inloggen webmail

  • 21 May 2020
  • 8 reacties
  • 3274 Bekeken

Goedemorgen, ben vandaag weer overgestapt naar Tmobile, ik heb alleen een my tmobile mobiel account maar nog geen tmobile thuis account. Nu vragen ze een email. Die heb ik ingevuld (mail adres van ......@tmobile.nl) alleen mijn mail adres van tmobile is nog niet geactiveerd. Hoe doe ik dit, ik weet dus niet hoe ik in mijn nieuwe tmobile mail kom zodat ik het wachtwoord kan krijgen van mijn tmobile thuis account.

Waqqas 3 jaar geleden

Hallo @Vmsingh 

Welkom bij T-Mobile!

Werken je thuis diensten al? Het kan vaak even tot een paar dagen duren voordat alles ook in je T-Mobile thuis account is geactiveerd. Je kan dit nagaan door te kijken of je onder het kopje instellingen > email de instellingen kan wijzigen en daar kan je dan ook meteen een wachtwoord aanmaken zodra alles actief is.

Voor het aanmaken van een T-mobile thuis account kun je ook je privé email gebruiken.

https://thuis-sso.t-mobile.nl/Account/RequestPassword

Het mail adres van T-mobile eindigd op @t-mobilethuis.nl.

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Vmsingh, welkom op de Community en bij T-Mobile Thuis! 😁 Daar gaan we gelijk wat aan doen! Ik heb je account aangemaakt en een wachtwoord gegenereerd. De inloggegevens stuur ik nu in een PM naar je toe. Vergeet niet om direct jouw wachtwoord aan te passen naar eigen smaak! 😉

Ok, ik kreeg een mail dat ik binnen 3 dagen moest reageren. Dus vandaar dat ik het meteen deed. Ff wachten dan maar. Bedankt voor je advies.

Reputatie 7
Badge +15

@Vmsingh 

Klopt die maak je ook zelf aan in je T-Mobile thuis account achteraf als alles actief is. Privé email zou moeten werken, misschien even wachten op een Moderator.

Zonder wachtwoord van mijn tmobile thuis webmail kan ik er dus niet in. 

Klopt die vul ik dus in maar ik heb nooit een wachtwoord ontvangen van mijn ....@tmobilethuis.nl account.

Reputatie 7
Badge +15

@Vmsingh 

Het email adres die je opgaf bij de bestelling dus waarop je de mail kreeg om de gegevens door te geven.

Ik ben net overgestapt naar Tmobile, alleen moet Tmobile mijn huidige abonnement opzeggen bij Ziggo. Daarvoor heeft Tmobile gegevens nodig die ik door moet geven in tmobile thuis (die ik dus nog niet heb). Ik kan alleen mijn tmobile mail invullen, als ik mijn privémail invul staat er dat het mail adres niet bekend is. 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Vmsingh 

Welkom bij T-Mobile!

Werken je thuis diensten al? Het kan vaak even tot een paar dagen duren voordat alles ook in je T-Mobile thuis account is geactiveerd. Je kan dit nagaan door te kijken of je onder het kopje instellingen > email de instellingen kan wijzigen en daar kan je dan ook meteen een wachtwoord aanmaken zodra alles actief is.

Voor het aanmaken van een T-mobile thuis account kun je ook je privé email gebruiken.

https://thuis-sso.t-mobile.nl/Account/RequestPassword

Het mail adres van T-mobile eindigd op @t-mobilethuis.nl.

Reageer