Beantwoord

Installatie glasvezel drama

  • 18 February 2023
  • 3 reacties
  • 92 Bekeken

Wie oh wie van t-mobile zelf kan mij helpen het pakket aan te passen?

 

Graag wil ik het pakket wijzigen naar 

Internet

telefoon

online tv kijken.

 

Dan gaat retour het tv kastje en jullie wifi punt.

 

Ticket guidion ( TaakBO waar ik Dave over heb gesproken donderdag ) mag komen te vervallen.

 

Heb nu zelf een tp- link deco set aangeschaft. Router in meterkast en sattelite punt in woonkamer haal 90 mbps is voldoende.

Voor huis telefoon schaf ik dan nog wel een basis station aan zo een vierkant kastje wat in de meterkast kan. 

 

Dan is het wat mij betreft opgelost. Ik heb even geen zin weer te bellen. En ook geen zin eigenlijk in allerlei zooi overhoop te halen om kabel te laten trekken.

Via tp-link is de verbinding heel snel. En heb er een utp kabel op aangesloten voor de computer dus dat werkt ook. Tzt stond er al een smart tv op de planning dus vandaar online tv kijken.

 

Ik hoor het graag welke gegevens je van mij nodig hebt om het abonnement aan te passen.

Technisch gezien kunnen jullie niet leveren want meterkast buiten het appartement maar als het abonnement aangepast kan worden wel met de korting dan vind ik het prima. Scheelt ons allemaal een hoop gedoe.

 

 

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 20 February 2023, 10:57

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @dutchygirl 

Een tv box en WiFi punt kan je eenvoudig zelf opzeggen via je My T-Mobile account. Let er wel op dat als je nog in de eerste 6 maanden van je contract zit dan kan het zo zijn dat na de opzegging je welkomstkorting komt te vervallen.

Reputatie 7
Badge +14

Bij nieuwe internet +tv abonnementen is TV niet meer los op te zeggen.  Een wifi punt wel. Check dus even wanneer jouw abonnement precies is afgesloten,  een moderator kan je ook uitsluitsel geven.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @dutchygirl, je kan heel gemakkelijk en eenvoudig je abonnement zelf aanpassen. Dit kan in de My T-Mobile Thuis omgeving: Mijn Abonnementen. Via deze link kan je alles aanpassen. Kom je er toch niet uit? Geef dan even een seintje!

Reageer