Beantwoord

Inloggen lukt niet T-Mobile thuis

  • 8 August 2019
  • 9 reacties
  • 499 Bekeken

Hallo,

Gisteren heb ik een nieuw abonnement afgesloten bij T-Mobile Thuis. Voor de overstapservice moet ik inloggen om de gegevens van mijn vorige provider door te geven, maar ik kan niet inloggen.

Ik heb een account aangemaakt (met mijn hotmail), hier heb ik ook een mail van gehad dat deze actief is. Daarna kreeg ik de (denk ik) geautomatiseerde mail vanuit mijn abonnement om een T-Mobile Thuis account te maken, maar het lukt me niet om in te loggen, zowel bij mijn @hotmail als de @t-mobilethuis.nl krijg ik het bericht dat dit niet werkt en dat alleen @t-mobilethuis.nl wordt geaccepteerd, welke ik dus zojuist heb ingevoerd.

Ik hoor graag of dit verholpen kan worden zodat ik zsm de overstapservice kan activeren.
icon

Beste antwoord door Piotr 13 August 2019, 12:16

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Hey @lgdupree, is het nog gelukt met het inloggen? Ik wil je hier graag verder bij helpen! Daarvoor wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan ga ik ervoor zorgen dat je kunt inloggen binnen je My T-Mobile Thuis.
Ha T-Mobile,

Ik ben net klant bij jullie (thuis). Ik probeer een wachtwoord aan te vragen maar krijg de hele tijd de melding: Het e-mailadres brendarozemuller@t-mobilethuis.nl kan niet gebruikt worden om een nieuw wachtwoord aan te vragen.
Gebruik je @t-mobilethuis.nl e-mailadres.
Je ontvangt de link om je wachtwoord aan te maken op alle bij ons bekende e-mailadressen.

Maar ik gebruik gewoon mijn t-mobile thuis email. Kunnen jullie mij hiermee helpen?

Groeten
Brenda
Reputatie 7
Hey @brendaro,

Ik heb zojuist een instelling aangepast waarmee je met je Hotmail e-mail adres nu wél een wachtwoord kunt aanvragen. Kun je eens testen of het nu wel lukt? Ik hoor het graag!
Gelukt! Bedankt voor jullie hulp
Beste,

ik heb een t-mobile thuis abonnement afgesloten. Daarbij heb ik een E-mail gekregen op mijn hotmail-account om in te loggen op my t-mobile thuis. Ik wil inloggen op my t-mobile thuis met één van beide e-mailadressen maar het systeem geeft aan dat het niet werkt en dat ik my t-mobile thuis adres moet invoeren. Oftewel ik kan niet inloggen of een nieuw wachtwoord aanmaken!

Daarnaast is mijn klantvoordeel voor my t-mobile (mobiel) ook per verhuisdatum meteen opgeheven. Hoe kan ik dit weer rechtzetten?
Beste T-mobile,

ik begin toch wel een beetje ongeduldig te raken. Hopelijk is er iemand van jullie die mij kan helpen om t-mobile thuis in te kunnen loggen voor aanstaande vrijdag!! Dat zou toch fijn zijn.....aangezien er weinig andere opties zijn om bij jullie aan te kloppen en om hulp te vragen!

mvg Elize
Ik ben al even klant bij T-Mobile maar om de één of andere reden kan ik niet inloggen in My T-Mobile Thuis. Als ik wachtwoord vergeten aan klik en mijn hotmail adres in vul ontvang ik de link niet om mijn password aan te passen of te vernieuwen. Ik wil mijn internetsnelheid aanpassen in mijn account maar kom dus niet in mijn account.
Even terzijde: reactietijd op zowel FB Messenger als ook op Twitter is echt waardeloos, gisteravond dezelfde vraag gesteld op FB, vanmorgen omdat ik geen reactie heb ontvangen toch ook even op Twitter de vraag gesteld. Nu inmiddels een uurtje of 3 a 4 later nog altijd geen enkele reactie. Dit is niet wat ik gewend ben bij T-Mobile.
Reputatie 7
Hey @Elize27 @Djeedobbeljoe,

Excuses voor het verlate antwoord! Is het gelukt met het inloggen? Mocht ik jullie nog kunnen helpen dan hoor ik dat graag! Daarvoor wil jullie vragen om mij een privébericht te sturen met jullie postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van de IBAN. Dan maak ik gelijk een vervangend wachtwoord aan!
Hi Piotr, ik heb al antwoord gehad! Inloggen lukt nog niet omdat het hoofdmailadres niet juist was.

Reageer