Beantwoord

installatie probleem

  • 21 October 2022
  • 7 reacties
  • 86 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Ik ben nieuw in dit huis.  De verbinding aanleren zoals beschreven.  Maar ik ben niet zeker van de output.  Kun je zien wat het niet zal installeren?

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 21 October 2022, 16:44

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Sdt

Dat de lichten groen branden is normaal, je ziet er ook een icoontje bij waarvoor het lampje bedoeld is.

Blijkbaar werkt die varkensnuit aansluiting dus niet.

Internet werkt nu. Zijn de lichten normaal?

Reputatie 7
Badge +15

@Sdt 

Dan zou internet nu moeten werken, kan je dit controleren?

Ik heb het geprobeerd met het nieuwe stopcontact, het internet kwam en bijna alle lichten zijn aan. Is het normaal? 

 

Reputatie 7
Badge +15

@Sdt 

Je ontvangt op de installatiedag een sms dat je in de loop van de dag je T-Mobile modem kunt installeren, de verbinding zal op die dag vóór 18:00 actief worden, de datum van de installatiedag kan je ook zien in je T-Mobile thuis account.

Hoe weet ik dat het actief is?

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Sdt 

Is dit het enige aansluitpunt in huis of heb je iets van onderstaande in de meterkast, woonkamer of ergens anders?

Indien die kabel het enige aansluitpunt is wil je dan eens het installatiedoosje uit het T-Mobile installatiepakket gebruiken ipv de varkensnuit aansluiting? Je kunt daarin rood en blauw aansluiten en de DSL kabel inpluggen, indien rood en blauw niet werkt dan kan je oranje en wit proberen. De andere kant van de DSL kabel gaat in de DSL poort van de modem.

Ben je er ook zeker van dat de verbinding al actief is?

Reageer