gebruikmaken van My T-Mobile Thuis zonder dat je foutmeldingen op de pagina's ziet, klopt dat? Er zijn geen obstructies meer in jouw account, het leek een tijdelijk issue te zijn met het opstarten van bepaalde applicaties waardoor de pagina's slechts kortstondig getoond werden wanneer jij inlogt. Gebeurde dit trouwens bij verschillende internetbrowsers of slechts bij eentje?

Indien ik je ergens anders mee kan helpen, let me know!

Hi @Jason op mijn mobiel ging het wel goed (vanilla Chrome 91.0.4472.120 op Android 9). Net getest in Firefox en Brave op m’n laptop en die liepen allebei nog steeds stuk. Toen even in Firefox (89.0.2) de ‘verbeterde bescherming’ uitgezet en de ‘i don’t care about cookies’ extensie en toen deed ie het wel. Bij Brave (1.26.67) stond ‘shields up’. Daar ligt het aan de instelling ‘trackers & ads blocked (standard)’. Als je die op ‘allow all trackers & ads’ zet, dan werkt de site wel. Kan dus nog iets beter qua accessibility :wink: .

Reputatie 7

Hi @JdeJonge De exacte details weet ik niet maar we moeten kunnen “herkennen” op het moment dat je inlogt als klant dus ik kan mij voorstellen dat er een zekere mate van cookies nodig is hiervoor. Mogelijk zou je de website kunnen whitelisten bij de ad/cookie blockers om te kijken of het dan wel werkt zodat je niet alles uit hoeft te zetten.

Goede avond,

Ik wil een account aanmaken (T-Mobile thuis account) maar ik ontvang geen mail! Wat gaat er mis?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @mksvb, welkom op de Community!

Graag help ik je meteen met het maken van een account, we gaan ervoor zorgen dat deze ook bij jou geactiveerd wordt. Kun je mij een privébericht (de link is klikbaar) sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN, alsjeblieft? Dan pak ik het zo snel mogelijk op en kun jij vanmiddag inloggen op jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account! 😉

Reputatie 1

Hallo, ik heb hetzelfde probleem. Ik heb me aangemeld met mijn Gmail-account en de login gaat naar een foutpagina. Help alstublieft.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @nu1silva 

Kom je niet op de inlog pagina? Ik keek net en ik ervaar daar geen problemen mee. Probeer het eens via een andere browser of andere apparaat.

Reputatie 1

Hello @Waqqas

sorry als ik niet duidelijk was. Ik kan naar de inlogpagina gaan maar als ik inlog krijg ik de melding "Oeps! Hier ging iets mis."

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @nu1silva, bedankt dat je de foutmelding meestuurt, zo kunnen we duiden waar het probleem vandaan komt! 

Er zijn geen algemene problemen met My T-Mobile Thuis ofwel de inlogpagina van het dashboard (de link is klikbaar), daarmee kunnen we voorzichtig concluderen dat er problemen op serverniveau of in de browser zijn. Welke browser en browserversie gebruik je op dit moment? Ik heb het aan mijn kant met Chrome en Firefox geprobeerd en kom zonder foutmelding op de pagina terecht:

Kun je het nogmaals proberen, in bijvoorbeeld incognitomodus en met een andere browser, alsjeblieft? Probeer ook meteen cookies te verwijderen:

Cookies verwijderen in Chrome

  1. Klik op de 3 puntjes rechtsboven > 'Geschiedenis' > 'Geschiedenis'
  2. Klik in de linkerbalk op 'Browsegegevens wissen'
  3. In het menu 'Browsegegevens wissen' heb je bovenin de optie om browsegegevens te wissen vanaf het eerste gebruik tot en met alleen het laatste uur.

Indien het nog niet lukt, geen zorgen! Laat het me weten, dan pak ik het zo snel mogelijk verder op voor je!

Reputatie 1

goedenavond @Jason , het wissen van cookies deed het! heel erg bedankt

Ik krijg geen mail met wachtwoord dus kan niks installeren ik zit zonder internet en tv 

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Patje84 

Voor het aansluiten van je modem heb je geen T-Mobile thuis account nodig of om je diensten te activeren bijvoorbeeld.

Wanneer je een wachtwoord aanvraagt voor een T-Mobile thuis account dan kan het wel eens even duren voordat je een mail ontvangt, ik kreeg hem de volgende ochtend pas en hou ook je spam in de gaten.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Patje84, inmiddels is het gelukt om een My T-Mobile Thuis account aan te maken, zie ik, top! Indien je nog hulp kunt gebruiken, laat het zeker weten. Veel plezier met jouw abonnement straks!

Reageer