Beantwoord

Installatie loopt niet goed


Wat een zooitje is het bij Guidion en ook bij uw klantenservice. er komt geen reactie op mijn emails en klachten.
Guidion kan geen afspraken maken. eerste afspraak ging niet door want monteur was niet verteld dat hij in kruipruimte moest. Dus kon ik al mijn oude apperatuur weer onieuw ansluiten!!! Nu is er weer geen monteur die de kruipruimte in kan! Ik zou terug gebeld worden, maar krijg nu voor de zoveelste keer een mail om online een afspaak te maken. Volg ik de link dan stat er dat er geen afspraak gemaak kan worden, neem telefonisch contact op. Nu weken verder en nog steeds geen tv en internet aansluiting.
Eind deze week moet alles in orde zijn, anders gaan de spullen retour en er een flinke klacht naar de geschillencommisie.
icon

Beste antwoord door Sterre 17 April 2018, 16:04

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Hoi AWaning,

Ik ga je hier direct mee verder helpen en zorgen dat jouw blije gevoel over Guidion en T-Mobile weer terugkomt. Allereerst wil ik mijn excuses aanbieden voor de situatie waarin je je bevindt. Ik begrijp dat je zo snel mogelijk van jouw diensten wilt genieten en het apparatuur aangesloten ziet. Je kunt Guidion bellen op het nummer 088 - 2000 151. Je kunt hier expliciet aangeven dat de monteur door de kruipruimte moet, de planner zorgt dan voor een monteur die dit kan doen. Een monteur heeft speciale spullen nodig om door een kruipruimte te gaan. Samen met de planner kun je een datum en tijd afspreken die jou uitkomt. Deze manier gaat sneller dan wanneer ik voor je bel. Mocht je er niet uitkomen of mag ik je helpen, laat het mij weten!
Wat een zwak antwoord! "Je kunt Guidion bellen". Pffffff. Blijkbaar leest u mijn reactie niet goed, want ik heb meerdere malen dat nummer gebeld. Ook verteld dat er via de kruipruimte gewerkt moet worden. Maar ze sturen dus een monteur die NIET door de kruipruimte mag. Met veel moeite nu een afspraak kunnen maken.Als ik de uren moet gaan rekenen om alles rond te krijgen is T mobile mij een hoop geld schuldig.
Reputatie 7
Hi AWaning, jammer om te horen dat het niet helemaal lekker loopt met de afspraken maar ik begrijp dat het nu wel gelukt is? Als ik hier nog iets in kan betekenen laat het dan zeker weten!
Ja, eindelijk alles geinstalleerd. Maar nu blijkt mijn box geen harde schijf te hebben!!!!!
Hi AWaning,

Super fijn om te horen dat alles inmiddels is geinstalleerd! Wij bieden twee soorten TV Boxen: één met harddiskrecorder en één zonder. Heb je in de bestelling wel aangevinkt dat je de TV Box met harddiskrecorder wilt? Je kunt dit zien door in te loggen op My T-Mobile Thuis: https://thuismy.t-mobile.nl bij Abonnementen. Mocht je eentje hebben besteld zonder harddiskrecorder en wil je er een met? Dan kunnen we dit voor je regelen! Het kan natuurlijk ook zijn dat wij jou de verkeerde hebben opgestuurd. Dat is niet onze bedoeling geweest en mijn excuses daarvoor. In dat geval hoor ik dat ook graag van je, zodat we jou de juiste kunnen sturen.

Groetjes,
Jasmijn
Hallo.

U hebt blijkbaar geen hoge verwachting van uw klanten. Verder ga ik hier niet op in.

Klantenservice gebeld, zij kunnen mij pas maandag opdracht geven een andere box te sturen.

Ik verwacht na alle problemen flinke coulance!
En als je dan denkt de vaste telefoon te kunnen gebruiken, vergeet het maar. Werkt dus ook niet!!!!!
TV Anywhere klantnummer en TV pin kloppen niet. Wat werkt er nou wel goed bij T mobile????
Reputatie 7
Hi AWaning, wees gerust je TV-klantnummer en TV-pincode kloppen eigenlijk altijd! Hiermee kan je inloggen op TV Anywhere (dus niet met je normale klantnummer). Je TV-klantnummer en TV-pincode vind je op My T-Mobile Thuis onder 'Instellingen' en dan 'TV'. Veel kijkplezier!
Veel kijkplezier? Nou, dat hebben wij niet. Jullie klantenservice belooft telkens terug te bellen maar doen ze niet. de stb loopt heel vaak vast. Zelfs al direct na inschakelen.
Dit moet binnen een maand allemaal opgelost zijn, anders stuur ik een aangetekende brief met opzegging. Gaat u daar dan niet mee akkoord, dan dien ik een klacht in bij de autoriteit.
Reputatie 7
Hoi AWaning,

Graag zorg ik ervoor dat je TV Box zonder haperingen werkt. Daarom hebben we onze allerbeste tips verzameld in dit topic: haperend beeld op TV. Er zijn namelijk verschillende oorzaken mogelijk. Met dit topic kun je achterhalen waar het aan ligt. Houd je ons op de hoogte?

Is het inmiddels gelukt om in te loggen op TV Anywhere? 🙂

Reageer