Beantwoord

Inloggen T-mobile thuis lukt niet

  • 11 October 2020
  • 11 reacties
  • 778 Bekeken

Via de link in de aanmeldings mail probeer ik een ww aan te maken maar zelfs als ik de gebruikersnaam (het @tmobile.thuis.nl mail adres) zegt het systeem het adres niet te herkennen en kan ik niet verder. 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 13 October 2020, 11:54

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @atila.a ,

 

Zou je deze vraag ook even in het volgende topic: Inloggen My T-Mobile Thuis lukt niet willen plaatsen? Dit is een speciaal topic en hier kijken de moderatoren regelmatig naar nieuwe meldingen.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Bousnina1, neem een kijkje in het andere topic waarin je gereageerd hebt, daarin heb je geantwoord: Inloggen Thuis lukt niet

P.s. ik wil je graag verzoeken om de volgende keer niet meerdere berichten in verschillende topics te plaatsen met dezelfde vraag. Dat zorgt ervoor dat we alles overzichtelijk houden en dat je nóg sneller van een antwoord voorzien wordt. Thanks! 😉

Hoi,

 

Het lukt me niet om in te loggen of een nieuw wachtwoord aan te maken.

Ik krijg deze melding:

Het is met deze gegevens niet mogelijk om je wachtwoord te wijzigen.

 

Graag jullie hulp.

Groetjes, Atila

Ik heb meerdere keren een nieuw wachtwoord aangevraagd maar kan niet inloggen bij my tmobile thuis. 

Omdat ik niet kan inloggen met mijn @gmail-, en t-mobilethuis-accounts heb ik bijna 2 weken geleden contact gehad met Laura van de de T-mobile thuis klantenservice (in Valencia).  Heb hierbij samen met haar gecontroleerd wat er mis gaat. Op het netwerk van T-mobile thuis kan ze gewoon inloggen op mijn “My T-mobile”. Echter, wanneer ze buiten het netwerk van T-mobile thuis probeert in te loggen dan verschijnt de melding “De combinatie van e-mailadres en wachtwoord is niet bekend.”. Na drie keer proberen zal bij de vierde keer de melding “De inloggegevens zijn niet juist. Probeer het over 15 minuten nog eens of klik hieronder op 'Wachtwoord aanvragen' om je wachtwoord te wijzigen.”. Laura heeft ook de foutmelding kunnen reproduceren.

Als ik mijn wachtwoord wil veranderen wordt er geen email gestuurd naar het e-mailadres welke is gekoppeld aan het abonnement. Volgens Laura zou dit komen door een software-update van een paar weken terug binnen het T-mobile-systeem.

Omdat ze er niet uitkwam heeft ze een melding aangemaakt bij (naar ik meen) technisch support. Ik heb hier tot op heden nog geen enkel bericht van ontvangen (ook niet in de spam).

Ik vind dit wel vervelend want ik wil met de mobiele telefoonabonnementen van Hollandsnieuwe (4 abonnementen) overstappen naar T-mobile, maar als ik mijn abonnement-gegevens niet in kan zien kan ik voor mezelf geen goed beeld vormen. Ook het feit dat het zo lang duurt voordat dit probleem wordt opgelost roept vraagtekens op.

Hopelijk krijg ik via deze weg wel eerder respons want ik wil ACTIE!!! Of bij T-mobile of anders ergens anders.

Vriendelijke groet,

Andries

 

Reputatie 7

Hoi @atila.a,

Goed dat je aan de bel trekt! Ik help je graag dit op te lossen. Helpen de tips uit het topic wat @soepkip67 met je heeft gedeeld met het oplossen van het probleem? Mocht dat nog niet het geval zijn, laat het ons weten via dit topic of ons speciale topic hiervoor. Dan gaan we je verder helpen! 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Mittoitjes, welkom op de Community!

Graag zorg ik ervoor dat je straks weer kunt inloggen. Om dat mogelijk te maken, heb ik een aantal gegevens van je nodig, zou je me die in een privébericht (de link is klikbaar) willen toesturen alsjeblieft?

-Postcode

-Huisnummer

-Geboortedatum

-De laatste vier cijfers van jouw IBAN

Zodra ik je profiel kan inzien, maak ik het meteen in orde! 😉

Hallo,

Het lukt mij ook niet om in te loggen of een nieuw wachtwoord aan te maken.

 

Met vriendelijke groet,

Mw. B

Reputatie 7

Hi @AJHMFHendriks Ik zie dat mijn collega het op de 15de op heeft kunnen lossen, top! De oorzak bleek heel stom een spelfoutje :sweat_smile:  Als ik je nog ergens mee kan helpen laat het dan zeker weten!

Deze mevrouw had het meteen door, een n teveel geplaatst in e-mailadres/gebruikersnaam.

Jammer dat ik er zelf achteraan moest bellen na bijna 2 weken.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Visje30, van harte welkom op de Community!

Ik heb het meteen voor je in orde gemaakt. Er bleek nog een oud abonnement in de database te staan waarbij hetzelfde @t-mobilethuis.nl e-mailadres gebruikt werd. Dat e-mailadres heb ik daar verwijderd. Als het goed is, kun je nu meteen registeren en inloggen (de link is klikbaar). Succes! Als ik toch weer bij kan springen, let me know! 😄

Reageer