Beantwoord

Informatie installatie T-Mobile voor thuis


Ik heb internet voor thuis gekocht, maar er is geen informatie gegeven over de installatie. Kunt u mij helpen? Ik heb glasvezel in huis. Mijn klantnummer:UVI07827

icon

Beste antwoord door Ender sil 14 April 2023, 12:38

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Ender sil 

Heb je al een My T-Mobile account aangemaakt en het thuis abonnement gekoppeld? Op welke stap staat je bestelling daar?

mijn modem kwam naar mijn huis, maar er werd geen datum gegeven voor installatie. mijn huis is glasvezel

Reputatie 7
Badge +15

@Ender sil 

Wat is de status in je My T-Mobile account? Als alles gereed is dan ontvang je een mail/sms om een afspraak te maken met een Guidion monteur.

Ik heb een mobiel account. Het is bijna een week geleden dat de modem kwam, maar ik heb geen mail ontvangen.

Reputatie 7
Badge +15

@Ender sil 

Als je T-Mobile thuis abonnement en mobiel abonnement op dezelfde naam staan dan moet het mogelijk zijn om je thuis abonnement in je T-Mobile mobiel account te koppelen met de knop ik heb nog een abonnement.

Ik werd verkeerd begrepen. Ik heb nieuw internet voor thuis gekocht. Ik heb geen ander mobiel abonnement. Ik wil alleen de installatiedatum weten.

Reputatie 7
Badge +15

@Ender sil 

De datum waarop de monteur kan komen om de mediaconverter en router te installeren is de installatiedatum dus je zal eerst een mail/sms moeten ontvangen om een afspraak te maken, de mail/sms krijg je automatisch wanneer je thuis een glasvezelaansluipunt hebt en deze gereed is voor gebruik.

Ik heb geen mail ontvangen, hoe lang duurt het voordat deze mail aankomt?

Reputatie 7
Badge +15

@Ender sil

Je ontvangt deze meestal dezelfde dag nog, indien je deze niet ontvangen hebt dan moet er blijkbaar nog iets gebeuren.

Ik heb de mail niet ontvangen, hoe lossen we dit op?

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Ender sil ,

Heb hier een link waar je op kan klikken. Nieuwe aanvraag voor Thuis, alles op een rijtje

Als je daar eerst even kijkt, daar wordt alles in stapjes verteld hoe het gaat bij een nieuwe aanvraag.

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Ender sil Allereerst nog van harte welkom bij T-Mobile voor thuis en super dat je onze Community hebt gevonden! 😁 Ik heb jouw aanvraag erbij gepakt en zo te zien kun je sinds 4-4-2023 al een afspraak inplannen met de monteur van Guidion voor installatie maar heb je dit nog niet gedaan. Je hebt de afspraaktool per e-mail/sms ontvangen op de gegevens die bij ons bekend zijn. Voor de zekerheid stuur ik jou ook de afspraaktool link in een privébericht, zodat je een afspraak kunt inplannen. Zodra deze afspraak met Guidion is geweest, kun je gebruikmaken van onze diensten.

Hi @Ender sil Allereerst nog van harte welkom bij T-Mobile voor thuis en super dat je onze Community hebt gevonden! 😁 Ik heb jouw aanvraag erbij gepakt en zo te zien kun je sinds 4-4-2023 al een afspraak inplannen met de monteur van Guidion voor installatie maar heb je dit nog niet gedaan. Je hebt de afspraaktool per e-mail/sms ontvangen op de gegevens die bij ons bekend zijn. Voor de zekerheid stuur ik jou ook de afspraaktool link in een privébericht, zodat je een afspraak kunt inplannen. Zodra deze afspraak met Guidion is geweest, kun je gebruikmaken van onze diensten.

 

 

Bedankt.İk wacht op de afspraskdatum

Reageer