Beantwoord

Installatie nieuwe modem/router

  • 29 December 2021
  • 5 reacties
  • 161 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik heb laatst een nieuwe modem gekocht om mijn zyxel t-50 te vervangen, de tp-link AC1200. Tijdens het installeren van de modem liep ik echter tegen wat problemen op. Ik verbond de nieuwe router met de dsl kabel en voeding en daarna ging ik naar de instellingen van de router en naar quick setup om het te installeren. Hier werd ik gevraagd om mijn ISP, ik wist dit niet zeker, maar de opties waren:

KPN_vdsl

Voiceworks_vdsl

XS4ALL_vdsl

Telfort_vdsl 

Other

Ik ging er vanuit dat dit KPN was, maar daarna werd mij gevraagd wat de gebruikersnaam en wachtwoord is van de PPPoE (zie afbeelding). Ik heb echter geen idee wat dat is en hoe ik hier aan moet komen. Ik heb de t-mobile klantenservice gebeld, maar die zei dat hij mij niet kon helpen en dat ik dit in de community moest vragen. Heeft iemand een idee wat ik nu kan doen om dit probleem op te lossen?

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 29 December 2021, 22:42

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Saf2070 

Je kan als provider voor others kiezen, connection type Dynamic IP en vervolgens VLAN 300 👍

Heb je verder ook nog IPTV of internet only?

Reputatie 7
Badge +4

Connection type is dhcp

https://community.t-mobile.nl/vast-internet-492/dsl-eigen-modem-bij-dsl-307244

Hallo @Saf2070 

Je kan als provider voor others kiezen, connection type Dynamic IP en vervolgens VLAN 300 👍

Heb je verder ook nog IPTV of internet only?

Oke bedankt dat zal ik proberen en ik heb volgens mij ook IPTV ja

Reputatie 7
Badge +15

@Saf2070 

Voor het nieuwe tv platform is VLAN 300 voldoende maar voor het oude tv platform heb je ook nog VLAN 640 nodig.

@Saf2070

Voor het nieuwe tv platform is VLAN 300 voldoende maar voor het oude tv platform heb je ook nog VLAN 640 nodig.

Het is helemaal gelukt,  erg bedankt voor je hulp.