Ingebrekestelling t-mobile thuis

  • 28 August 2020
  • 1 reactie
  • 194 Bekeken

Op 20 juli 2020 is uw monteur langsgekomen voor de installatie van het internet. Dit is hem niet gelukt. Tot op heden heb ik geen internetverbinding thuis. Er zijn al 4 monteurs langsgekomen die het probleem niet hebben kunnen oplossen. Zelfs KPN heeft het probleem niet kunnen oplossen.

Ik heb gevraagd om kosteloze opzegging van het abbonement, maar daar zijn jullie niet akkoord mee gegaan. Ik kreeg pas antwoord na 5 dagen. Vervolgens vraag ik wat er nu moet gebeuren, aangezien ik GEEEN INTERNET HEB, krijg ik te horen dat er een ticket is aangemaakt. Medewerkers van de klantenservice zeggen dat backoffice ziet dat er verbinding is, terwijl ik al 100000000x heb gezegd dat ik geen diensten binnenkrijg.

Ik wil geen ticket, ik wil dat het probleem wordt opgelost OF dat per direct kosteloze opzegging mogelijk is. Ik ga bij iedereen t-mobile afraden. Wat een slechte organisatie dit zeg.


1 reactie

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @s.erceylan, goed dat je dit ook via onze Community hebt aangegeven. Gelukkig heb ik je eerder vandaag via Twitter te hulp kunnen schieten. Alles is geregeld! Mocht je nog vragen hebben, dan weet je mij via Twitter te vinden. Voor nu wens ik je een fijne dag!

Reageer