Beantwoord

Installatie datum problemen

  • 23 November 2021
  • 4 reacties
  • 108 Bekeken

Het verhaal:

 

  1. Op maandag 15 november internet thuis abonnement aangevraagd (met wens om de monteur op 24 november langs te laten komen voor de aansluiting)
  2. Op vrijdag 19 november stond de bestelling nog steeds op “bestelling controleren”
  3. Toen gebeld met klantenservice, die hebben de bestelling gefixed en toen zou ik zo snel mogelijk internet krijgen. Er was dus daadwerkelijk iets fout aan de kant van T-Mobile, en dus niet onze schuld dat er 5 dagen niks gebeurd is..
  4. Toen ik een afspraak kon maken (maandag 22 november) voor de monteur kon ik pas op 2 december een afspraak maken.. Daar waren we niet zo blij mee dus toen gebeld en kan de monteur op 25 november langskomen tussen 10:00-12:00. Enfin ik dacht dat ik dan toch donderdag 25 november internet ging krijgen. In dit gesprek werd verteld dat ik al signaal kon krijgen maar ik dacht dat het wel prima was dat dit gebeurde wanneer de monteur langs zou komen.
  5. Vervolgens begon ik vanochtend (23 november) te twijfelen of het installatiepakket binnen zou komen voor de installatiedatum aangezien ik nog geen track and trace code van het installatiepakket had gekregen. Dus ik bel vanochtend de klantenservice om dit even te checken. Nu is het verhaal dat het wel al verstuurd is maar misschien net wel of net niet gaat lukken. Vervolgens wordt mij verteld dat ik ondanks de installatie pas 2 december daadwerkelijk internet ga krijgen (aanzetten signaal?) en er op geen enkele mogelijkheid eerder internet kan krijgen.. Verder werd eerst gezegd dat de installatie naar vrijdag kon worden verplaatst om zeker te weten dat het installatiepakket binnen is maar dit kon ineens ook niet meer en was 2 december de eerste datum dat de monteur langs kan komen. Toen maar gezegd dat we het erop gokken dat het installatiepakket er voor donderdag is en werd er snel opgehangen door de klantenservice.

Mijn vraag is hoe het nu kan dat er door een fout vanuit t-mobile we in plaats van de verwachte datum 25 november pas 2 december internet kunnen krijgen, zelfs als de monteur komende donderdag langs kan komen?

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 23 November 2021, 13:21

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Martijnn1994,

Goed dat je dit aan de kaak stelt en sorry voor de warrige oplevering, ik had graag gezien dat het helder en eenduidig verliep!

Geen zorgen, ik kan je geruststellen: jouw internetlijn is reeds actief en kan al gebruikt worden om internet over te ontvangen. Na het ‘doorduwen’ van jouw bestelling hebben wij prioriteit geven aan jouw dossier om de oplevering alsnog op de 25ste voor elkaar te krijgen. Het is ons gelukt om op de 22ste jouw internetlijn te activeren en wij doen onze uiterste best om jouw pakket zo snel mogelijk de deur uit te krijgen zodat deze op tijd is voor de monteur komende donderdag.

Hierom zal ik contact opnemen met het distributiecentrum om extra vaart achter jouw pakket te zetten en ik verwacht dat je snel een PostNL Track&Trace code van ons zal ontvangen.

Ik acht de kans erg groot dat het installatiepakket op tijd binnen is en ik maak mij hard maken om dit voor je te regelen!

Reputatie 7
Badge +4

Goed nieuws van het distributiecentrum @Martijnn1994, jouw installatiepakket wordt morgenochtend bij je thuis geleverd door PostNL! :smile:

Zij zijn nu hard voor je bezig om een PostNL Track&Trace code voor je te regelen. Zodra dit gelukt is ontvang je deze van ons per email en daarnaast zal je de code ook terug kunnen vinden in jouw My T-Mobile Thuis account.

Ik ben erg blij dat alles op tijd geregeld is, alvast heel veel plezier met het internet gewenst! 

Hoi Cal,

 

Bedankt voor de reactie. We zijn erg blij dat we nu een oplosing hebben voor ons probleem en dat het nu geregeld is!

 

Vriendelijke groet,

 

Martijn

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Martijnn1994, namens Cal: heel graag gedaan, fijn dat het nu geregeld is! 

Veel plezier met jouw abonnement straks. Mochten we je ooit nog eens kunnen helpen, laat het dan alsjeblieft weten. Stay safe!