Beantwoord

Installatie Glasvezel duurt lang.

  • 8 September 2022
  • 8 reacties
  • 342 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Hallo!

Op 5 juli ben ik verhuist en heb daarbij t-mobile meegenomen naar m'n nieuwe woning. Nu is het 8 september en heb ik nog steeds geen internet. Ik ben al sinds 5 juli afhankelijk van de hotspot. Nu zie ik in dit forum best veel mensen geholpen worden door iemand die bij t-mobile werkt.

Ik zou het ook best fijn vinden om eindelijk een keer internet te hebben. Via de klantenservice heb ik niet echt het idee dat ik verder kom. En op 1 september zei iemand dat ik gewoon even “geduld” moest hebben. Wat er voor heeft gezorgd dat ik geen vertrouwen meer in heb om te bellen. 

Alles is verder aangesloten. Glasvezel ligt binnen en het kastje van huaweii is aangesloten. Maar zodra ik de modem aansluit gaat er een roodlampje branden.

Hopelijk kan iemand hier naar kijken! 

icon

Beste antwoord door Waqqas 8 September 2022, 23:11

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Een glasvezel aansluiting kan alleen door Guidion worden aangesloten waarna de lijn geactiveerd wordt. De afspraak met hen wordt mogelijk gemaakt zodra de gehele lijn, dus inclusief de lokale centrale apparatuur gereed is.

Een glasvezel aansluiting kan alleen door Guidion worden aangesloten waarna de lijn geactiveerd wordt. De afspraak met hen wordt mogelijk gemaakt zodra de gehele lijn, dus inclusief de lokale centrale apparatuur gereed is.

Guidion is geweest en heeft alles angesloten. Alleen was de lijn nog niet actief (?). Daarna belde iemand van KPN die zei dat het inorde zou moeten zijn… Dat was op 31 augustus

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Nglekt 

Wanneer je wordt aangesloten op het T-Mobile netwerk dan zou de monteur van Guidion ook de patch in de wijkcentrale moeten doen maar nu dat de KPN monteur zegt dat alles in orde is, welke lampjes branden of knipperen er op de Huawei ONT?

Hallo @Nglekt 

Wanneer je wordt aangesloten op het T-Mobile netwerk dan zou de monteur van Guidion ook de patch in de wijkcentrale moeten doen maar nu dat de KPN monteur zegt dat alles in orde is, welke lampjes branden of knipperen er op de Huawei ONT?

Op de ONT knippert nu PON en power staat aan. LAN gaat aan als ik de moden aansluit. LOS heeft alleen de eerste paar uur geknipperd. 

Reputatie 7

Hoi @Nglekt, goed dat je bij ons aan de bel trekt! Ik heb direct meegekeken naar de situatie. Ik begrijp dat er ondertussen ook contact is geweest met onze telefonische collega's en dat er opnieuw een onderzoek is gestart door onze technische dienst om te speuren naar zowel oorzaak als oplossing. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak. We gaan er alles aan doen om je van een werkende verbinding te voorzien. Mocht je in de tussentijd ergens tegenaan lopen, laat het vooral weten. De Community is er voor je! 

Hoi @Nglekt, goed dat je bij ons aan de bel trekt! Ik heb direct meegekeken naar de situatie. Ik begrijp dat er ondertussen ook contact is geweest met onze telefonische collega's en dat er opnieuw een onderzoek is gestart door onze technische dienst om te speuren naar zowel oorzaak als oplossing. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak. We gaan er alles aan doen om je van een werkende verbinding te voorzien. Mocht je in de tussentijd ergens tegenaan lopen, laat het vooral weten. De Community is er voor je! 

Bedankt! Hopelijk duurt het geen weken meer! Is er misschien een indicatie hoe lang dit gaat duren? Of een mogelijk dat ik direct contact kan hebben met iemand intern? 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Nglekt, wij gaan er absoluut voor zorgen dat je geen weken meer hoeft te wachten! Persoonlijk verwacht ik dat je maandag of dinsdag meer van ons zal horen. Ik acht de kans groot dat er nog een monteur langs moet komen en hierover zullen wij je sowieso per email en SMS contacteren. 

Wij gaan snel progressie voor je maken want dit moet simpelweg voor je opgelost worden!

Hoi @Nglekt, wij gaan er absoluut voor zorgen dat je geen weken meer hoeft te wachten! Persoonlijk verwacht ik dat je maandag of dinsdag meer van ons zal horen. Ik acht de kans groot dat er nog een monteur langs moet komen en hierover zullen wij je sowieso per email en SMS contacteren. 

Wij gaan snel progressie voor je maken want dit moet simpelweg voor je opgelost worden!

Top! Bedankt! 

Reageer