Beantwoord

Inloggen/aanmaken T-Mobile account

  • 7 June 2022
  • 6 reacties
  • 94 Bekeken

Reputatie 1

Inmiddels vijf keer mijn email ingevuld, maar er komt geen wachtwoord(link). Help?

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 7 June 2022, 15:54

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @dhans01, van harte welkom op de Community! 🙋‍♂️

Jouw aanvraag was nog niet doorgelopen in het ordersysteem; dit heb ik nu wel handmatig gedaan. Je ontvangt binnen nu en tien minuten e-mails met daarin de vraag om je wachtwoord in te stellen. Het komt helemaal goed! 😄

Een kleine nuance hierop: wanneer je een aanvraag invoert, wordt deze doorgaans binnen twee uur voltooid en naar het ordersysteem geladen. Dit is nu dus omzeild en je zult binnen een paar minuten een My T-Mobile Thuis account kunnen aanmaken.

Reputatie 1

Dank voor de hulp. Ik was te snel. Ik probeer nu de overstapservice te vinden, maar op de bladzijde overstappen kom je in een loop terecht als je hier op klikt: 

Lukt het niet via de persoonlijke link?

Dan kun je de overstap ook regelen in My T-Mobile Thuis onder het tabblad Overstappen.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @dhans01 

Heb je de overstapservice gebruikt? Je ontvangt een mail met een link waar je de gegevens van je huidige provider kunt opgeven zonder in te hoeven loggen.

Reputatie 1

Hallo @dhans01 

Heb je de overstapservice gebruikt? Je ontvangt een mail met een link waar je de gegevens van je huidige provider kunt opgeven zonder in te hoeven loggen.

Wel aangeklikt, maar er komt geen mail….

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @dhans01,

Fijn dat je dit opbrengt!

Ik ben rond gaan speuren en het overstapdossier is momenteel niet aan te vragen omdat de levering op ‘zo snel mogelijk’ staat. Om de overstap te mogen regelen moet de gewenste aansluitdatum minimaal 15 dagen in het verschiet liggen. Mag ik de gewenste aansluitdatum voor je vaststellen op donderdag 23 juni?

Tegelijkertijd regel ik ook graag jouw overstapdossier. Hiervoor heb ik een kleine vraag: is het adres, de tenaamstelling, en het IBAN die je hebt opgegeven gelijk aan de gegevens die bij jouw vorige provider bekend zijn? Deze gegevens hoef je niet openbaar kenbaar te maken aangezien ze al bekend zijn in jouw klantdossier die alleen bij ons bekend is.

Zou je mij daarnaast (optioneel via een privébericht) kunnen vertellen wie jouw vorige provider was zodat ik weet bij wie ik de aanvraag in kan dienen?

Hiermee kan ik het meteen voor je in orde maken!

Reputatie 1

Dag @Cal, dankjewel, PB gestuurd.