Beantwoord

Installatie glasvezel na brand

  • 18 October 2019
  • 2 reacties
  • 258 Bekeken

Beste,

Door brandschade in ons huis is bij ons de modem voor glasvezel, maar ook het apparaat wat nog tussen de modem zit en de glasvezelkabel beschadigd en niet meer bruikbaar. Afspraak gemaakt bij T-mobile, situatie uitgelegd en er is een monteur van Gideon langs gekomen om een en ander te installeren. Bij aankomst constateerde hij echter dat dit niet ging lukken omdat het apparaatje/kapje tussen de modem en de kabel er dus niet meer was. Hij kon (lees: mocht) dit niet aansluiten, dit moest door KPN gebeuren. Vervolgens is hij weggegaan, heb ik getekend voor zijn “werk" en heb daarna niets meer van T-mobile vernomen (was afgelopen woensdag).

 

Waar ik naar op zoek ben:

 

Wanneer komt de monteur van KPN langs

Wanneer komt de monteur van Tmobile vervolgens langs

Wanneer wordt de modem geleverd (heb alleen tv kastje ontvangen, dit ook door de brand onbruikbaar was geworden)

icon

Beste antwoord door Sander 18 October 2019, 16:46

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Hallo Gert1973,

Vervelende situatie!

Als ik zo lees is het FTU beschadigd. Dit is het verbindingskastje voor de glasvezelkabel. Dit is inderdaad de verantwoording van de netbeheerder (KPN netwerk) Guidion kan en mag daar niets aan doen.

Heeft de monteur een melding gemaakt voor herstel richting Guidion / T-mobile backoffice? Indien niet bekend, even wachten op een T-mobile moderator, zij kunnen checken of er een actie uitstaat of dit in gang zetten. 

Na herstel moet er een nieuwe afspraak met Guidion gemaakt worden voor de verdere installatie.

Mvg. Marcel

Reputatie 7

Hi @Gert1973,

 

Daar moeten we snel werk van maken! En dat is precies wat er is gebeurd. De monteur heeft hier melding van gemaakt en de netwerkbeheerder is nu op de hoogte. Ook versturen we een vervangend exemplaar van het modem. Met deze twee acties hoop ik dat je snel weer online bent! 

Reageer