Beantwoord

Installatie-afspraak is gemaakt > daarna gelijk kijken en internet?

  • 24 July 2018
  • 3 reacties
  • 837 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Op 10 augustus komt de monteur van Guidion langs om ons aan te sluiten op het T-Mobile netwerk (glasvezel internet, tv, telefoon). Betekent dit dat we gelijk overal gebruik van kunnen maken als hij klaar is, of komt er nog een ander iemand langs om de aansluiting af te maken?
Ik kan dit niet goed vinden in de e-mails en My T-Mobile en zou dit graag weten in verband met opzeggen vorige provider.
Alvast bedankt! 🙂
icon

Beste antwoord door Brian 26 July 2018, 13:33

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hallo Anne G,

Het is wel de bedoeling dat de monteur alles werkend achter laat. echter kan het voorkomen dat het niet direct werkt. bijvoorbeeld omdat de aansluiting defect is of simpel weg verkeerd gepatched als je gebruik maakt van de overstap service dan blijft je huidige abonement door lopen tot dat het is gelukt. heb jij dit aangegeven bij je aanvraag ?
Hallo Hidden.nld,

Bedankt voor je reactie!
Het gaat om een glasvezel aansluiting, daarbij was het niet mogelijk gebruik te maken van de overstapservice. Vandaar dat ik dus op zoek ben naar het beste moment om zelf mijn vorige provider op te zeggen.
Het is een kwestie van oude modem er af, nieuwe er op, denk ik, we hebben al jaren een goed werkende glasvezel aansluiting.
Denk dat ik dus maar snel mijn oude provider opzeg nu!
Reputatie 7
Hi Anne_G, allereerste van harte welkom bij T-Mobile Thuis! 🙂 Na de installatie werkt alles direct zoals Hidden al aangaf. Onze monteur sluit de modem voor je aan en de netbeheerder zet het signaal om zodat je verbinding krijgt. De monteur laat alles dus gecontroleerd en werkend achter. Het enige wat roet in het eten zou kunnen gooien zijn technische problemen zijn waardoor er geen signaal doorkomt, bijvoorbeeld de kabel in de straat die defect is, een storing in de centrale enzovoort. Maar gelukkig komt dit zelden voor en in dat geval stellen wij direct de netbeheerder op de hoogte om de storing te verhelpen, je hoeft je dus geen zorgen te maken! 🙂

Reageer