Installatie met dubbelzijdig tape

  • 22 November 2022
  • 6 reacties
  • 148 Bekeken

Met dubbelzijdig tape… eerlijk T-Mobile…???

 

 


6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @PeterDerks 

Het is toch beter dan weer 2 gaatjes boren in de muur? Uiteraard kan je hem zelf ook met schroefjes bevestigen als je dat wilt.

Maar inderdaad, op de foto hangt hij er niet zo netjes bij.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @PeterDerks, welkom op de Community! 🙋‍♂️ 

Kan het zijn dat er geen mogelijkheid was om de converter netjes op te hangen? Het is niet gebruikelijk om dubbelzijdige tape te gebruiken, maar kan zeker weleens voorkomen als dit de enige manier was om het te bevestigen. Is er een reden gegeven door de monteur?

Reputatie 7
Badge +14

Of en ty-wrap. Maar goede tape! op die stevige plastic ondergrond is een prima oplossing t.o.v. weer  gaten boren.

Goedemiddag @PeterDerks, welkom op de Community! 🙋‍♂️ 

Kan het zijn dat er geen mogelijkheid was om de converter netjes op te hangen? Het is niet gebruikelijk om dubbelzijdige tape te gebruiken, maar kan zeker weleens voorkomen als dit de enige manier was om het te bevestigen. Is er een reden gegeven door de monteur?

De goede man “mocht niet boren”. Het modem moest ik dus ook zelf maar ophangen. Het bovenste kastje, blijkbaar heet dat de converter, heeft kleine pootjes. Tape werkt dus nooit! Het ziet er niet uit en maakt een zéér amateuristische indruk. Net als trouwens de bevestiging van het modem dat bij mij in de woonkamer hangt. Zeer bedenkelijk van kwaliteit en stabiliteit. Het modem hangt ‘n centimeter of 5 van de muur af en is alleen aan de bovenkant bevestigd. Doordat de kabels vanachter worden ingestoken komt de onderzijde ook nog eens van de muur af. Kortom, totaal geen gezicht, erg lelijk… Tegenvaller!

Hoi @PeterDerks 

Die stekker doos wat op de vloer ligt ziet er toch ook niet uit. 😁

Ik zal het is de meterkast willen hebben maar ja niet altijd mogelijk.

wat betreft de voetjes plak een paar reepjes dubbelzijdig tape op elkaar en plak dat glasvezel kastje ( converter) weer terug.

Wat betreft het modem (router) is er geen mogelijkheid om deze achter een kast te zetten.

 

 

 

Reputatie 7
Badge +14

Ja, de aansluitingen van het modem zitten aan de achterzijde dus moet het van de muur af. Dit soort producten is natuurlijk niet gemaakt om een  'schilderij aan de wand' uitstraling te hebben.  Het is een technisch product met veel aansluitingen en snoeren.  Meestal gaat dat in de meterkast.  Als het bij jou in de woonkamer staat zou ik er een kastje omheen maken of simpel ikea tafeltje voorzetten.

Reageer