Beantwoord

Installatie - Guidion en T-Mobile klantservice onbereikbaar

  • 2 February 2022
  • 1 reactie
  • 64 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Geachte,

31 januari rond 10-12 uur zou een internetmonteur van Guidion langs komen om de internet installatie bij mij thuis te gaan uitvoeren. Deze was geannuleerd door onverwachts uitvallen van de monteur. In de middag werd ik gebeld door Guidion na zelf een bericht moeten versturen. Hier is een nieuwe afspraak voor de volgende dag gemaakt. Echter, op 1 februari gebeurde precies hetzelfde. Een uur voor de afspraak werd er weer geannuleerd. 

Nu heb ik geprobeerd om Guidion meerdere malen te bellen voor het opnieuw maken van een afspraak. Dit zonder enig succes. Teruggebeld worden word ik ook niet meer. Blijkbaar kan de klantenservice van T-Mobile ook opgedoekt worden want aan de kant van T-Mobile wordt die niet gebruikt. 

Ik heb prima gebruik kunnen maken van T-Mobile Thuis Internet afgelopen jaren maar dit soort ervaringen doet men willen overstappen naar een andere provider die wel alles in orde heeft. 

Daarnaast werk ik nog altijd thuis i.v.m. covid en via een hotspot werken is niet ideaal. 

Graag hoor ik welke stappen ik of jullie kunnen ondernemen om de installatie tot een succes te maken, want dat is het enige wat in de weg staat.

icon

Beste antwoord door Waqqas 2 February 2022, 11:00

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Zuska 

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat er door het hele corona gebeuren meerdere monteurs uitvallen, zeker omdat nu vrijwel alles open is.

Probeer iig later nog eens te bellen met Guidion.