Beantwoord

Installatie afronden Guidion

  • 13 January 2019
  • 2 reacties
  • 809 Bekeken


aan T-Mobile



Hi,

Ik heb op 14 december 2018 T mobile thuis besteld.
Pas op 7 januari 2019 kon het geinstalleerd worden door Guidion.
Op 7 januari was echter het glasvezel signaal nog niet geactiveerd door T mobile.

Zodoende heeft degene van Guidion alleen een kastje als vertaler tussen glasvezel signaal opgehangen en de standaard modem/router.

Wat er nog niet is gebeurt is:
1 het aansluiten van mijn eigen router. Deze werkt niet, lijkt te maken hebben met DMZ?
2 het aansluiten van de tv's. We kunnen geen tv kijken.
3 het aansluiten van een telefoon is ook nog niet gebeurd.
4 Het controleren van de snelheid van het signaal. Ik heb een abbonement genomen van 500MB/s en met de router die door jullie is geinstalleerd kom ik niet boven de 189MB/s uit terwijl 75% gehaald dient te worden. (Why limits)

Het aansluiten en controleren van de zaken die hier boven staan zou gebeuren door T-Mobile, maar kon niet gebeuren omdat er geen signaal was.

Ik wil graag dat verzorgt wordt dat dit nog steeds gebeurt.

Indien het geruime tijd gaat duren voordat het gecorrigeerd gaat worden dan zou ik graag willen voorstellen dat het abonnementsgeld nog niet wordt geïnd, maar ik hoop dat het gewoon snel in orde gemaakt kan worden.

Met vriendelijke groet,

Jaq
icon

Beste antwoord door Brian 17 January 2019, 10:53

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3


aan T-Mobile



4 Het controleren van de snelheid van het signaal. Ik heb een abbonement genomen van 500MB/s en met de router die door jullie is geinstalleerd kom ik niet boven de 189MB/s uit terwijl 75% gehaald dient te worden. (Why limits)



Ik heb sinds eind december T-Mobile thuis via glasvezel met 750MB abonnement.

Ik weet niet of jij de snelheid via Wifi meet ?

Ik haal met de Huawei router van T-Mobile ook'slechts' ca 200MB/s, maar met eigen router Asus RT-68U haal ik ca 450MB/s.
(Ik denk dat dit een beetje de max grens is met mijn configuratie/hardware via Wifi )

Indien je via aansluiting met LAN kabel meet zou je de volledige snelheid wel moeten halen.
(zit bij mij tussen 700/750MB/s)

Gr. Chris (T-Mobile klant sinds eind december)
Reputatie 7
Hi @Jaq gebruikersnaam, naar aanleiding van eerder cxontact via een ander kanaal gaan we opnieuw een monteur bij je langs sturen om de installatie netjes af te maken! Het is het handigst om berichten niet dubbel of via meerdere kanalen te plaatsen, zo houden we alle berichten op één plek en voorkomen we dat we langs elkaar heen gaan praten 😉

Reageer